نرم افزار هتلداري رايا نرم افزار هتلداري رايا .

نرم افزار هتلداري رايا

10 مزيت مديريت هتل

 

 https://hotelsoft.ir/

1. شما مي توانيد محيط خود را انتخاب كنيد

اگر در يك محيط كاري سريع پيشرفت مي كنيد، مي توانيد در يك هتل بين المللي شناخته شده در يك شهر بزرگ كار كنيد. اگر فضاي آرام تري را ترجيح مي دهيد، كار در يك تختخواب و صبحانه كوچك در ساحل براي شما ايده آل است. نكته اين است كه شما گزينه هاي زيادي براي انتخاب داريد.

صنعت مهمان‌نوازي با هر صنعت ديگري متفاوت است زيرا مهارت‌ها و تحصيلاتي كه كسب مي‌كنيد به شما امكان مي‌دهد در هر نقطه از جهان كار كنيد.

2. مزاياي شغلي مديريت هتل استثنايي است

اكثر هتل هايي كه مديران هتل را استخدام مي كنند متعلق به شركت هاي بزرگي مانند هيلتون يا ماريوت هستند. اين شركت ها مي دانند كه براي ماندن در تجارت چه چيزي لازم است. بخش مهمي از اين امر ارائه مزاياي عالي و حقوق رقابتي به منظور جذب و حفظ كاركنان استثنايي و كاركنان مديريتي است.

نه تنها بسته‌هاي 401K و مراقبت‌هاي بهداشتي رقابتي‌تر هستند، بلكه اين شركت‌ها مرخصي استعلاجي، مرخصي زايمان، و بسته‌ها/حقوق تعطيلات را نيز ارائه مي‌دهند. اكثر آنها همچنين بازپرداخت شهريه را براي برنامه هاي آموزشي انتخابي و همچنين نرخ هاي سفر با تخفيف شديد ارائه مي دهند. اكنون اينها برخي از مزاياي عالي مديريت هتل هستند. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

3. فرصت هاي فراوان براي پيشرفت شغلي

اگر در صنعت هتلداري كار مي كنيد، فرصت هاي متعددي براي پيشرفت شغلي شما وجود خواهد داشت، به خصوص با هتل هاي زنجيره اي بزرگتر.

براي اكثر شركت‌ها، نقل و انتقالات داخلي هميشه به استخدام يك فرد خارجي كه با فرهنگ شركت آشنا نيست ترجيح داده مي‌شود و بسياري از هتل‌هاي زنجيره‌اي فعالانه كاركنان خود را تشويق مي‌كنند تا در ساير بخش‌هايي كه خارج از حوزه تخصصي آن‌ها هستند، موقعيت‌هايي را در نظر بگيرند.

ارتقاء سريع به مديريت اجرايي و پست هاي منطقه اي غير معمول نيست.

4. جوايز فراوان است

علاوه بر دستمزدهاي رقابتي، تعدادي از هتل ها، به ويژه هتل هاي بزرگتر، داراي برنامه هاي پاداش هستند كه براي تكميل حقوق سالانه مدير هتل طراحي شده اند. در بيشتر موارد، پاداش ها علاوه بر اهداف شخصي، بر اساس اهداف درآمدي سالانه و/يا نمرات خدمات مشتري خواهد بود.

غير معمول نيست كه چنين پاداش هايي معادل 25 تا 30 درصد حقوق سالانه يك مدير هتل باشد. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

5. تحرك بي نظير است

اگر از آن دسته افرادي هستيد كه عاشق سفر كردن هستيد يا از ماندن طولاني در يك مكان حوصله خود را سر مي‌بريد، از اينكه بدانيد يكي از بزرگترين مزاياي مديريت هتل، تحركي است كه براي شما فراهم مي‌كند، خوشحال خواهيد شد.

اگر براي شركتي كار مي‌كنيد كه داراي چندين هتل در ايالات متحده يا بين‌المللي است، مي‌توانيد هر چند سال يك بار درخواست انتقال به هتل ديگري را بدهيد. اين يك روش معمول در صنعت هتلداري است و مشاغل ديگري وجود ندارد كه اين نوع انعطاف پذيري و تحرك را ارائه دهد.

6. به دست آوردن فرصت هاي شغلي در سطح ورودي دشوار نيست

اين يك معماي قديمي است كه بسياري از فارغ التحصيلان دانشگاهي با آن روبرو هستند: شما نمي توانيد شغلي پيدا كنيد مگر اينكه تجربه داشته باشيد، اما نمي توانيد تجربه كسب كنيد مگر اينكه شغلي داشته باشيد.

برخلاف ساير صنايع كه حتي براي به دست آوردن يك شغل ابتدايي به سالها تجربه كاري نياز دارند، صنعت هتلداري و هتلداري فرصت هاي شغلي متنوعي را براي افراد بي تجربه كه از نوع آموزش مناسبي برخوردار هستند، ارائه مي دهد.

صنعت مهمان‌نوازي بيشتر از تجربه، به شخصيتي برون‌گرا، تعهد به خدمات عالي به مشتريان و اخلاق كاري قوي اهميت مي‌دهد. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

7. غذاي رايگان

نخنديد - درست است! در ابتدا ممكن است اين يك امتياز عجيب براي مدير هتل شدن به نظر برسد، اما چند لحظه وقت بگذاريد و به اين فكر كنيد كه هر هفته چقدر پول براي خريد مواد غذايي و صرف غذا در بيرون از خانه خرج مي كنيد. اعداد شروع به جمع شدن مي كنند.

تقريباً همه هتل ها براي كاركنان مديريت خود غذاي رايگان يا ارزان قيمت ارائه مي دهند. در طول يك سال مي توانيد مقدار قابل توجهي پول در غذا پس انداز كنيد. اين يك برد برد براي مزاياي مديريت هتل است.

8. از سفر رايگان يا با تخفيف لذت ببريد

اكثر هتل هاي زنجيره اي تخفيف هاي سخاوتمندانه يا اتاق هاي رايگان را به كاركنان خود در هنگام سفر ارائه مي دهند. برخي نيز وجود دارند كه نرخ "دوستان و خانواده" را براي كساني كه با شما سفر مي كنند افزايش مي دهند.

غير معمول نيست كه مزاياي اضافي رايگان مانند ماساژ يا رزرو در يك رستوران معروف نيز ارائه شود. در طول تعطيلات يا سفر شما، اين پس انداز مي تواند صدها، اگر نه هزاران دلار باشد. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

9. رضايت شغلي ملموس است

تنها تعداد انگشت شماري از مشاغل وجود دارند كه به افراد اجازه مي دهند رضايت شغلي را به طور ملموس تجربه كنند و مديريت هتل يكي از آنهاست. قدرداني و تشكر از مهمانان راضي به كار شما هدف مي دهد، و چيزهاي كمي وجود دارد كه با كمك به يك مهمان واقعاً نااميد كه در تنگنا است مقايسه شود.

شما هر روز با گروه متنوعي از مردم تماس مستقيم داريد. شغل شما در مديريت هتل بيشتر از خودتان سود مي برد و به نفع همه كساني است كه براي بازديد از ملك شما مي آيند.

10. محيط كاري شما خسته كننده نخواهد بود

در صنعت مديريت هتل، اغلب فرصت ملاقات با انواع افراد جالب - از بازيگران و ورزشكاران مشهور گرفته تا سازمان‌ها و باشگاه‌هاي حرفه‌اي، به شما داده مي‌شود.

يكي از بهترين مزاياي كار در كسب و كار هتل اين است كه محيط كار روزانه شما دائما در حال تغيير و تحول است و تقريبا هميشه چيزهاي جديد و هيجان انگيزي در جريان است. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۱:۵۹ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

ياد بگيريد چگونه مدير هتل شويد

 

https://hotelsoft.ir/

اگر مي‌خواهيد مدير هتل شويد، بايد دانش كاري بيش از صنعت هتلداري داشته باشيد. مدير هتل بودن شما را ملزم مي كند كه تقريباً تمام جنبه هاي كسب و كار را تحت نظر داشته باشيد - خدمات، آشپزخانه، نگهداري، تميز كردن، رويه هاي ميز جلو و غيره.

علاوه بر حفظ ارتباط نزديك با مهمانان و كارمندان خود، همچنين بايد روابط كاري نزديك با ديگران در جامعه خود، رسانه ها و صنعت گردشگري و مهمان نوازي ايجاد كنيد تا تجارت خود را ارتقا دهيد.

وظايف مدير هتل

وظايف كليدي يك مدير هتل عبارتند از:

اطمينان حاصل شود كه امكانات اقامتي آنها به اندازه كافي نيازهاي مشتريان يا كاربران خود را برآورده مي كند

اطمينان حاصل كنيد كه خدماتي كه هتل ارائه مي دهد به درستي تبليغ و بازاريابي مي شود

اطمينان حاصل كنيد كه رزرو، رزرو، و ساير فرآيندهاي مشابه موثر و كارآمد هستند

اطمينان حاصل كنيد كه هتل از نظر نگهداري، ايمني و ساير استانداردهاي مورد انتظار مطابقت دارد

رضايت، راحتي و حسن نيت هر مهمان را تضمين كنيد

ايجاد و اجراي استراتژي هاي تجاري براي موفقيت كوتاه مدت و بلند مدت

براي موفقيت، بايد مهارت هاي تحقيقاتي عالي، مهارت هاي بين فردي، مهارت هاي مديريت زمان و مهارت هاي مديريت عمومي را توسعه دهيد.

. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

چگونه به هدف خود يعني مدير هتل شدن دست يابيد

آموزش حياتي است

اگرچه موقعيت‌هاي انگشت شماري وجود دارد كه در آن تجربه ممكن است جايگزين آموزش رسمي شود، اكثر مديران مشتاق هتل با كسب تحصيلات سطح بالاتر از خدمات خوبي برخوردار خواهند شد.

فقط تعدادي از گزينه هايي كه مي توانيد از بين آنها انتخاب كنيد شامل برنامه هاي آموزشي، مدارك كارداني و گواهينامه ها مي شود. با اين حال، اكثر كارفرمايان به دنبال داوطلباني هستند كه داراي مدرك چهار ساله در مديريت هتلداري يا رشته مشابه هستند.

اگر مي خواهيد در نهايت وارد مديريت عالي شويد، تحصيلات تكميلي ممكن است سودمند باشد. صرف نظر از اينكه كدام مسير را انتخاب مي كنيد؛ ضروري است كه اطمينان حاصل كنيد كه برنامه اي كه انتخاب مي كنيد توسط كميسيون اعتباربخشي براي برنامه هاي مديريت هتلداري (ACPHA) معتبر است.

مايل به پذيرش يك شغل سطح ورودي باشيد

قاطعيت مهارتي نيست كه بتوان در كلاس درس آموخت و براي به دست آوردن تجربه اي كه براي مدير هتل شدن نياز داريد، ممكن است لازم باشد كه در اين مدت شغلي در سطح ابتدايي داشته باشيد. اين ممكن است به معناي تبديل شدن به نماينده خدمات مشتري، پذيرش يا آشپز باشد.

اين موقعيت‌هاي «سطح پايين» هستند كه به شما امكان مي‌دهند تا نكات و نكات عمليات روزانه يك هتل را بياموزيد. تلاش متمركزي براي يادگيري هر آنچه كه مي توانيد در مورد موقعيت خود و ساير موقعيت هاي سطح ابتدايي در موسسه انجام دهيد.

در صنعت مهمان‌نوازي، به تجربه برتري داده مي‌شود و مي‌تواند براي به دست آوردن موقعيت مورد نظر شما بسيار ارزشمند باشد.

روي توسعه مهارت هاي بين فردي خود تمركز كنيد

داشتن مهارت هاي بين فردي برتر ضروري است زيرا مديران هتل بايد نيازهاي مهمانان خود و همچنين كاركنان خود را درك كرده و برآورده كنند. نمونه هايي از مهارت هاي بين فردي مورد نياز عبارتند از: مهارت هاي گوش دادن، مهارت هاي مديريتي، مهارت هاي تفويض اختيار، مهارت هاي رهبري و مهارت هاي حل مسئله.

مهارت‌هاي ارتباطي مؤثر نيز حياتي است زيرا يك مدير هتل بايد هر روز با مهمانان، كارمندان و همچنين مديريت ارشد و سرمايه‌گذاران تعامل داشته باشد. ممكن است گهگاه از آنها خواسته شود تا براي ذينفعان و مديريت ارشد سخنراني كنند.

شروع به توسعه مهارت هاي سازماني خود كنيد

براي تصدي سمت مدير هتل، داشتن مهارت هاي سازماني برتر بسيار مهم است. يك مدير هتل بايد دانش حسابداري، فروش، بازاريابي، مديريت و مهارت هاي كامپيوتري داشته باشد. دپارتمان ها و خدمات هتلي كه يك مدير هتل مسئول آن است عبارتند از:

امنيت

سرگرمي

پذيرايي

دربان

پذيرش / ميز جلو

خانه داري

خدمات مهمان

امور مالي

مهندسي

نقش مدير هتل نيز بسته به اندازه محل برگزاري و كاركنان آنها از نظر پيچيدگي متفاوت خواهد بود. يك تختخواب و صبحانه كوچك در نيواورلئان، لوئيزيانا ممكن است فقط 15 نفر را استخدام كند، اما يك هتل بزرگ با نام تجاري در لاس وگاس، نوادا ممكن است هزاران نفر را استخدام كند.

صرف نظر از اندازه كاركنان خود، بايد بتوانيد به طور مؤثر بر چندين عمليات و كارمندان به طور همزمان نظارت و مديريت كنيد.

ياد بگيريد چگونه به طور موثر امور مالي را مديريت كنيد

جنبه هاي مالي زيادي در مديريت هتل دخيل است. تنها چند نمونه از اين جنبه هاي مالي شامل تخصيص منابع بودجه به بخش هاي مختلف، تعيين قيمت رستوران و خدمات اتاق، برآورد هزينه منابع و برخورد با فروشندگان است.

ميهمانان بايد از تجربه و كيفيت خدمات ارائه شده راضي باشند، اما مديران هتل نيز بايد اطمينان حاصل كنند كه براي جلب رضايت سهامداران و مالكان، سود حاصل مي شود.

يك مربي پيدا كنيد

مربي كسب و كار شخصي است كه راه خود را در صنعت طي كرده است و مايل است از مزاياي تخصص و دانش خود كه به سختي به دست آمده است با كارمندان جديد و آينده ارائه دهد.

