نرم افزار هتلداري رايا نرم افزار هتلداري رايا .

نرم افزار هتلداري رايا

مدير روابط با مهمان چه كاري انجام مي دهد؟

مديران روابط با مهمان وظايف متنوعي را بر عهده دارند. برخي از اين وظايف، اما نه همه، عبارتند از:

 

خوشامدگويي به مشتريان خوشامدگويي به مهمانان در هنگام ورود اولين تاثير فوق‌العاده‌اي ايجاد مي‌كند و به آن‌ها كمك مي‌كند احساس كنند بيشتر در خانه هستند. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

هماهنگي ورود و خروج. مديران روابط با مهمان به ميز پذيرش كمك مي كنند تا به خوبي از ورود و خروج به موقع اطمينان حاصل كنند. آنها همچنين جمع آوري و نگهداري چمدان ها را هماهنگ مي كنند و بر تراكنش هاي مالي ميز جلو نظارت مي كنند.

اطلاع رساني به مهمانان در مورد امكانات هتل: اين شامل استخر، اسپا، و ساير امكانات مانند صبحانه و گزينه هاي ناهار خوري مي شود.

توصيه امكانات خارج از سايت اين امكانات ممكن است شامل مناطق توريستي و مراكز غذاخوري و خريد باشد.

نظارت بر كارمندان: اين شامل ميز پذيرش، پذيرش، و دربان است.

آماده سازي اتاق. مديران روابط با مهمان اطمينان حاصل مي كنند كه اتاق ها قبل از ورود و ورود مهمانان آماده است.

رسيدگي به شكايات: همه چيز هميشه به آرامي پيش نمي رود، بنابراين اين وظيفه مدير روابط مهمان است كه به شكايات رسيدگي كرده و حل و فصل كند و سپس پيگيري كند تا مطمئن شود همه چيز به روال خود برگشته است.

مراقبت از مهمانان با نيازهاي ويژه. اين شامل مهمانان معلول، سالمندان، كودكان و افراد VIP مي شود.

ارتباط. مديران روابط با مهمان مسئول حفظ خطوط باز ارتباط بين كاركنان و مهمانان هستند.

مديريت. اين شامل نظارت بر ساير اعضاي تيم روابط با مهمان، از جمله پذيرش، دربان، خانه دار، و كاركنان منتظر مي شود. اين همچنين شامل ارزيابي عملكرد كاركنان است.

بازخورد ميداني اين شامل بررسي بازخورد مهمان، چه در هتل و چه آنلاين، و اجراي روش‌هايي براي بهبود است. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۱۱ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

مسئوليت هاي روابط مهمان در هتل چيست؟

آگاهي از مسئوليت هاي خود بخشي از شناخت آنهاست. همانطور كه همه ما مي دانيم، كاركنان هر هتل كارهاي متفاوتي را براي رفع نيازهاي مهمانان انجام مي دهند. و اگر مي خواهيد يكي از افسران روابط مهمان شويد، بهتر است ابتدا وظايف خود را بدانيد. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

شما به عنوان يك كارمند براي اين شغل، به تمام سوالات مهمانان در مورد برنامه ها، امكانات و خدمات ارائه شده توسط هتل پاسخ مي دهيد.

همه مشتريان از خدماتي كه هتل ارائه مي دهد راضي نيستند. بنابراين بايد براي مواجهه و رسيدگي به شكايات هر مشتري آماده باشيد.

شما به هر مهماني كه وارد هتل مي شود و از آن خارج مي شود احوالپرسي مي كنيد.

از شما انتظار مي رود دوستانه و صميمي باشيد.

شما بايد به صورت رسمي و مودبانه با مهمان ارتباط برقرار كنيد.

از شما انتظار مي رود قابل اعتماد و مشتري مدار باشيد.

شما بايد به نيازهاي هر مهمان حساس باشيد.

براي استقبال از مهمانان مورد انتظار، فهرست ورود را بررسي خواهيد كرد.

شما شركت كرده و به مهمانان VIP كمك خواهيد كرد.

شما برخي از اطلاعات مهمانان را در دفترچه روزانه ثبت خواهيد كرد.

يكي از مهمترين شرح وظايف روابط با مهمانان هتل، منعطف و وقت شناس بودن است. بنابراين براي رسيدن به آن بايد سخت تلاش كنيد. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۴۱ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

نقش مدير روابط با مهمان چيست؟

مسئوليت‌هاي مدير روابط با مهمان شامل خوشامدگويي به مشتريان در هنگام ورود، هماهنگي ورود آنها به اتاق‌هاي اختصاص‌يافته و اطلاع‌رساني به آنها در مورد امكانات هتل است. همچنين مطمئن خواهيد شد كه كاركنان ميز پذيرش ما، از جمله پذيرش و دربان، خدمات فوق‌العاده‌اي به مشتريان ارائه مي‌دهند و تجربه‌هاي مهمان‌نوازي به ياد ماندني را براي مهمانان ما فراهم مي‌كنند.

نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

اگر تجربه قبلي از مهمان‌داري داريد و با روش‌هاي هتل مانند رزرو، جمع‌آوري چمدان، نگهداري و فرآيندهاي ورود/خروج آشنا هستيد، مايليم با شما ملاقات كنيم. كانديداهاي ايده آل ما استعدادي براي برقراري ارتباط دارند و مي توانند مسائل را به موقع و دقيق حل كنند.

در نهايت، شما با پاسخ به درخواست‌هاي مهمانان و اطمينان از رضايت بازديدكنندگان ما، خدمات مهمان و تصوير هتل ما را مديريت خواهيد كرد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۳:۰۶ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

نكات CRM و بهترين روش ها براي مدير روابط با مهمان

نظرسنجي ها را كوتاه كنيد به طور كلي، هرچه نظرسنجي كوتاه تر و ساده تر باشد، نرخ تكميل بالاتر است. روي مناطقي تمركز كنيد كه بازخورد مهمان بيشتر مورد نياز است.

بخش هاي هدف سفارشي كردن نظرسنجي ها را براي بخش هاي مختلف مهمانان مانند شركت كنندگان در كنفرانس، مسافران شركتي و مهمانان اوقات فراغت در نظر بگيريد.

يك يادآوري ارسال كنيد. براي افزايش نرخ تكميل، يك يادآوري خودكار براي مهماناني كه درخواست نظرسنجي را باز نمي‌كنند يا روي آن كليك نمي‌كنند ارسال كنيد - اما براي جلوگيري از لغو اشتراك، آن را به عنوان يك يادآوري بگذاريد.

سوال نهايي را بپرسيد مهم ترين سوالي كه مي توانيد از مهمانان بپرسيد؟ "چقدر احتمال دارد كه هتل ما را به يك همكار يا دوست توصيه كنيد؟" پاسخ، امتياز خالص تبليغ كننده شما را تشكيل مي دهد، كه يك شاخص كليدي براي رضايت و حمايت از مهمان است.

سوالات دقيق اگر پاسخ هاي نظرسنجي بينش مورد نياز شما را ارائه نمي كند، سعي كنيد سوالات را اصلاح كنيد. با اين حال، به خاطر داشته باشيد كه ثابت نگه داشتن سؤالات به شما در مقايسه رتبه‌بندي در طول زمان كمك مي‌كند.

معطل نكنيد به شكايات در نظرسنجي ها و املاك در سريع ترين زمان ممكن پاسخ دهيد تا از افزايش آنها به بررسي هاي آنلاين منفي جلوگيري كنيد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

قدرت حل مسئله خود را نشان دهيد. ميهمانان هتل ها را كمتر بر اساس مواردي كه اشتباه مي كنند قضاوت مي كنند تا نحوه برخورد كاركنان با اين موضوع. هر شكايتي را جدي بگيريد، صميمانه عذرخواهي كنيد و نشان دهيد كه درك مي كنيد و براي كمك كردن اينجا هستيد. زماني كه به صورت ماهرانه در اختيار شما قرار گيرد، سرسخت ترين مشتريان شما مي توانند قوي ترين حاميان شما شوند.

هرگز اجازه ندهيد كه مهمان ناراضي برود. هر روز صبح ليست عزيمت را اسكن كنيد تا به دنبال مهماناني بگرديد كه در طول اقامت خود شكايت يا حادثه اي داشته اند و با آنها تماس بگيريد. اين ممكن است آخرين فرصت براي جلب نظر آنها قبل از ارسال يك بررسي بد باشد!

