نرم افزار هتلداري رايا نرم افزار هتلداري رايا .

نرم افزار هتلداري رايا

آشنايي با بخش منابع انساني در هتل

 

پرسنل كارآمد، سخت كوش و مدبر، ستون فقرات هر كسب و كار موفقي هستند. اين در مورد صنعت خدمات بيشتر است. عمليات موفقيت آميز هتل توسط كاركنان مشتري مدار و سخت كوش كه شايستگي هاي كافي دارند حفظ مي شود. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

بخش منابع انساني يك هتل به پيش بيني، كسب، انتخاب و توسعه نيازهاي حال و آينده كاركنان هتل مشغول است. همچنين شامل فرآيندهاي ارزيابي شغل، استخدام، انتخاب و جهت گيري مي شود. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

چالش‌هايي كه بخش منابع انساني در صنعت مهمان‌نوازي با آن مواجه است، و همچنين راه‌هايي براي تقويت حفظ كاركنان و انگيزه كاركنان مورد بحث قرار مي‌گيرد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۵:۱۸ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

مديريت منابع انساني در صنعت هتلداري چيست؟

مديريت منابع انساني (HRM) مديريت افراد براي دستيابي به سطوح رفتار و عملكرد است كه اثربخشي سازمان را افزايش مي دهد. اين يك عملكرد مديريتي است كه به مديران كمك مي كند تا اعضاي يك سازمان را برنامه ريزي، استخدام، انتخاب، آموزش دهند، توسعه دهند، پاداش دهند و حفظ كنند. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

منابع انساني هتل افراد را تشويق مي كند تا اهداف و پاداش هاي شخصي تعيين كنند و آنها را راهنمايي مي كند تا رفتار خود را مطابق با اهداف سازماني كه آنها را به كار مي گيرد شكل دهند. HRM به طور سنتي مديريت پرسنل ناميده مي شد، اصطلاحي كه به معناي محدود استخدام و مديريت كاركنان استفاده مي شد. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

روندهاي كنوني تأكيد بيشتري بر تقويت روحيه كاركنان و روش هاي حفظ كاركنان با استفاده از آزمون هاي روانشناختي پيچيده تر در انتخاب كاركنان، آموزش كاركنان براي انجام بيش از يك كار، و با تشويق همه اعضاي يك نيروي كار به پذيرش دارند. مسئوليت


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۳:۲۹ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

برخي از ويژگي هاي كليدي كه هنگام انتخاب يك راه حل نرم افزار گزارشگري و حسابداري براي هتل خود بايد به آن توجه كنيد چيست؟

گزارش روزانه خودكار: گزارش روزانه خودكار، گزارشي كه به PMS نقشه مي‌دهد و داده‌ها را مستقيماً به پلتفرم حسابداري شما مي‌كشد، يكي از سودمندترين اجزاي هر راه‌حل حسابداري است. با خودكار كردن اين فرآيند مي توانيد تا نيم ساعت در روز در هر هتل صرفه جويي كنيد. ناگفته نماند، شما به احتمال زياد از خطاهاي ورودي انساني كه مي تواند باعث تاخيرهاي بي شمار و خطاهاي پرهزينه در تحليل نهايي شما شود، اجتناب كنيد. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

گزارش سفارشي: به مشتريان اجازه مي دهد تا داده ها را به گونه اي گزارش كنند كه براي سازمان آنها منطقي باشد. گزارش تلفيقي در سطح شركت، گزارش دهي خاص بخش، و گزارش اقلام خطي به افراد مختلف در سطوح مختلف نمودار سازماني اهميت دارد.

عملكرد بين شركتي: زماني كه شركت هاي مديريت مي توانند هزينه ها را در سطوح سازماني وارد كنند و اين ورودي ها به سطح دارايي پايين مي روند. هزينه هاي مشترك را مي توان بين املاك در سطح مناسب تقسيم كرد و نيازي به ورودي سطح دارايي ندارد.

