+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۱۶:۱۱ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)
+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۱۴:۴۱ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)
+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۱۳:۰۶ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)
نظرسنجي ها را كوتاه كنيد به طور كلي، هرچه نظرسنجي كوتاه تر و ساده تر باشد، نرخ تكميل بالاتر است. روي مناطقي تمركز كنيد كه بازخورد مهمان بيشتر مورد نياز است.
بخش هاي هدف سفارشي كردن نظرسنجي ها را براي بخش هاي مختلف مهمانان مانند شركت كنندگان در كنفرانس، مسافران شركتي و مهمانان اوقات فراغت در نظر بگيريد.
يك يادآوري ارسال كنيد. براي افزايش نرخ تكميل، يك يادآوري خودكار براي مهماناني كه درخواست نظرسنجي را باز نميكنند يا روي آن كليك نميكنند ارسال كنيد - اما براي جلوگيري از لغو اشتراك، آن را به عنوان يك يادآوري بگذاريد.
سوال نهايي را بپرسيد مهم ترين سوالي كه مي توانيد از مهمانان بپرسيد؟ "چقدر احتمال دارد كه هتل ما را به يك همكار يا دوست توصيه كنيد؟" پاسخ، امتياز خالص تبليغ كننده شما را تشكيل مي دهد، كه يك شاخص كليدي براي رضايت و حمايت از مهمان است.
سوالات دقيق اگر پاسخ هاي نظرسنجي بينش مورد نياز شما را ارائه نمي كند، سعي كنيد سوالات را اصلاح كنيد. با اين حال، به خاطر داشته باشيد كه ثابت نگه داشتن سؤالات به شما در مقايسه رتبهبندي در طول زمان كمك ميكند.
معطل نكنيد به شكايات در نظرسنجي ها و املاك در سريع ترين زمان ممكن پاسخ دهيد تا از افزايش آنها به بررسي هاي آنلاين منفي جلوگيري كنيد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.
قدرت حل مسئله خود را نشان دهيد. ميهمانان هتل ها را كمتر بر اساس مواردي كه اشتباه مي كنند قضاوت مي كنند تا نحوه برخورد كاركنان با اين موضوع. هر شكايتي را جدي بگيريد، صميمانه عذرخواهي كنيد و نشان دهيد كه درك مي كنيد و براي كمك كردن اينجا هستيد. زماني كه به صورت ماهرانه در اختيار شما قرار گيرد، سرسخت ترين مشتريان شما مي توانند قوي ترين حاميان شما شوند.
هرگز اجازه ندهيد كه مهمان ناراضي برود. هر روز صبح ليست عزيمت را اسكن كنيد تا به دنبال مهماناني بگرديد كه در طول اقامت خود شكايت يا حادثه اي داشته اند و با آنها تماس بگيريد. اين ممكن است آخرين فرصت براي جلب نظر آنها قبل از ارسال يك بررسي بد باشد!
پاسخ ها را شخصي كنيد از الگوهاي پاسخ براي صرفه جويي در زمان استفاده كنيد، اما در صورت امكان پيام ها را با صحبت با نظرات خاص شخصي سازي كنيد. در صورت لزوم، شخصاً با مهمان تماس بگيريد يا از مدير كل بخواهيد اين كار را انجام دهد.
از طرفداران خود تشكر كنيد فقط بر بازخورد منفي تمركز نكنيد؛ به مروجين و مدافعان نيز پاسخ دهيد. آنها به اندازه مخالفان مهم هستند، اگر نه بيشتر.
تيم ارتباط با مهمانان ما با مهمانان درگير مي شود تا درباره ترجيحات و علايق آنها بيشتر بداند و آن را در CRM وارد كند. تيم هاي ديگر ما به CRM نگاه مي كنند و بر اساس اين اطلاعات عمل مي كنند. يك مثال اين است كه مهماني در رستوران هتل درخواست يك كوكاي رژيمي كرده است، كاركنان ناهار خوري ما به خانه داري [هشدار] داده اند تا محصولات موجود در ميني بار خود را به كوكاي رژيمي تغيير دهند. او يك بررسي واقعا خوب از تريپ ادوايزر براي ما گذاشت. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.
برچسب:
هتل،
اتوماسيون هتلداري،
نرم افزار هتلداري،
هوش تجاري،
مديريت هتل،
خدمات مشتريان،
مديريت ارتباط با مشتري،
منابع انساني،
خانه داري،
لاندري،
رزرواسيون،
منابع انساني،
نرم افزار هتل،
فرانت آفيس،
پذيرش،
حسابداري،
حساب داري،
خزانه داري،
رستوران،
پاركينگ هتل،
ارتباط با مشتري،
كاست كنترل،
بهاي تمام شده،
امور مالي هتل،
تعمير و نگهداري،
تاسيسات،
پورتال سازماني،
پورتال هتل،
انبارداري،
انبار،
اموال و دارايي ثابت،
حقوق و دستمزد،
كارگزيني،
گزارش سفر هتل،
قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۱۲:۳۳ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)
+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۱۰:۵۴ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)
زيرساخت ابري: سهولت دسترسي به BI در سراسر دستگاه ها. بدون اجراي گران، طولاني يا نصب فيزيكي در محل.
عمق اطلاعات: امكان مشاهده نه تنها آمار و ارقام، بلكه امكان غواصي عميق تر در داده ها و درك اينكه چه چيزي بر اين نتايج تأثير مي گذارد.
مديريت داده ها: توانايي مديريت و پاكسازي داده ها براي حفظ كيفيت و دقت داده ها و گزارش ها.
پشتيباني از پيشبيني و بودجه: پيشبيني/بودجهگذاري در دقيقترين سطح به هتلها اين امكان را ميدهد تا عملكرد خود را براي دستيابي به اهداف خود به طور مداوم اندازهگيري كنند.
گزارشدهي سطح سازماني: به كاربران اجازه ميدهد عملكرد چندين هتل را با استفاده از استانداردهاي يكپارچه مشاهده كنند، گزارشدهي را در سطح منطقه يا نمونه كار آسانتر ميكند. . نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۰۹:۵۱ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)
+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۰۸:۲۸ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)
+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۰۷:۳۷ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)
+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۰۵:۴۱ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)
+ نوشته شده:
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۱:۰۴:۰۶ توسط:تحليلگران موضوع:
نظرات (0)