پاسخ ها را شخصي كنيد از الگوهاي پاسخ براي صرفه جويي در زمان استفاده كنيد، اما در صورت امكان پيام ها را با صحبت با نظرات خاص شخصي سازي كنيد. در صورت لزوم، شخصاً با مهمان تماس بگيريد يا از مدير كل بخواهيد اين كار را انجام دهد.

از طرفداران خود تشكر كنيد فقط بر بازخورد منفي تمركز نكنيد؛ به مروجين و مدافعان نيز پاسخ دهيد. آنها به اندازه مخالفان مهم هستند، اگر نه بيشتر.

تيم ارتباط با مهمانان ما با مهمانان درگير مي شود تا درباره ترجيحات و علايق آنها بيشتر بداند و آن را در CRM وارد كند. تيم هاي ديگر ما به CRM نگاه مي كنند و بر اساس اين اطلاعات عمل مي كنند. يك مثال اين است كه مهماني در رستوران هتل درخواست يك كوكاي رژيمي كرده است، كاركنان ناهار خوري ما به خانه داري [هشدار] داده اند تا محصولات موجود در ميني بار خود را به كوكاي رژيمي تغيير دهند. او يك بررسي واقعا خوب از تريپ ادوايزر براي ما گذاشت. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۲:۳۳ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

نرم افزار هوش تجاري چگونه مي تواند سودآوري و كارايي را بهبود بخشد؟

ابزارهاي هوش تجاري منحصراً براي تجزيه و تحليل طراحي شده اند. براي دسترسي سريع و گسترده به اطلاعات و بينش دقيق. از طريق داشبورد، گزارش و تجزيه و تحليل. كاربران مي توانند كسب و كار خود را كاوش كنند - هم عملكرد تاريخي و هم فعاليت هاي آينده. BI گزارش‌دهي را خودكار مي‌كند و توليدكنندگان گزارش را به مصرف‌كنندگان اطلاعاتي تبديل مي‌كند كه به نوبه خود مي‌توانند يافته‌هاي خود را براي تأثيرگذاري بر نتايج كسب‌وكار تحليل و اعمال كنند. هوش تجاري در مورد جمع‌آوري داده‌ها از منابع مختلف و سپس استفاده از فناوري براي ارائه اطلاعات به تصميم‌گيرندگان به روش‌هايي است كه به آنها كمك مي‌كند تا بفهمند فرصت‌ها در كسب‌وكارشان كجاست. در سراسر صنعت هتلداري، ما از كمبود اطلاعات انتقادي و به موقع در مورد اساسي ترين جنبه هاي كسب و كار خود رنج مي بريم. ما سعي مي كنيم اين كمبود را از طريق گزارش دستي برطرف كنيم. چاپ گزارش از سيستم هاي عملياتي، كليد زني اعداد در صفحات گسترده و ارسال فايل هاي ايميلي روزانه. اين برخي از باهوش ترين ذهن هاي صنعت را به تهيه كنندگان گزارش ساده تبديل مي كند. BI گزارش‌دهي را خودكار، تسريع و تقويت مي‌كند و اين توليدكنندگان گزارش را به مصرف‌كنندگان اطلاعاتي تبديل مي‌كند كه مي‌توانند يافته‌هاي خود را تحليل و اعمال كنند تا از فرصت‌هاي تجاري در زماني كه هنوز وجود دارند استفاده كنند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۰:۵۴ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

مهمترين ويژگي هاي نرم افزار هوش تجاري چيست؟

زيرساخت ابري: سهولت دسترسي به BI در سراسر دستگاه ها. بدون اجراي گران، طولاني يا نصب فيزيكي در محل.

عمق اطلاعات: امكان مشاهده نه تنها آمار و ارقام، بلكه امكان غواصي عميق تر در داده ها و درك اينكه چه چيزي بر اين نتايج تأثير مي گذارد.

مديريت داده ها: توانايي مديريت و پاكسازي داده ها براي حفظ كيفيت و دقت داده ها و گزارش ها.