تصويربرداري هوشمند: فناوري OCR كه فاكتورها را مي خواند و سپس ماژول گردش كار سفارشي شده را براي ورود فاكتور ياد مي گيرد كه باعث صرفه جويي در زمان، هزينه و تضمين دقيق فاكتورها براي پرداخت مي شود. سپس فاكتور را مي توان به ايميل خاصي ارسال كرد كه به طور خودكار آن را در برنامه اصلي حسابداري آپلود مي كند. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

دسترسي و گزارش گيري مبتني بر مجوز: اين به سازمان ها اين امكان را مي دهد تا حساب هايي را ببينند كه بر نيازهاي روزمره آنها تأثير مي گذارد و براي آنها مهم است در مقابل حساب هايي كه براي محافظت از اطلاعات محرمانه به دسترسي محدودي نياز دارند.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۲:۰۶ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

مزاياي نرم افزار حسابداري هتل چيست؟

نرم افزار حسابداري اطلاعات را از چندين منبع از طريق شبكه هاي يكپارچه قوي استخراج مي كند و آن اطلاعات را روي داشبوردي با مصرف آسان قرار مي دهد كه كاربر مي تواند به جاي چند ساعت، اطلاعات جمع آوري شده را در چند ثانيه پردازش كرده و بر اساس آن عمل كند. وظايف روزانه پشتيبان مانند حقوق و دستمزد و مديريت دارايي را مي توان از طريق اتوماسيون مطابق با رويه هاي حسابداري استاندارد تسريع بخشيد - و مهمتر از آن، اين وظايف روزانه را مي توان در بين چندين كاربر در يك فرآيند سازگار و قابل مديريت ساده كرد. داشبوردهايي با قابليت گزارش دهي قدرتمند مي توانند بينش ارزشمندي در مورد روندها و خطوط پايه مورد نظر ارائه دهند و كاربر مي تواند از اين گزارش ها براي ايجاد بينش عملي در مورد هزينه هايي مانند هزينه هاي كار يا اقلام عملياتي گران قيمت استفاده كند، اما همچنين مي تواند شفافيتي را در مورد آنچه كه سود را افزايش مي دهد و اجازه مي دهد ارائه دهد. در هر اتاق اشغال شده بالاتر. سربار اساساً مي تواند كاهش يابد و هزينه هاي پايين افزايش يابد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

شركت هاي هتلداري بايد بر مجموعه اي از بخش ها، جريان هاي درآمد و هزينه ها نظارت و مديريت كنند. رزروها، خدمات اتاق، غذا و نوشيدني و ضيافت، انواع مختلف و هر تعداد از امكانات رفاهي مهمان بايد مديريت شود و همچنين هزينه هاي عملياتي در خط محاسبه شود. يك پلت فرم حسابداري قوي به هتلداران كمك مي كند تا اين نقاط داده را رديابي و تجزيه و تحليل كنند و همچنين شفافيت بيشتري را در عمليات خود از جمله جايي كه مي توان هزينه ها را كاهش داد و سود را به حداكثر رساند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

نرم افزار حسابداري مي تواند به هتلداران كمك كند تا نقاط مشكلي را كه مي توان آنها را حذف يا كاهش داد، و همچنين كارايي هايي كه مي توانند تقليد و تكرار شوند، شناسايي كنند. اين امكان را براي افزايش درآمد عقل سليم فراهم مي كند. 2افزايش درآمد با محافظت از داده هاي شما و انباشته شدن آنها در يك سيستم نرم افزاري، عملكرد گزارش دهي آسان تر مي شود و در عين حال قابليت هاي سيستم پيچيده تر از هميشه است. با فناوري قدرتمند، مي‌توانيد به راحتي روندها را مطالعه كنيد و بر اساس روندهايي كه داده‌هايتان نشان مي‌دهند، اقدام كنيد


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۰:۵۸ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

5 ويژگي كليدي نرم افزار حسابداري هتل را بايد جستجو كنم؟

رزرواسيون

چه به صورت آنلاين، چه از طريق تلفن يا هر دو، مديريت رزروها يكي از مهمترين وظايف نرم افزار براي صنعت مهمان نوازي است. با اتصال مستقيم به وب سايت خود، عملكردهاي حسابداري و رزرو بايد يكپارچه شوند تا پس از انجام رزرو، واريز و پرداخت ها مستقيماً به سيستم برود.

