فرانت آفیس
مسئولیت های نمایندگی میز پذیرش هتل عبارتند از:
انجام کلیه امور ورود و خروج
مدیریت رزرو آنلاین و تلفنی
اطلاع رسانی به مشتریان در مورد روش های پرداخت و تأیید اطلاعات کارت اعتباری آنها
مسئولیت ها
انجام تمام کارهای ورود و خروج
رزرو آنلاین و تلفنی را مدیریت کنید
مشتریان را در مورد روش های پرداخت مطلع کنید و اطلاعات کارت اعتباری آنها را تأیید کنید
ثبت نام مهمانان برای جمع آوری اطلاعات لازم (مانند اطلاعات تماس و تاریخ دقیق اقامت آنها)
به محض ورود مهمانان پذیرایی کنید و اتاق ها را اختصاص دهید
اطلاعاتی درباره هتل، اتاقهای موجود، نرخها و امکانات ارائه دهید
به شکایات مشتریان به موقع و حرفه ای پاسخ دهید
با کارکنان خانه داری ما ارتباط برقرار کنید تا اطمینان حاصل شود که همه اتاق ها تمیز، مرتب و کاملاً مبله هستند تا نیازهای مهمانان را برآورده کنند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
رزروهای گروهی را تأیید کنید و خدمات شخصی سازی شده را برای مشتریان VIP و شرکت کنندگان در رویداد، مانند مهمانان عروسی ترتیب دهید
در صورت لزوم، امکانات و خدمات اضافی را افزایش دهید
سوابق به روز رزرو و پرداخت را حفظ کنید
الزامات و مهارت ها
سابقه کار به عنوان نماینده میز پذیرش هتل، پذیرش یا نقش های مشابه
با نرم افزارهای رزرو هتل، مانند Cloudbeds و RoomKeyPMS، تجربه کنید. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
درک نحوه عملکرد وب سایت های برنامه ریزی سفر، مانند Booking و TripAdvisor
نگرش خدمات به مشتری
مهارت های ارتباطی و سازمانی عالی
مدرک مدیریت هتل امتیاز محسوب می شود
. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
سوالات متداول
کارگزار میز پذیرش هتل چه می کند؟
یک نماینده میز پذیرش هتل معمولاً اولین کسی است که وقتی وارد هتل می شوید به شما سلام می کند. وظایف کلیدی آنها شامل توزیع کلید اتاق، ثبت نام مهمانان و تأیید رزرو است. آنها همچنین وظیفه دارند به مهمانان در مورد هرگونه سوال یا شکایت کمک کنند.
وظایف و مسئولیت های نمایندگی میز پذیرش هتل چیست؟
نمایندگی میز پذیرش هتل اولین نقطه تماس است. آنها مسئول چک کردن مهمانان در داخل و خارج با روحیه استقبال، تأیید رزرو گروهی و ارائه کمک در صورت نیاز هستند.
چه چیزی باعث می شود که یک نماینده خوب در پذیرش هتل؟
یک نماینده عالی میز جلو هتل استعدادی برای خدمات مشتری و تجربه کاری قبلی در صنعت هتلداری دارد. آنها دلپذیر و مفید، خوش برخورد و حرفه ای هستند، زیرا می دانند که این ویژگی ها نشان دهنده جایگاه هتل است. آنها باید توانایی ایستادن طولانی مدت و دانش مهارت های اولیه کامپیوتر را داشته باشند. آنها آماده استقبال با لبخند و ارائه کمک های لازم به مهمانان هتل هستند.
یک نماینده میز پذیرش هتل با چه کسی کار می کند؟
یک نماینده میز پذیرش هتل با سایر همکاران مهمان نوازی شریک می شود تا اطمینان حاصل شود که اقامت مهمان خوشایند و لذت بخش است و در عین حال اعتبار هتل را حفظ می کند یا به آن ارزش می بخشد. این معمولاً به معنای همکاری نزدیک با نگهبان هتل، پذیرایی از مهمانان و مدیریت رزرو است.
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،