پشتيباني از پيش‌بيني و بودجه: پيش‌بيني/بودجه‌گذاري در دقيق‌ترين سطح به هتل‌ها اين امكان را مي‌دهد تا عملكرد خود را براي دستيابي به اهداف خود به طور مداوم اندازه‌گيري كنند.

گزارش‌دهي سطح سازماني: به كاربران اجازه مي‌دهد عملكرد چندين هتل را با استفاده از استانداردهاي يكپارچه مشاهده كنند، گزارش‌دهي را در سطح منطقه يا نمونه كار آسان‌تر مي‌كند. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۹:۵۱ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

موارد استفاده از هوش تجاري براي هتل ها

با توجه به فراواني منابع داده و انواع اطلاعات موجود، سيستم‌هاي BI مدرن ديدگاهي نسبتاً جامع از فعاليت‌ها و معيارهاي هتل را پيشنهاد مي‌كنند. بياييد نگاهي دقيق تر به موارد اصلي داشته باشيم، اما به خاطر داشته باشيد كه اين فهرست به هيچ وجه كامل نيست.

 

تقسيم بندي مشتريان

Hospitality براي يك رويكرد منحصر به فرد و منحصر به فرد براي هر مشتري تلاش مي كند. ميهمانان را مي توان بر اساس جمعيت شناسي، جغرافيا، رفتار و غيره تقسيم بندي كرد. همه اين داده ها از رزروهاي انجام شده در وب سايت، خريد از طريق سيستم هاي POS، CRM يا هر مكان ديگري كه ترجيحات شخصي نشان داده مي شود، به دست مي آيد. به عنوان يك مورد استفاده عملي، تقسيم بندي مشتري به شما كمك مي كند تا پيشنهادات شخصي را در نظر بگيريد يا از فرصت هاي جديد در تجربه مشتري بهره ببريد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

تجزيه و تحليل رزرو

ضريب اشغال يكي از معيارهاي اصلي براي پذيرايي است كه نشان مي دهد چند درصد از واحدها در طول دوره زماني اشغال شده است. منبع يابي نرخ اشغال گذشته از PMS به شما اين توانايي را مي دهد كه تجزيه و تحليل كنيد چه عواملي در گذشته بر آن تأثير گذاشته و براي آينده پيش بيني كنيد.

به عنوان مثال، مي‌توانيد داده‌هاي سالانه را با هم مقايسه كنيد تا بررسي كنيد كه چه تأثيري بر اشغال مي‌گذارد، خواه اين تغييرات فصلي، رويدادها، تغييرات در بازار رقيب يا استراتژي‌هاي قيمت‌گذاري/بازاريابي خودتان باشد. به اين ترتيب، مي توانيد بفهميد كه كدام گرايش ها به طور منظم رخ مي دهند، و چگونه مي توانيد براي بهينه سازي درآمد خود به آنها پاسخ دهيد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۸:۲۸ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

هوش تجاري در هتل ها: منابع داده ها و مؤلفه ها

قبل از شروع بحث در مورد موارد استفاده واقعي BI، اجازه دهيد نگاهي به اجزاي كليدي همه سيستم‌هاي BI بيندازيم و اينكه كدام منابع داده را مي‌توان در هتل‌ها استفاده كرد.

 

سيستم‌هاي هوش تجاري وظيفه استخراج داده‌ها از منابع مختلف، تبديل آن‌ها، جمع‌آوري آن‌ها در يك مخزن متمركز و در نهايت پرس و جو از اين مخزن را بر عهده مي‌گيرند تا داده‌ها را به‌عنوان نمودارها و نمودارهاي معنادار براي استفاده انسان‌ها ارائه كنند.

 

منابع داده هتل يك منبع داده مي تواند هر سيستم داخلي/خارجي باشد كه حاوي داده هاي ارزشمندي درباره كسب و كار، معيارها، اطلاعات مشتري و غيره شما باشد. سيستم مديريت دارايي (PMS) و ماژول هاي آن مانند سيستم مديريت درآمد (RMS) يا سيستم رزرواسيون مركزي (CRS) و مديريت كانال را مي توان به عنوان منابع اصلي داده در مهمان نوازي در نظر گرفت. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۳۷ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

چالش هاي زنجيره تامين در صنعت هتلداري

مدير خريد هميشه تحت فشار دائمي است تا نيازهاي برنامه ريزي نشده بخش هاي كاربر را برآورده كند. در نتيجه، مدير خريد هميشه سعي مي‌كند تا سهام بافري بزرگي داشته باشد، مبادا نتواند رضايت بخش‌هاي عمليات/كاربر هتل را جلب كند. اما اين بدان معنا نيست كه فرآيندهاي مديريت كيفيت بايد كاملاً ناديده گرفته شوند.

هزينه مواد: يك فروشگاه هتل با مقادير زيادي از اقلام با قيمت بسيار كمتر سروكار دارد. بخش عمده اي از هزينه مستقيم مواد در چنين مواردي سرمايه گذاري مي شود. اكثر مواد مصرفي هتل فاسدشدني هستند و به همين دليل نمي توان از صرفه جويي در خريد عمده استفاده كرد. اين باعث افزايش تعداد تراكنش ها و در نتيجه هزينه هاي تراكنش مي شود. اين منجر به افزايش هزينه هاي تراكنش مي شود. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

 

هزينه هاي سفارش مواد: بخش هاي جداگانه معمولاً از تورفتگي هاي دستي و نيازهاي خريد به طور مستقل استفاده مي كنند. در بسياري از املاك، هتل ها نيازهاي تورفتگي و خريد كامپيوتري ندارند. ادغام چنين تورفتگي‌ها و درخواست‌هايي كاملاً زمان‌بر است. مشخص شد كه دپارتمان خريد به دليل مشكل در تجميع، سفارش‌هاي انفرادي را براي محصولات مشابه انجام مي‌دهد.

 

هزينه هاي نگهداري موجودي: بخش خريد از ترس اينكه نتواند اقلام مناسب را به موقع در اختيار بخش هاي كاربر قرار دهد، مقادير زيادي مواد را ذخيره مي كند. اين فضاي بزرگي را اشغال مي كند و در نتيجه منجر به افزايش هزينه ها مي شود.

 

خريد اضطراري: خريدها به درخواست واحدهاي كاربر به صورت فوري انجام مي شود و بعداً با انجام كاغذهاي مورد نياز منظم مي شود. به دليل عدم برنامه ريزي، خريدهاي اضطراري امري عادي است و استثنايي نيستنرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۴۱ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

عوامل موثر بر مديريت زنجيره تامين در صنعت هتلداري

درك اين نكته ضروري است كه زمينه اي كه صنعت هتلداري تحت آن فعاليت مي كند با ساير صنايع بسيار متفاوت است. هزينه هاي سرمايه اي صنايع بالاست، هزينه هاي عملياتي نسبتاً كمتر است. صنعت هتلداري داراي ويژگي هاي منحصر به فرد خود است، مانند مشتري مداري، انواع مختلف مديريت و غيره.

مهمان يا مشتريان براي صنعت هتلداري بسيار مهم هستند. رضايت مشتري براي صنعت هتلداري از اهميت بالايي برخوردار است. در صنعت مهمان نوازي به فعاليت هاي مرتبط با مشتري مانند توليد و خدمات غذا و نوشيدني، خانه داري، مديريت فرانت آفيس اهميت زيادي داده مي شود. عمليات پشتيبان مانند حساب ها، خريدها، مديريت زنجيره تامين، ثبت درآمد و غيره در جايگاه دوم قرار مي گيرند.

انواع مختلف سيستم هاي مديريتي، مانند هتل هاي مالكيت، صاحب امتياز، هتل هايي كه بر اساس قراردادهاي عملياتي توسط زنجيره ها و غيره اداره مي شوند

در صنعت هتلداري تمام تلاش ها مشتري مدار است در نتيجه كاهش هزينه هاي زيادي كه مي تواند از طريق بهبود عملكردهاي بالادستي مديريت زنجيره تامين به دست آيد از بين مي رود. روندهاي فعلي در صنعت نشان مي دهد كه از سيستم هاي كامپيوتري مديريت املاك استفاده مي شود، اما عمدتاً براي مديريت دفتر و سيستم هاي رزرواسيون استفاده مي شود. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۰۶ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)