به عنوان مثال، هتل‌هاي ماريوت دوست دارند مديران خود را از رده‌هاي پايين‌تر خود ارتقا دهند و به همين دليل، براي كارمنداني كه آرزوي پيشرفت را دارند، مربياني ارائه مي‌دهند.

حتي اگر هتلي كه در آن كار مي كنيد خدمات راهنمايي ارائه نمي دهد، از مدير فعلي يا استاد مورد علاقه خود بپرسيد كه آيا آنها مربي شما هستند يا خير.

به دنبال كارآموزي باشيد

در حالت ايده آل، شما بايد در حالي كه هنوز در مدرسه هستيد به دنبال يك دوره كارآموزي باشيد. با اين حال، حتي اگر اخيراً فارغ التحصيل شده ايد، همچنان مي توانيد از آنچه يك دوره كارآموزي ارائه مي دهد بهره مند شويد. تنها تعدادي از مزايايي كه يك دوره كارآموزي ارائه مي دهد عبارتند از:

دانش خود را در مورد كسب و كار مديريت هتل گسترش دهيد

به شما اين امكان را مي دهد كه دانش آموخته شده در كلاس را در محيطي واقعي به كار ببريد

كسب تجربه كاري ارزشمند كه در رزومه يا رزومه شما خوب به نظر مي رسد

دسترسي به مخاطبين شبكه با ارزش

براي فرصت هاي شغلي آتي مراجع دريافت كنيد

با يك شركت پاي خود را به درب وارد كنيد

طبق نظرسنجي اخير انجمن ملي كالج ها و كارفرمايان (NACE)، فارغ التحصيلان جديدي كه در دوران تحصيل در يك برنامه كارآموزي شركت كرده اند، نسبت به كساني كه اين كار را نكرده اند، احتمال بيشتري براي دريافت پيشنهاد شغلي دارند.

دانشگاهي كه در آن تحصيل مي كنيد بايد يك برنامه كارآموزي داشته باشد كه مي تواند به شما در يافتن موقعيت مناسب كمك كند.

نكاتي براي موفقيت

اگر مي خواهيد در به دست آوردن موقعيت مدير هتل موفق باشيد، ضروري است كه كاري را كه انجام مي دهيد دوست داشته باشيد. مانند هر تازه وارد در صنعت، ساعات طولاني كار با دستمزد كم وجود خواهد داشت.

براي كساني كه به تازگي شروع به كار كرده اند، بسياري از كارشناسان توصيه مي كنند كار خود را با يك هتل زنجيره اي معتبر شروع كنند. اين شركت‌ها معمولاً سازمان‌يافته‌تر و ساختار يافته‌تر هستند و محيطي عالي براي شروع حرفه شما ارائه مي‌دهند.

آنها همچنين بيشترين فرصت ها را براي پيشرفت ارائه مي دهند. اگر مي خواهيد در حرفه خود پيشرفت كنيد، پس بايد آماده نقل مكان باشيد.

در نهايت براي انجام هر كاري آماده باشيد. اگر به‌عنوان مدير وظيفه استخدام شده‌ايد، مي‌توانيد نيمه‌شب براي رفع گرفتگي توالت برويد. اگر تغيير قبرستان چيزي است كه در حال حاضر بيشترين فرصت هاي رهبري را ارائه مي دهد، از آن استفاده كنيد.

هميشه آماده باشيد و هميشه مايل باشيد كه اين نگرش را داشته باشيد كه شما فردي هستيد كه مي توان براي انجام كارهايي كه ديگران نمي خواهند به آنها اعتماد كرد. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

نتيجه

چندين مرحله براي تبديل شدن به يك مدير موفق هتل وجود دارد. با اين حال، با نگرش و عزم مثبت، اين هدفي است كه مي توانيد به راحتي به آن برسيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد چگونگي تبديل شدن به يك مدير هتل، از همين امروز شروع به بررسي برنامه هاي آموزشي در منطقه خود كنيد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۹:۳۹ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

10 مزيت برتر كار در مهمان نوازي

 

 

 https://hotelsoft.ir/

1. محيط چالش برانگيز و سريع

آيا تا به حال احساس مي كنيد كه روز گرگ است؟ شما بلند مي شويد، دندان هايتان را مسواك مي زنيد، دوش مي گيريد (اميدوارم)، به مدرسه/كار مي رويد و همين كارها را ياد مي گيريد/انجام مي دهيد، به خانه مي آييد، هنگام شام خوردن نتفليكس را تماشا مي كنيد و به رختخواب مي رويد.

هر شغلي در Hospitality آنقدر از اين مفهوم دور است كه اگر يك سياره بود، نسبت به پلوتون از خورشيد دورتر بود (اگر هنوز اجازه مي‌داد پلوتو سياره ناميده شود!) هر روز يك روز جديد با چالش‌هاي جديد است. اگر ترجيح مي دهيد همان كار را بارها و بارها انجام دهيد، مهمان من باشيد (جناسي در نظر گرفته شده).

2. ثبات شغلي

پس از ركود اقتصادي 2008-2009، بسياري از بازارها سقوط كردند و مشاغل كمياب شدند. آيا تصوري از اين داريد كه افراد پس از اخراج به كجا سر كار رفتند؟ درست حدس زديد - مهمان نوازي. سپس در همه‌گيري جهاني 2020 و 2021، منطقه مهمان‌نوازي به شدت آسيب ديد.

در سال 2022، مزايا و دستمزدها در حال افزايش است و كارفرمايان در حال استخدام هستند. اكنون زمان ورود به اين حوزه هيجان انگيز است.

3. از نردبان بالا برويد... دو پله همزمان! نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

نكته مهم در مورد مهمان نوازي اين است كه به همه فرصت داده مي شود تا راه خود را به قله صعود كنند. اگرچه همين امر را مي توان در مورد ساير صنايع نيز گفت، مهمان نوازي مملو از فرصت هايي براي كسب مسئوليت بيشتر و رشد در موقعيت است. حتي يك Busboy مي تواند به يك مدير فروشگاه تبديل شود.

4. رشد دانش و مهارت

مشابه ايده بالا رفتن از نردبان، شما هميشه در حال يادگيري چيزهاي جديدي هستيد - از دانش جديد گرفته تا دانستن نحوه اداره موقعيت هاي پيچيده. تنها پس از يك سال كار، در معرض چالش هاي زيادي قرار مي گيريد كه شما را مجبور مي كند كمربند ابزار فيگوراتيو خود را گسترش دهيد. افزايش مهارت هاي خود يكي از مزاياي مهم مهمان نوازي است و مي توانيد نقش خود را در بسياري از زمينه هاي مهمان نوازي گسترش دهيد.

به عنوان مثال، يك بل هاپ ياد مي گيرد كه چگونه جزئيات كوچك را براي افزايش سطح خدمات رعايت كند، يك مدير پذيرايي سبك هاي مختلف منو براي گروه هاي مختلف را ياد مي گيرد و به زودي مي داند كه يك گروه قبل از اينكه از او خواسته شود به چه چيزي نياز دارد، و يك پيشخدمت ياد مي گيرد كه ده بشقاب را روي سر خود متعادل كند (خوب شايد اين يك كشش است، اما شما نكته را دريافت مي كنيد).

5. قرار گرفتن در معرض فرهنگي

همانطور كه مشاغل مهمان نوازي در همه جا وجود دارد، شما نيز از همه جا با مردم ملاقات خواهيد كرد. بخش بزرگي از مهمان نوازي به مردم مهلت مي دهد تا از سفر و فعاليت هاي عادي كار/زندگي مهلت دهند.

شما قرار است ببينيد كه افراد زيادي از سراسر جهان از درهاي شما عبور مي كنند. كجا ديگر مي توانيد يك روسي، يك جامائيكايي و يك استراليايي را در يك روز ملاقات كنيد؟نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

5. قرار گرفتن در معرض فرهنگي

همانطور كه مشاغل مهمان نوازي در همه جا وجود دارد، شما نيز از همه جا با مردم ملاقات خواهيد كرد. بخش بزرگي از مهمان نوازي به مردم مهلت مي دهد تا از سفر و فعاليت هاي عادي كار/زندگي مهلت دهند.

شما قرار است ببينيد كه افراد زيادي از سراسر جهان از درهاي شما عبور مي كنند. كجا ديگر مي توانيد يك روسي، يك جامائيكايي و يك استراليايي را در يك روز ملاقات كنيد؟

6. تاثير قابل مشاهده

برخي از افرادي كه در كارخانه هاي توليدي يا برنامه نويسي نرم افزار كار مي كنند، فرصت ديدن محصول نهايي را ندارند. در مناطق مهمان‌نوازي، مي‌توانيد ببينيد كه چگونه اعمالتان روز كسي را به‌طور هم‌زمان مي‌سازد. براي مثال، اگر پيشخدمت هستيد، ممكن است بخواهيد تعداد افرادي را كه در يك شيفت لبخند مي زنيد، بشماريد.

چگونه مي توانيد حتي مزاياي مهمان نوازي را اندازه گيري كنيد؟

7. آيا مردم را دوست داريد؟

اگر از بستگان يك برون گرا (حتي پسر عموي دوم) هستيد، ميهمان نوازي خود را پر خواهيد كرد. اگر درونگرا هستيد، اين نيز اشكالي ندارد! براي شما نيز مشاغلي مانند آشپز غذا يا آژانس مسافرتي مجازي وجود دارد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

8. انعطاف پذيري (اما ما در مورد يوگا صحبت نمي كنيم)

ممكن است برخي از ايده اي كه من در مورد آن صحبت مي كنم عصباني شوند. ايده انعطاف پذيري ممكن است منطقي نباشد. شما اغلب در تعطيلات، آخر هفته ها و شب ها كار مي كنيد. حقيقت موضوع اين است كه شما همچنين يك برنامه كاري انعطاف پذير داريد كه در آن مي توانيد لحن را براي زماني كه مي خواهيد كار كنيد تنظيم كنيد.

 

در يك كار اداري سنتي، هر روز به شكاف 9-5 دستبند زده مي شويد! چه تفاوتي مي تواند داشته باشد اگر بتوانيد ترافيك را شكست دهيد يا بدون شلوغي به خريد مواد غذايي برويد.

9. آيا دوست داريد در اطراف افراد باحال باشيد؟

نكته اي كه در مورد مهمان نوازي وجود دارد اين است كه شما هميشه توسط افراد بسيار باحالي احاطه شده ايد. چه محيط ديگري فرهنگي را ارائه مي دهد كه در آن همه در فلسفه خدمت به ديگران سهيم باشند؟نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

10. كارآفرين دروني خود را معرفي كنيد

شما اغلب متوجه خواهيد شد كه با حل مسئله و اجراي راه حل هاي در حال حركتي كه كارآفرينانه هستند، خلاق مي شويد. با مشاغل ديگر، شما معمولاً به سياست ها و مقررات وابسته هستيد، اما بيشتر اوقات در Hospitality مي توانيد با ضربه زدن انگشتان خود تغيير ايجاد كنيد و نتايج نهايي را مشاهده كنيد.

مهمان نوازي ممكن است براي همه مناسب نباشد، من آن را درك مي كنم. برخي از مردم زندگي كسل كننده اي را دوست دارند كه ترجيح مي دهند تا آخر عمر هر روز در يك اتاقك بنشينند. اما، اگر به دنبال چيزي فراتر از آن هستيد، فرصتي براي رشد و ايجاد تفاوت در يك زمان، مهمان نوازي ممكن است براي شما مهم باشد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۵۳ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

نكات رزومه براي مديريت رستوران

 https://hotelsoft.ir/

رزومه شما يك تبليغ است

دليلي وجود دارد كه چرا رزومه ها به بهترين نحو در دو صفحه نگهداري مي شوند - به اين دليل است كه مديران استخدام بين 20 تا 30 ثانيه طول مي كشند تا رزومه شما را اسكن كنند و تصميم بگيرند كه آيا ارزش تماس را داريد يا خير. استخدام‌كنندگان روزانه ده‌ها رزومه دريافت مي‌كنند، بنابراين چگونه مي‌توانيد در كمتر از 20 ثانيه رزومه خود را چشم‌نواز كنيد؟

پاسخ در شرح شغل است. اين اولين چيزي است كه استخدام‌كنندگان به آن نگاه مي‌كنند زيرا مي‌خواهند بفهمند كه چه وظايفي را در گذشته انجام داده‌ايد، چگونه اين وظايف را انجام داده‌ايد، و چه مهارت‌هاي ديگري را ممكن است به آن محل اضافه كنيد. آنها مي خواهند ببينند كجا كار كرده ايد، دستاوردهاي شما و سطح تجربه شما.

اين فوق العاده حياتي است كه مطمئن شويد به كاري كه انجام داده ايد افتخار مي كنيد. آيا توانستيد هزينه هاي غذا را 2 درصد كاهش دهيد؟ ضايعات مواد غذايي را تا 5 درصد حذف كنيد؟ اين درصدها بهتر از هيچ هستند، پس حتما آنها را در نظر بگيريد.

نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

اذيت كردن - معاشقه نكنيد

فروش خود چيز خوبي است، اما چيزي به نام گران فروشي وجود دارد. و اين به معناي لاف زدن نيست. مطمئناً، شما مي توانيد هر چقدر كه مي خواهيد لاف بزنيد، اما مطمئن شويد كه اين كار را در مصاحبه انجام دهيد.

هنگام نوشتن رزومه خود، مي خواهيد ميزان مشاركت يا مهارت خود را به اندازه كافي به تصوير بكشيد كه متوجه آن شوند، اما نه آنقدر كه كل داستان را بدانند. چيزي را كنار بگذاريد و آنها را متعجب كنيد. داستان هاي بزرگ را براي مصاحبه ذخيره كنيد و فقط نكات برجسته حرفه خود را ارائه دهيد.

به عبارت ديگر، رزومه خود را با در نظر گرفتن مصاحبه بنويسيد. فرض كنيد كه توانسته‌ايد ضايعات مواد غذايي را تا 2 درصد و هزينه‌ها را تا 8 درصد با قراردادي با يك تامين‌كننده محلي مزرعه به ميز كاهش دهيد. تنها چيزي كه بايد قرار دهيد اعداد هستند، اما بقيه چيزها را به تخيل بسپاريد.

مي‌توانيد اين را اينگونه بيان كنيد: «با بستن يك معامله تجاري پيشنهادي با يك B2B محلي، هزينه‌ها را تا 8 درصد و ضايعات مواد غذايي را تا 2 درصد كاهش دهيد». در مورد تامين كننده مزرعه به ميز چيزي نمي گويد (راستش بگويم، هيچ كس به اين جزئيات اهميت نمي دهد)، اما در مورد ابتكار عمل و مهارت هاي تجاري شما صحبت مي كند. و اين تمام چيزي است كه اهميت دارد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

از انتزاعات خلاص شويد

رزومه شما به مدت 10 ثانيه در كانون توجه قرار دارد (اگر خوش شانس باشيد 30 ثانيه). به غير از شرح شغل، مدير استخدام همچنين جزئيات ديگري را كه مي تواند توجه او را جلب كند بررسي مي كند.

هنگام نوشتن رزومه، به توضيحات كليشه اي، انتزاعي يا عمومي بسنده نكنيد. اگر جايزه كارمند ماه را براي حل بحران مشتري دريافت كرديد كه سرمايه‌گذاري‌ها را تا 30 درصد كاهش مي‌دهد، آن را با گفتن «با موفقيت با يك بحران قانوني كه رستوران را نجات داد مقابله كردم» نمي‌فروشيد.

اين تمسخر نيست؛ خيلي گيج كننده است رزومه خود را با زباني بنويسيد كه هضم آن آسان باشد و پردازش آن آسان باشد. هر گونه اطلاعات قابل فروش بايد ظرف 10 ثانيه پس از پردازش آن اطلاعات قابل تشخيص باشد، يا در غير اين صورت. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

عامل وفاداري

ممكن است از تجربه كاري براي اهداف آموزشي استفاده كنيد زيرا مي خواهيد روزي يك رستوران دار شويد. برا خودت نگهش دار. شما ممكن است يك آماتور باشيد كه قبل از اينكه كسب و كار خود را ايجاد كنيد به دنبال تجربه باشيد. مهم نيست چه اتفاقي مي افتد، آن را در رزومه خود وارد نكنيد.

يكي از چيزهايي كه استخدام‌كنندگان نمي‌خواهند بشنوند عباراتي مانند "من قصد دارم يك روز كسب‌وكار خودم را باز كنم" يا "من اينجا هستم زيرا مي‌خواهم از بهترين‌ها ياد بگيرم" است. براي شما، اين چاپلوسي صرف است. براي استخدام كنندگان، اين يك پرچم قرمز غول پيكر است.

رستوران ها از 10000 تا 50000 دلار براي آموزش و توسعه هزينه مي كنند. شنيدن اين عبارات به آنها مي گويد كه شما در درازمدت در اين كار نيستيد. فقط يك چيز را به آنها مي گويد: "من يك روز مي خواهم رستوران خودم را باز كنم": "من تا جايي كه بتوانم ياد خواهم گرفت و سپس وثيقه خواهم گذاشت".

صنعت مهمان‌نوازي سرمايه‌گذاري زيادي روي كارمندان خود انجام مي‌دهد، زيرا آنها چهره كسب‌وكار هستند. آنها به احتمال زياد كانديداهايي را كه رزومه آنها نشان دهنده وفاداري، اشتياق و فداكاري به آنها يا شركت هايي است كه براي آنها كار كرده اند، بررسي مي كنند.

هنگام نوشتن رزومه، عباراتي مانند "رستوران مشتاق" را براي خود ناديده بگيريد. شما هنوز هم مي توانيد اشتياق خود را به غذا و مهمان نوازي بفروشيد بدون اينكه احساس ناخوشايندي به مديران استخدام كنيد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۸:۲۹ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

چگونه اينترنت مهمان نوازي را تغيير مي دهد؟

https://hotelsoft.ir/

در 10 سال گذشته، پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، توييتر و فيس‌بوك به طرز چشمگيري نحوه تعامل افراد با يكديگر و همچنين نحوه تعامل كسب‌وكارها با مشتريان خود را تغيير داده‌اند.

هتل‌ها و ساير كسب‌وكارها در بخش مهمان‌نوازي بايد درك كاملي از نحوه استفاده از كانال‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي به نفع خود داشته باشند، اگر بخواهند در محيط تجاري مدرن رقابتي باقي بمانند.

نقش رسانه هاي اجتماعي در حال حاضر نقش مهمي در تجربه سفر مصرف كننده ايفا مي كند. در يك مطالعه اخير، مشخص شد كه بيش از نيمي از شركت كنندگان در نظرسنجي (52٪) پس از تحقيق در مورد سفر خود از طريق رسانه هاي اجتماعي، برنامه سفر آينده خود را تغيير داده اند.  

تقريباً 85 درصد از مسافران هنگام تعطيلات يا مسافرت از تلفن هاي هوشمند خود استفاده مي كنند و 52 درصد از كاربران فيس بوك اعتراف كردند كه عكس هاي تعطيلات دوستانشان (پست شده در فيس بوك) بر انتخاب مقصد تعطيلات آنها تأثير گذاشته است.

Four Pillars Hotels، زنجيره‌اي از هتل‌هاي سه و چهار ستاره در سراسر بريتانيا، مطالعه‌اي را در سال 2015 انجام داد كه اطلاعات شگفت‌انگيزي در مورد تأثير رسانه‌هاي اجتماعي بر صنعت مهمان‌نوازي ارائه كرد. در اينجا به برخي از نكات برجسته اين مطالعه نگاهي مي اندازيم:

سيار

در اكثر شهرهاي بزرگ، حجم جستجوي Google براي «هتل‌ها در [نام شهر را وارد كنيد]» بيش از 70 درصد كاهش يافته است - تنها در 6 سال گذشته. با افزايش تعداد، كاربران به وب سايت هايي مانند Expedia، TripAdvisor و Kayak روي مي آورند.

32 درصد از مسافران در ايالات متحده، و 22 درصد از مسافران غير آمريكايي، به طور معمول در مورد تجربيات سفر خود وبلاگ مي نويسند.

30 درصد از مسافران در سال 2015 از برنامه هاي تلفن همراه براي يافتن معاملات هتل ها استفاده كردند. به همين ترتيب، 29 درصد از مسافران در سال 2015 از برنامه هاي تلفن همراه براي يافتن معاملات در پروازها استفاده كردند.

عامل اعتماد

92 درصد از مسافران اظهار مي كنند كه به رسانه هاي كسب شده، مانند توصيه هاي اعضاي خانواده و دوستان يا تبليغات شفاهي، بيش از هر نوع تبليغات ديگري اعتماد دارند.

در نقطه مقابل اين طيف، تنها 47 درصد از مسافران در سراسر جهان اظهار مي كنند كه به تبليغات روزنامه، راديو و مجلات اعتماد دارند.

71 درصد از مصرف كنندگان جهاني مي گويند كه نظرات مشتريان آنلاين انتخاب دوم آنها براي تبليغات قابل اعتماد است.

نفوذ

با اثبات اينكه رسانه‌هاي اجتماعي تأثير قابل‌توجهي بر رزرو مهمان‌نوازي دارند، از كساني كه اعتراف كرده‌اند از پلت‌فرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي براي تحقيق در مورد برنامه‌هاي سفر خود استفاده مي‌كنند، تنها ۴۸ درصد به برنامه‌هاي اصلي خود پايبند هستند.

33 درصد رزرو هتل خود را تغيير دادند.

7 درصد كل مقصد تعطيلات خود را تغيير دادند.

10٪ استراحتگاهي را كه در ابتدا براي اقامت در آن برنامه ريزي كرده بودند تغيير دادند.

5 درصد رزرو خطوط هوايي خود را تغيير دادند.

قدرت بررسي

40٪ از مصرف كنندگان نظرات خود را در مورد رستوران هايي كه بازديد مي كنند ارسال مي كنند.

46 درصد از مسافران در مورد اقامتگاه هاي سفر خود پس از تعطيلات نظرات خود را ارسال مي كنند.

76 درصد از كاربران فيس بوك تصاويري از تعطيلات خود را در صفحات شخصي فيس بوك خود ارسال كرده اند.

55 درصد از صفحاتي كه يك شخص در فيس بوك «لايك» مي كند، بيشتر از آن به يك تعطيلات اختصاص دارد. استفاده از رسانه هاي اجتماعي صنعت مهمان نوازي را به طرق مختلف تحت تأثير قرار داده است، اما مزاياي زيادي نيز دارد. به عنوان مثال، يك رسانه موثر براي دستيابي به مخاطبان جهاني ارائه مي دهد. به همين ترتيب، 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته كار مي كند. در نتيجه، بر تفاوت هاي منطقه زماني غلبه مي كند. براي كساني كه به اينترنت دسترسي دارند به راحتي قابل دسترسي است و همه كاره بودن همه جا را براي تبادلات تعاملي با مصرف كنندگان ارائه مي دهد.

نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۲۱ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

4 بخش صنعت هتلداري چيست؟

 

 

 https://hotelsoft.ir/

1. غذا و نوشيدني

بخش غذا و نوشيدني كه به طور حرفه اي با حروف اول آن به عنوان F&B شناخته مي شود، بزرگترين بخش صنعت مهمان نوازي است.

 

تخمين زده مي شود كه صنعت F&B 50٪ از تمام وعده هاي غذايي امروز در ايالات متحده خورده مي شود. اين شامل موسساتي است كه عمدتاً درگير تهيه غذاها، ميان وعده ها و نوشيدني ها براي مصرف فوري در داخل و خارج از محل هستند. هنگامي كه يك رستوران بخشي از يك هتل است، خدماتي كه ارائه مي دهد مي تواند با ارائه غذاي عالي و خدمات درجه يك به مشتريان، تجربه مهمانان را افزايش دهد.

 

مي تواند به صورت همزيستي به عنوان بخشي از مشاغل ديگر مانند سالن هاي بولينگ يا سالن هاي سينما عمل كند.

 

2. سفر و جهانگردي

سفر و گردشگري با خدمات مربوط به جابجايي افراد از مكاني به مكان ديگر سروكار دارد. اتوبوس، تاكسي، هواپيما، كشتي، قطار و غيره همگي بخشي از صنعت سفر هستند.

 

سفر اوقات فراغت زماني است كه شخص در سفر براي تعطيلات براي اقامت، غذا و تفريح ​​هزينه مي كند و مسافرت كاري زماني است كه فرد براي كار به مسافرت مي رود و براي اسكان و غذا هزينه مي كند. برخي از افراد در سفرهاي كاري نيز براي تفريح ​​خرج مي كنند.

 

وظيفه اصلي گردشگري تشويق مردم به سفر است. وقتي مردم سفر مي كنند، چه براي كسب و كار يا تفريح، پول خرج مهمان نوازي مي كنند.

 

3. اسكان

اسكان به معناي اقامت براي يك دوره يا مكاني براي خواب براي يك يا چند شب است. هتل‌هاي مجلل، خوابگاه‌هاي جوانان، خوابگاه‌هاي سالمندان، اردوگاه‌ها، متل‌ها و ساير مشاغلي كه مكاني براي خواب شبانه افراد فراهم مي‌كنند، همگي در صنعت اقامت هستند.

 

كسب‌وكارهاي اقامتي به بخش‌هاي ديگر بازار مانند مسافران تجاري، مسافران تفريحي، مسافران طولاني مدت، مسافران ارزان قيمت و مسافران خاص مانند افرادي كه با دولت، خطوط هوايي و ارتش كار مي‌كنند، وارد بازار مي‌شوند.

 

4. تفريح

تفريح ​​هر فعاليتي است كه افراد براي استراحت، آرامش و لذت انجام مي دهند. هدف از تفريح، شاداب كردن بدن و ذهن انسان است. هر كسب و كاري كه فعاليت هايي را براي استراحت، آرامش و لذت، شاداب كردن بدن و ذهن فرد فراهم مي كند، در تجارت تفريحي است.

 

كسب‌وكارهاي سرگرمي كه نمايش‌هايي مانند سينما يا تئاتر، جاذبه‌هايي كه مكان‌هاي ديدني خاص هستند مانند باغ‌وحش‌ها و موزه‌ها، ورزش تماشاگران و ورزش‌هاي مشاركتي، همه بخشي از تجارت تفريحي هستند

نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۲:۱۹ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

مديريت هتل چيست؟ تعريف و وظايف

hotelsoft.ir

مديريت هتل چيست؟

مديريت هتل بخشي از صنعت هتلداري است كه شامل نظارت بر عمليات يك مكان هتل است. هنگامي كه به عنوان مدير هتل كار مي كنيد، مي توانيد عمليات يك متل، استراحتگاه يا ساير مؤسسات مشابه را مديريت كنيد كه اقامتگاه و ساير خدمات را براي مهمانان فراهم مي كند.

عنوان "مدير هتل" اغلب به مدير كل يك هتل اشاره دارد كه به عنوان مدير اجرايي در يك ملك خاص خدمت مي كند. وظايف محول شده به مدير به اندازه هتل و همچنين هدف آن و انتظارات صاحبان آن بستگي دارد. يك مدير كل در يك هتل از روساي بخش پشتيباني مي‌شود كه بر كارمندان خود نظارت مي‌كنند و عملكردهاي كليدي را گزارش مي‌دهند.

 

برخي از رايج ترين دپارتمان ها در يك هتل بزرگ عبارتند از: پذيرش يا ميز پذيرش، رزرواسيون، خانه داري، درآمد، فروش و بازاريابي، رويدادها و پذيرايي، امور مالي، غذا و نوشيدني، امنيت، منابع انساني و مهندسي. يك حرفه در مديريت هتل ممكن است شامل كار در هر يك از اين زمينه ها در صنعت باشد. در يك هتل كوچكتر، بخش ها ممكن است شامل خانه داري، خدمات مهمان، مهندسي، غذا و نوشيدني، حسابداري و فروش و بازاريابي باشد.

 

كار در مديريت هتل اغلب مستلزم كسب تجربه در يك هتل است، چه در ميز پذيرش و چه در خانه داري. بسياري از متخصصان مديريت هتل راه خود را از طريق صنعت پيش مي برند زيرا تجربه مربوطه اغلب در مهمان نوازي بسيار ارزشمند است.

 

برخي از موقعيت ها ممكن است متقاضيان را ملزم به داشتن مدرك ليسانس در مديريت هتلداري، بازرگاني يا ساير رشته هاي مرتبط كند، اگرچه اين به هتل و شرايط شغلي بستگي دارد. اگر مي خواهيد در صنعت هتلداري، مانند معاونت يا مدير منطقه اي كار كنيد، ممكن است به مدرك تحصيلات تكميلي نياز داشته باشيد.

مديريت هتل در مقابل مديريت هتلداري

مديريت هتل اغلب با مديريت مهمان نوازي مخلوط مي شود و اين دو مسير شغلي شباهت هايي با يكديگر دارند. مديريت مهمان نوازي شامل طيف كامل صنعت مهمان‌نوازي، مانند رستوران‌ها، مراكز همايش، كشتي‌هاي تفريحي، كلوپ‌هاي كشور، شركت‌هاي بازاريابي مقصد و پارك‌هاي تفريحي، علاوه بر هتل‌ها و ساير موسسات اقامتي است.

 

اگر مي خواهيد فرصت هاي شغلي بالقوه خود را افزايش دهيد، مطالعه مديريت مهمان نوازي مي تواند براي شما مفيد باشد. كساني كه مي خواهند حرفه خود را در مديريت هتل ارتقا دهند، ممكن است از ادامه تحصيل در مديريت هتلداري نيز بهره مند شوند.

 

يك برنامه مديريت مهمان نوازي در يك موسسه آموزش عالي، دانشجويان خود را براي كار در اين صنعت سريع و رو به رشد آماده مي كند. برنامه درسي اغلب شامل دوره هاي متمركز بر حسابداري، مديريت منابع انساني، مديريت، روابط عمومي، امور مالي، استراتژي و مديريت افراد است. در برخي از برنامه ها، دوره آموزشي ممكن است شامل آموزش آشپزي نيز باشد.

. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

چگونه مي توان مهارت هاي مديريت هتل را بهبود بخشيد

يك مدير هتل مسئول اين است كه اطمينان حاصل كند كه تمام قسمت هاي تسهيلات به آرامي كار مي كنند و با هم كار مي كنند تا از يك تجربه مثبت براي مهمانان اطمينان حاصل كنند. براي موفقيت در اين زمينه، مراحل زير را براي بهبود مهارت هاي خود دنبال كنيد:

 

1. مديريت مالي را ياد بگيريد

مديريت مالي يك مهارت كليدي است زيرا مدير كل و روساي بخش مسئول مديريت و پايبندي به بودجه هتل هستند. مدير هتل مسئول بودجه كلي است، در حالي كه هر مدير بخش معمولاً مسئول پيگيري هزينه ها است. با گذراندن دوره هاي مالي و بودجه، مي توانيد در مورد جنبه مالي اداره يك هتل و سرمايه هايي كه وارد و خارج مي شود، اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

 

2. مهارت هاي رهبري خود را بهبود بخشيد

رهبري همچنين يك مهارت ضروري براي يك مدير است زيرا آنها بايد تيمي را رهبري كنند كه مي تواند صدها نفر را در يك اقامتگاه بزرگ شامل شود. مديران هتل بايد مايل به گوش دادن به بازخورد كارمندان، اقداماتي براي بهبود روحيه، واگذاري وظايف به اعضاي تيم هاي مختلف و تصميم گيري سريع و مطمئن باشند. بهبود مهارت هاي رهبري شما اغلب از طريق تجربه حاصل مي شود، اگرچه رهبران ماهر دوره ها و سمينارهاي آموزشي رهبري ارائه مي دهند.

 

3. درك بهتري از بازاريابي به دست آوريد

اگرچه يك هتل ممكن است يك بخش بازاريابي مشخص داشته باشد، مديران هتل به طور كلي در تمام بخش‌هاي مختلف مشاركت دارند تا از عملكرد روان و كارآمد اطمينان حاصل كنند. بازاريابي شامل ايجاد آگاهي در مورد يك برند يا شركت و همچنين ايجاد تعاملات مثبت براي كساني است كه با برند درگير هستند. شما مي توانيد با گذراندن دوره هاي آنلاين يا از طريق يك موسسه آموزش عالي در منطقه خود، درباره بازاريابي يك كسب و كار اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

4. مهارت هاي ارتباطي خود را تقويت كنيد

مدير هتل هنگام انجام وظايف مختلف در اين نقش از مهارت هاي ارتباطي كتبي و شفاهي استفاده مي كند. آنها ممكن است ارتباطات كتبي ايجاد كنند تا در مورد سياست هاي جديد يا تغييرات فرآيند به سران بخش يا اعضاي تيم هاي مختلف توزيع كنند. مديران هتل همچنين مستقيماً با مهمانان هتل تعامل دارند، بنابراين آنها بايد بتوانند به طور مؤثر گوش دهند و به نگراني ها به طور مؤثر پاسخ دهند.

 

مهارت‌هاي ارتباطي همچنين هنگام يادگيري نحوه تعامل با مهماناني كه از خدمات خود ناراضي هستند، حياتي است، زيرا مديران مسئول رسيدگي و رفع نگراني‌ها هستند. تجربه به شما كمك مي كند تا مهارت هاي ارتباطي خود را بهبود ببخشيد، همچنين آموزش و آموزش در زمينه هاي مرتبط.

 

5. انعطاف پذير باشيد

انعطاف پذيري يكي ديگر از مهارت هاي كليدي براي يك مدير هتل است. در اين نقش اغلب با مسائل غيرمنتظره و پيش بيني نشده اي مواجه مي شويد كه بايد در سريع ترين زمان ممكن مديريت شوند. مشكلات اغلب در زمان‌هاي نامناسب به وجود مي‌آيند، مانند زماني كه هتل ميزبان يك رويداد بزرگ يا گروه بزرگي از مهمانان است. يك تجربه بالقوه منفي مي تواند توسط مدير هتلي كه منعطف و مايل به انطباق با هر موقعيتي است و با مهمانان همدل است و واقعاً مي خواهد راه حلي پيدا كند كه همه طرف هاي درگير را راضي كند، تغيير دهد.

. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۲۳ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

6 دليل براي ورود به مديريت هتل

 hotelsoft.ir

 

 

 

 

1. مسئوليت اوليه

رشد سريع، آموزش در محل كار و فرصت هاي توسعه شغلي دلايل بسيار خوبي براي در نظر گرفتن شغل در مديريت هتل هستند.

 

مديران هتل مسئول تمام جنبه‌هاي هتلي هستند كه در آن كار مي‌كنند، از بخش‌هاي جلوي خانه مانند خدمات پذيرش و دربان گرفته تا خانه‌داري، نگهداري و پذيرايي. مسئوليت هاي پشت صحنه شامل استخدام كاركنان، مديريت بودجه، مراقبت از روابط عمومي و تعيين اهداف فروش است.

 

2. پتانسيل حقوق و دستمزد

به طور سنتي حقوق در بخش مهمان نوازي، مسافرت و گردشگري كمتر از ساير صنايع است. با اين حال، هنوز نقش هاي خاصي در اين بخش ها وجود دارد كه مي تواند از نظر مالي سودآور باشد.

 

حقوق اوليه براي مديران هتل بسته به مكان و اندازه هتل بين 20000 تا 40000 پوند است. در لندن، مديران كل به طور متوسط ​​85000 پوند با دامنه 50000 تا 200000 پوند براي بزرگترين و معتبرترين هتل ها درآمد دارند.

3. تنوع

استقبال مداوم از مهمانان جديد در هتل به اين معني است كه هر روز پر از چالش ها و درخواست هاي مختلف است و اين روز كاري شما را جذاب نگه مي دارد.

