خانهداري و تاثير واقعي آن بر شهرت هتل
هيچ چيزي بيشتر از خانهداري ضعيف موجب رنجش خاطر مهمانان هتل نميشود. مرتب بودن هتل به نوعي تداعي گر كيفيت هتل است، در حالي كه به مهمان نشان مي دهيد چقدر براي آن ها و كسب و كار خود ارزش قائل هستيد. با در نظر گرفتن اينكه بهداشت هتل در ليست اولويت هاي يك مهمان قرار دارد، در صورت عدم برآورده شدن انتظارات به اعتبار شما لطمه وارد مي شود. با نرم افزار هتلداري رايا مي توانيد بخش خانه داري هتل خود را ارتقاء دهيد.
بر طبق مطالعات Emprise تنها يك بررسي منفي مي تواند منجر به كم شدن حداقل ۳۰ مهمان شود. جاي تعجب نيست كه اين عامل مي تواند موجب از دست دادن درآمد شود. اما اگر در وظايف خانه داري خود استانداردهاي سخت گيرانه اي اعمال كنيد مي توانيد وجه تمايزي اساسي بين خود و رقبا ايجاد كنيد. خانه داري خوب مي تواند يك روش مطمئن براي دستيابي به موفقيت، بهبود تجربه مهمان و بهبود خط اصلي شما باشد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.
خانه داري چقدر براي مهمانان مهم است؟
خانه داري مناسب هتل شما را به محيطي تميز ، ايمن و راحت براي مسافران بدل مي كند. بر طبق مطالعات Emprise 97 درصد مهمانان تميزي را عامل مهمي به هنگام رزرو محل اقامت خود مي دانند. بنابراين وقتي هتل نقد منفي در توصيف هتل شما بعنوان مثال'كثيف' از جانب مهمان دريافت كرد، مي توانيد تأثير يك كلمه را روي رزروهاي خود تصور كنيد. در حقيقت ، اين مطالعه همچنين نشان داد كه 90 درصد مسافران در يك بررسي از رزرو هتل هايي كه "كثيف" توصيف مي شوند ، اجتناب مي كنند. نظافت براي مهمانان اروپايي و آمريكايي بسيار مهم است، آنها خانه داري را بالاتر از رختخواب و راحتي مبلمان ، خدمات مشتري ، روشنايي اتاق و دسترسي به اينترنت در اولويت قرار مي دهند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.
مهمانان با يك سري انتظارات خاص از هتلي بازديد مي كنند. مهمانان انتظار ندارند كه با مبلمان گرد و غبار و ملافه هاي لكه دار مواجه شوند. بنابراين واكنش مهمانان وقتي اين اتفاق مي افتد مسلماً يك شوك و تنفر است. هتل هاي سراسر دنيا استانداردي را تعيين كرده اند كه در آن نقش خانه دار تميز نگه داشتن اتاق ها ، مكان هاي عمومي و سرويس بهداشتي ، تهيه تختخواب تميز و جايگزيني لوازم بهداشتي و حوله است. اين روشهاي اساسي پيش بيني شده است و مهمانان استانداردهاي بالايي را مي طلبند. اگر مهمان تجربه بدي داشته باشد بعيد است مجدداً به آن هتل برگردند يا درباره شما صحبت كنند. در نتيجه اين نظرات منفي، هزينه هاي فرصت از دست رفتهي قابل توجهي نسبت به هزينه هاي ابتدايي امور خانه داري روي دست شما ميگذارد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.
خدمات ارزش افزوده خانهداري
خدمات ارزش افزوده تجربه مهمان را بي اندازه افزايش مي دهند و خاطرات مثبت در ذهن مهمان به جا ميگذارد. علاوه بر تميز بودن اتاق، ارائه خدمات با ارزش افزوده مانند تميز كردن خشك ، اتو كردن ، خشكشويي يا پرداخت كفش مي تواند يك عامل مهم براي انتخاب محل اقامت مهمانان باشد. اين نوع خدمات ممكن است براي بازديدكنندگان تجاري مناسب تر باشد. با اين حال، مسافران با مدت زمان اقامت طولاني تر و خانواده هاي داراي فرزند خردسال نيز از راحتي و تجمل اضافه شده قدرداني خواهند كرد. اگر به عنوان مثال يك مهمان پس از ريختن قهوه بر روي لباس مورد علاقه خود آن را از دست رفته بداند، فقط تصور كنيد كه چقدر او سپاسگزار خواهد بود وقتي كه صبح روز بعد لباس را به ظاهر كاملاً جديد تحويل مي گيرد. اين برخورد به او دليلي مي دهد كه تجربه خود را به اشتراك بگذارد و به سايرين بگويد كه چرا مسافران بايد از هتل شما ديدن كنند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.
تاثير فضاي مجازي
مهمانان نسبت به خانه داري مناسب احساس اشتياق مي كنند. به نوعي كه اگر كمتر از آرمان هاي ايشان باشد ، احتمالاً مي توانند يك نظر منفي بنويسند. اين بررسي هاي منفي داراي قدرت اجتماعي بالايي هستند و توانايي آسيب رساندن به اعتبار و پتانسيل درآمد شما را دارند. و به نظر مي رسد مهمانان پس از مرور در شبكه هاي اجتماعي مشكلي در تغيير برنامه هاي اقامت خود ندارند. اگر به دليل بازخورد ديگران اعتماد به نفس خود را از دست بدهند ، 35 درصد در انتخاب هتل خود تجديدنظر مي كنند. همچنين ۴۰ درصد از مسافران گفتهاند كه با بيش از 3 نظر منفي در هتلي اقامت نخواهند كرد. اما حتي اگر در حال حاضر هتل شما نظرات منفي داشته باشد، باز هم مي توانيد آن را برگردانيد. مطالعهاي كه توسط GuestRevu انجام شده فقط 10 درصد بهبود در رتبه بندي بررسي مي تواند 4.4 درصد فروش را افزايش دهد. به هيچ وجه فراموش نكنيد ، شهرت شما با ميزان اشغال شما ارتباط مستقيم دارد و درآمد شما را رقم ميزند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.
منبع: https://www.bookingfactory.io/housekeeping-and-the-real-impact-on-your-hotels-reputation
برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب