6 دلیل برای ورود به مدیریت هتل
1. مسئولیت اولیه
رشد سریع، آموزش در محل کار و فرصت های توسعه شغلی دلایل بسیار خوبی برای در نظر گرفتن شغل در مدیریت هتل هستند.
مدیران هتل مسئول تمام جنبههای هتلی هستند که در آن کار میکنند، از بخشهای جلوی خانه مانند خدمات پذیرش و دربان گرفته تا خانهداری، نگهداری و پذیرایی. مسئولیت های پشت صحنه شامل استخدام کارکنان، مدیریت بودجه، مراقبت از روابط عمومی و تعیین اهداف فروش است.
2. پتانسیل حقوق و دستمزد
به طور سنتی حقوق در بخش مهمان نوازی، مسافرت و گردشگری کمتر از سایر صنایع است. با این حال، هنوز نقش های خاصی در این بخش ها وجود دارد که می تواند از نظر مالی سودآور باشد.
حقوق اولیه برای مدیران هتل بسته به مکان و اندازه هتل بین 20000 تا 40000 پوند است. در لندن، مدیران کل به طور متوسط 85000 پوند با دامنه 50000 تا 200000 پوند برای بزرگترین و معتبرترین هتل ها درآمد دارند.
3. تنوع
استقبال مداوم از مهمانان جدید در هتل به این معنی است که هر روز پر از چالش ها و درخواست های مختلف است و این روز کاری شما را جذاب نگه می دارد.
فرصت ها در مدیریت هتل بی پایان هستند و برای استفاده حداکثری از آنها باید انعطاف پذیر باشید. شما می توانید برای یک هتل مستقل یا زنجیره ای کار کنید، مدیر کل شوید یا بخش های خاصی را مدیریت کنید و در مکان های مختلفی مانند شهرهای بزرگ یا مناطق ساحلی کار کنید. شما می توانید با افرادی از سراسر جهان ملاقات و ارتباط برقرار کنید. اگر دنبال یک کار معمولی از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر هستید، احتمالاً مدیریت هتل برای شما مناسب نیست.
4. رضایت شغلی
به عنوان مدیر هتل، شغل شما مربوط به مردم است و بنابراین باید مردمی باشید. هدف شما این است که اطمینان حاصل کنید که اقامت هر مهمان تا حد امکان دلپذیر و لذت بخش است و بالاترین استانداردهای خدمات مشتری را رعایت می کند. به طور خلاصه این وظیفه شماست که مردم را خوشحال کنید.
دانستن اینکه این امر با بازخورد مثبت و بررسی های خوب به دست آمده است، احساس رضایت شغلی زیادی را برای شما به ارمغان می آورد و شما را برای دستیابی به نتایج بهتر ترغیب می کند.
5. ورودی خلاق
صنایع مهماننوازی و گردشگری برای رونق و رشد به افراد خلاق نیاز دارند. برای موفقیت به عنوان یک مدیر هتل، باید بتوانید به طور منظم ایدههای جدیدی مانند چای عصرانه یا تورهای با راهنما را ارائه و اجرا کنید تا خدماتی را که ارائه میدهید بهبود بخشید.
معمولاً برای شروع ابتکارات جدید کار سختی میطلبد، اما از آنجایی که تجربه مهمان بخش عمدهای از موفقیت هتلها است، کارفرمایان عموماً پذیرای پیشنهادات خلاقانه هستند، بهویژه اگر این پیشنهادها باعث افزایش یا بهبود شهرت سازمان شوند.
6. فرصت سفر
فرصت های مهمان نوازی، مسافرت و گردشگری، از جمله شغل در مدیریت هتل، در کشورهای سراسر جهان وجود دارد. اگر به عنوان مدیر یک هتل زنجیره ای بزرگ کار می کنید، این شانس را خواهید داشت که نه تنها در سطح محلی و ملی، بلکه در سطح بین المللی نیز سفر کنید.
. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،