مديريت ارتباط با مشتري

به ويژه در صنعت مهمان‌نوازي، تبديل هر سرنخ به فروش بسيار مهم است. نرم افزار Hospitality سرنخ ها را از تماس اوليه تا رزرو نهايي مديريت مي كند و داده هاي مشتري (يا مشتري بالقوه) را براي كمپين هاي بازاريابي آينده ذخيره مي كند. سيستم‌هاي قوي‌تر براي هتل‌ها و استراحتگاه‌ها اين را به «مديريت تور» گسترش مي‌دهند و به كاربر يك تور آنلاين ارائه مي‌دهند.

عمليات روزانه

ميز پذيرش، دربان، هزينه اتاق، خانه داري، امنيت، رويدادهاي خاص، تعمير و نگهداري امكانات و ساير جنبه هاي مديريت هتل بايد به طور يكپارچه با عملكردهاي حسابداري ادغام شود. اين امر باعث مي شود كه هزينه ها و درآمدها مستقيماً به بخش مربوطه مرتبط شود.

برنامه ريزي كار

براي اكثر شركت هاي مهمان نوازي، نيروي كار هزينه شماره يك است. سيستم‌هاي زمان‌بندي نمودارهاي اوليه را ارائه مي‌دهند و برنامه‌هاي پيشرفته حتي مي‌توانند آن زمان‌بندي‌ها را بر اساس روند فروش، سابقه و در دسترس بودن كارمندان براي شما ايجاد كنند. اين ويژگي به مديران كمك مي‌كند تا عمليات را ساده‌تر كنند، اين ويژگي همچنين مي‌تواند هزينه‌هاي نيروي كار را با برنامه‌ريزي كاركنان بر اساس نوسانات در فعاليت كاهش دهد، هزينه‌هاي اضافه كاري را در بر بگيرد، اطمينان حاصل كند كه بهترين كارمندان در زمان‌هاي اوج خدمت مي‌كنند و زمان‌بندي كارهاي معمول در زمان‌هاي استراحت را تسهيل مي‌كند.

كنترل هزينه مواد غذايي

يكي از بزرگترين هزينه هاي قابل كنترل يك رستوران، هزينه غذا است. برخي از برنامه هاي مديريت رستوران با شناسايي تفاوت در استفاده واقعي از غذاي ايده آل، ضايعات بيش از حد، سرقت، حاشيه ها و ساير ناكارآمدي ها به كنترل هزينه هاي غذا كمك مي كنند. آنها همچنين ممكن است شامل بودجه و قابليت هاي پيش بيني براي حمايت از تصميم گيري براي تغييرات منو، ويژه يا تبليغات باشند


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۰:۲۳ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

مهارت ها و الزامات يك كارمند خانه داري هتل

در حالي كه وظايف خانه داري هتل بسيار مهم است - و شغل در بخش خانه داري مي تواند پاداش دهنده باشد - اين كار اغلب چالش برانگيز است. كاركنان خانه داري براي موفقيت در نقش خود به مهارت هاي مختلف، اشتياق به خدمات و سطح بالايي از فداكاري نياز دارند.

نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

كاركنان خانه داري، به ويژه خدمه اتاق، بايد بتوانند فعاليت هاي بدني مختلفي را انجام دهند كه مي تواند سخت باشد:

گاري نظافت خانه را هل دهيد/كشيد

براي مدت طولاني بايستيد، راه برويد يا زانو بزنيد

اجسام سنگين مانند تشك يا صندلي را بلند يا حركت دهيد

از هماهنگي دست و چشم و مهارت هاي حركتي ظريف استفاده كنيد

علاوه بر الزامات فيزيكي، كاركنان خانه داري بايد داراي اخلاق كاري قوي و مهارت هاي نرم زيادي باشند، از جمله:

توجه به جزئيات

تفكر رو به جلو مهمان

كار تيمي و همكاري

مهارت هاي سازماني و مديريت زمان

مهارت هاي شنيداري

صداقت و درستي

سطوح انرژي بالا

نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

اگر هرگز در بخش خانه داري كار نكرده ايد، اشكالي ندارد! اكثر كاركنان در حين كار براي مهارت‌هاي خانه‌داري مورد نياز براي نقش خود، مانند نحوه درست كردن تخت و نحوه كار با ماشين‌هاي لباسشويي، آموزش مي‌بينند.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۷:۵۰ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

مهارت ها و الزامات يك كارمند خانه داري هتل

در حالي كه وظايف خانه داري هتل بسيار مهم است - و شغل در بخش خانه داري مي تواند پاداش دهنده باشد - اين كار اغلب چالش برانگيز است. كاركنان خانه داري براي موفقيت در نقش خود به مهارت هاي مختلف، اشتياق به خدمات و سطح بالايي از فداكاري نياز دارند.

نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

كاركنان خانه داري، به ويژه خدمه اتاق، بايد بتوانند فعاليت هاي بدني مختلفي را انجام دهند كه مي تواند سخت باشد:

گاري نظافت خانه را هل دهيد/كشيد

براي مدت طولاني بايستيد، راه برويد يا زانو بزنيد

اجسام سنگين مانند تشك يا صندلي را بلند يا حركت دهيد

از هماهنگي دست و چشم و مهارت هاي حركتي ظريف استفاده كنيد

علاوه بر الزامات فيزيكي، كاركنان خانه داري بايد داراي اخلاق كاري قوي و مهارت هاي نرم زيادي باشند، از جمله:

توجه به جزئيات

تفكر رو به جلو مهمان

كار تيمي و همكاري

مهارت هاي سازماني و مديريت زمان

مهارت هاي شنيداري

صداقت و درستي

سطوح انرژي بالا

نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

اگر هرگز در بخش خانه داري كار نكرده ايد، اشكالي ندارد! اكثر كاركنان در حين كار براي مهارت‌هاي خانه‌داري مورد نياز براي نقش خود، مانند نحوه درست كردن تخت و نحوه كار با ماشين‌هاي لباسشويي، آموزش مي‌بينند.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۷:۴۷ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

وظايف متصدي اتاق لباسشويي/كتاني

اگرچه اكثر متصديان رختشويخانه يا اتاق كتاني مستقيماً با مهمانان ارتباط برقرار نمي كنند، اما كار آنها براي عملكرد كلي هتل بسيار مهم است. بدون ملحفه و حوله تميز، مهمانداران اتاق نمي توانند وظايف خود را انجام دهند و مهمانان تمايل دارند در جاي ديگري بمانند. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

وظايف روزانه كاركنان خشكشويي يا كاركنان اتاق كتاني عبارتند از:

مرتب سازي، شستن، خشك كردن، تا كردن، اتو كردن، و سازماندهي تمام لباس هاي شسته شده هتل، كه مي تواند شامل حوله، ملحفه، حوله، دستمال سفره، روميزي، لباس فرم و موارد ديگر باشد.

