نرم افزار هتلداری رایا نرم افزار هتلداری رایا .

نرم افزار هتلداری رایا

نقش مدیر روابط با مهمان چیست؟

مسئولیت‌های مدیر روابط با مهمان شامل خوشامدگویی به مشتریان در هنگام ورود، هماهنگی ورود آنها به اتاق‌های اختصاص‌یافته و اطلاع‌رسانی به آنها در مورد امکانات هتل است. همچنین مطمئن خواهید شد که کارکنان میز پذیرش ما، از جمله پذیرش و دربان، خدمات فوق‌العاده‌ای به مشتریان ارائه می‌دهند و تجربه‌های مهمان‌نوازی به یاد ماندنی را برای مهمانان ما فراهم می‌کنند.

نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

اگر تجربه قبلی از مهمان‌داری دارید و با روش‌های هتل مانند رزرو، جمع‌آوری چمدان، نگهداری و فرآیندهای ورود/خروج آشنا هستید، مایلیم با شما ملاقات کنیم. کاندیداهای ایده آل ما استعدادی برای برقراری ارتباط دارند و می توانند مسائل را به موقع و دقیق حل کنند.

در نهایت، شما با پاسخ به درخواست‌های مهمانان و اطمینان از رضایت بازدیدکنندگان ما، خدمات مهمان و تصویر هتل ما را مدیریت خواهید کرد. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۳:۰۶ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)