فرصت ها در مديريت هتل بي پايان هستند و براي استفاده حداكثري از آنها بايد انعطاف پذير باشيد. شما مي توانيد براي يك هتل مستقل يا زنجيره اي كار كنيد، مدير كل شويد يا بخش هاي خاصي را مديريت كنيد و در مكان هاي مختلفي مانند شهرهاي بزرگ يا مناطق ساحلي كار كنيد. شما مي توانيد با افرادي از سراسر جهان ملاقات و ارتباط برقرار كنيد. اگر دنبال يك كار معمولي از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر هستيد، احتمالاً مديريت هتل براي شما مناسب نيست.

4. رضايت شغلي

به عنوان مدير هتل، شغل شما مربوط به مردم است و بنابراين بايد مردمي باشيد. هدف شما اين است كه اطمينان حاصل كنيد كه اقامت هر مهمان تا حد امكان دلپذير و لذت بخش است و بالاترين استانداردهاي خدمات مشتري را رعايت مي كند. به طور خلاصه اين وظيفه شماست كه مردم را خوشحال كنيد.

دانستن اينكه اين امر با بازخورد مثبت و بررسي هاي خوب به دست آمده است، احساس رضايت شغلي زيادي را براي شما به ارمغان مي آورد و شما را براي دستيابي به نتايج بهتر ترغيب مي كند.

5. ورودي خلاق

صنايع مهمان‌نوازي و گردشگري براي رونق و رشد به افراد خلاق نياز دارند. براي موفقيت به عنوان يك مدير هتل، بايد بتوانيد به طور منظم ايده‌هاي جديدي مانند چاي عصرانه يا تورهاي با راهنما را ارائه و اجرا كنيد تا خدماتي را كه ارائه مي‌دهيد بهبود بخشيد.

معمولاً براي شروع ابتكارات جديد كار سختي مي‌طلبد، اما از آنجايي كه تجربه مهمان بخش عمده‌اي از موفقيت هتل‌ها است، كارفرمايان عموماً پذيراي پيشنهادات خلاقانه هستند، به‌ويژه اگر اين پيشنهادها باعث افزايش يا بهبود شهرت سازمان شوند.

6. فرصت سفر

فرصت هاي مهمان نوازي، مسافرت و گردشگري، از جمله شغل در مديريت هتل، در كشورهاي سراسر جهان وجود دارد. اگر به عنوان مدير يك هتل زنجيره اي بزرگ كار مي كنيد، اين شانس را خواهيد داشت كه نه تنها در سطح محلي و ملي، بلكه در سطح بين المللي نيز سفر كنيد.

. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۴:۵۴ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

بهترين گام براي يك شغل موفق در مهمان نوازي

با كارشناسي ارشد ما در مديريت هتلداري، شما در بهترين موقعيت براي شروع حرفه خود در عملكردهاي مختلف مديريت مهمان نوازي خواهيد بود. برنامه ما دانش پيشرفته مهمان نوازي را با تجربه دنياي واقعي تركيب مي كند. اين به شما تئوري پشت استراتژي هاي مدل خدمات را مي آموزد و به شما فرصتي مي دهد تا دانش خود را از طريق پروژه هاي زنده و كارآموزي در يك محيط مهمان نوازي واقعي به كار ببريد.

 

صنعت هتلداري با سرعت در حال تغيير است. كسب‌وكارهاي اين بخش در حال اجراي ساختارهاي عملياتي جديد براي سازگاري با چالش‌هاي جهاني هستند و در حال آماده‌سازي مهمان‌نوازي براي آينده‌اي جديد هستند. نياز به مديران ماهر براي آوردن نوآوري به صنعت بسيار مهم است. برنامه ما شما را به موفقيت در اين محيط از طريق مطالعه عميق روندهاي مديريت مهمان نوازي فعلي و بهترين شيوه دعوت مي كند.

 

كارشناسي ارشد ما در مديريت هتلداري يك مدرك كارشناسي ارشد بين المللي است. شما يك انتخاب از دو مسير دانشگاهي خواهيد داشت: مديريت F&B، يا امور مالي مهمانداري، املاك و مستغلات و مشاوره. اين مسيرها شما را قادر مي سازد تا از طريق تحصيلات خود تخصص پيدا كنيد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۱۱ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

مديران ارشد اجرايي در مورد آينده صنعت هتلداري و گردشگري چه مي گويند؟

به عنوان صنعتي كه به يك محيط باثبات براي عملكرد موفقيت آميز وابسته است - تغييرات اجتماعي و محيطي در مقايسه با ساير صنايع تأثير بيشتري بر مشاغل مهمان نوازي دارد. يك نظرسنجي جهاني اخير در ميان مديران عامل توسط PwC نشان مي‌دهد كه روساي شركت‌هاي مهمان‌نوازي و اوقات فراغت نسبت به همتايان خود در ساير بخش‌ها نسبت به چشم‌انداز شركت‌هايشان براي رشد درآمد در آينده نزديك اعتماد كمتري دارند.

 

با وجود اخلالگران در صنعت، موجي از ادغام و بسياري از عوامل خارجي كه بر عمليات آنها تأثير مي گذارد، اپراتورهاي هتل بايد راه هاي جديدي براي غلبه بر اين موانع بيابند. راه‌حل‌هايي براي چالش‌هاي آينده كه شركت‌ها در حال حاضر با آن‌ها روبرو مي‌شوند، نتيجه تفكر جديد در بين رهبران و مديران اجرايي جهان است.

در يك ميدان شلوغ از رقبا، هتل ها بايد راه هايي براي متمايز كردن خود و موقعيت ملك خود به عنوان مقصد متمايز براي مشتريان، توسعه ترجيحات و وفاداري به منظور هدايت رزرو مستقيم پيدا كنند. براي انجام اين كار، هتل‌ها بايد تجربيات بسيار شخصي‌سازي‌شده‌تري را ارائه دهند كه نيازهاي مشتريان هدفشان را پيش‌بيني كرده و فراتر از آن‌ها باشد - و روي تبليغات شفاهي و وفاداري حساب كنند تا نه تنها پايگاه مشتري خود را حفظ كنند، بلكه آن را با مشتريان بالقوه بيشتري رشد دهند.

 

ما در 50 سال گذشته يك گروه مهمان نوازي فوق العاده خوب بوده ايم. ما از آن ابايي نداريم. ما در حال تغيير و گسترش مفهوم مهمان‌نوازي به مهمان‌نوازي افزوده هستيم. ما حتي جسارت‌تر مي‌شويم و يك قدم فراتر مي‌رويم و مي‌گوييم: از آنجايي كه مردم مي‌خواهند شناخته شوند، مي‌خواهند چيزي بسيار شخصي داشته باشند، چرا سعي نمي‌كنيم از مهمان‌نوازي افزوده به يك بازيكن مهمان‌نوازي افزوده سبك زندگي برسيم؟

راه‌هاي ديگري كه اغلب در هنگام مواجهه با تغييرات قريب‌الوقوع مورد بحث قرار مي‌گيرند، پياده‌سازي فناوري‌هاي جديد، آموزش كاركنان براي دور شدن از SOPهاي استاندارد براي تبديل شدن به ارائه‌دهندگان واقعي تجربه با لمس بالا و مدرن‌سازي خدمات ارائه‌شده به سمت شخصي‌سازي و «سبك زندگي» براي ايجاد تمايز واقعي است

 


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۲:۳۷ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)