از بين بردن كتاني كه داراي لكه يا سوراخ است

كاركردن ماشين هاي لباسشويي و خشك كن

مخلوط كردن و اندازه گيري صابون ها، مواد شوينده و محصولات پاك كننده

رسيدگي به خشكشويي و خشكشويي مهمان نوكر در بازه زماني توافق شده


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۶:۱۳ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

وظايف متصدي مناطق عمومي

مانند مهمانداران اتاق، مهمانداران مناطق عمومي تأثير زيادي بر برداشت مهمان از هتل دارند. هيچ‌كس نمي‌خواهد وقتي در هتل اقامت مي‌كند، سطل‌هاي زباله پر از زباله، مبلمان لابي گرد و غبار، يا فرش‌هاي كثيف در راهروها را ببيند، بنابراين شغل يك متصدي منطقه عمومي در ايجاد يك تجربه مثبت از مهمانان بسيار مؤثر است. برخي از متصديان مناطق عمومي در شيفت هاي روز كار مي كنند، در حالي كه برخي ديگر در شيفت هاي عصر يا شب كار مي كنند تا مكان هاي پرتردد مانند لابي ها را تميز كنند، زماني كه مهمانان از آنها استفاده نمي كنند. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

وظايف روزانه يك متصدي منطقه عمومي عبارتند از:

تميز كردن فضاهاي عمومي مانند لابي ها، رستوران ها و اتاق هاي جلسه

تميز كردن قسمت‌هاي پشت خانه مانند اتاق‌هاي رختكن اداري و كارمندان

نظافت راهروها، راهروها و آسانسورها

تخليه سطل زباله در اماكن عمومي

گزارش اقلام شكسته به بخش تعمير و نگهداري


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۵:۰۰ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

وظايف مهماندار اتاق/خانه داري هتل

مهماندار اتاق يكي از مهمترين مشاغل در كل هتل را بر عهده دارد. اگر اتاق مهمان هنگام ورود تميز نباشد يا وسايل ضروري در اواسط اقامت دوباره تهيه نشده باشد، آنگاه مي‌توان تصور منفي از هتل داشته باشد. آنها ممكن است ديگر هرگز در هتل اقامت نكنند و ممكن است نظر بدي درباره هتل به صورت آنلاين بنويسند. از سوي ديگر، اگر يك مهماندار اتاق فراتر از ارائه خدمات سريع و توجه به جزئيات باشد، ميهمان مي تواند تجربه بسيار مثبتي داشته باشد كه الهام بخش آنها براي بازگشت دوباره و دوباره است. مهمانداران اتاق مسئوليت زيادي دارند و مي توانند تجربه مهمان را ايجاد كنند يا آن را خراب كنند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

خدمه اتاق معمولاً در شيفت هاي 8 ساعته كار مي كنند كه در طي آن ممكن است 16 اتاق مهمان را تميز كنند. بسياري از هتل‌ها خدمات نظافتي را فقط يك بار در روز ارائه مي‌دهند، بنابراين مهمانداران اتاق يك شيفت روزانه (معمولاً از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر، تقريباً) كار مي‌كنند، در حالي كه هتل‌هاي سطح بالا كه خدمات نوبت‌دهي عصرانه ارائه مي‌دهند، يك شيفت دوم از كاركنان خانه‌داري دارند كه بعد از ظهر و عصر كار مي‌كنند. ساعت ها. برخي از هتل ها نيز ممكن است خدمات خانه داري 24 ساعته ارائه دهند، بنابراين تعدادي از مهمانداران اتاق ممكن است در شيفت شب كار كنند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

وظايف و مسئوليت هاي متصدي خانه دار عبارتند از:

نظافت اتاق هاي مهمان در اواسط اقامت و بعد از خروج

درست كردن تخت

تعويض ملحفه و حوله كثيف

تجهيز مجدد امكانات اتاق مهمان مانند لوازم بهداشتي، ليوان نوشيدني، و دفترچه يادداشت

حذف زباله، بازيافت و سيني هاي سرويس اتاق

برداشتن و بازگرداندن اقلام رختشوي خدمتكار

سازماندهي و انبار كردن گاري هاي خانه داري

اطلاع دادن به بخش تعمير و نگهداري در مورد لوازم خانگي خراب، لامپ هاي قديمي يا آسيب ديدگي

رعايت استانداردهاي محرمانه و امنيتي هتل

احترام به تابلوهاي "مزاحم نشويد" و حريم خصوصي مهمان


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۳:۴۱ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)