مدیریت منابع انسانی HRM
اغلب به عنوان هزینه اضافی برای مشاغل تلقی می شود. با این حال، برعکس می تواند صادق باشد. صرف نظر از نوع کسب و کاری که دارید، برای اینکه بتوانید کارگران خوب را با موفقیت جذب و حفظ کنید، باید درک خوبی از شیوه های موثر منابع انسانی داشته باشید و آن شیوه ها را در کسب و کار خود اجرا کنید. یک برنامه مدیریت منابع انسانی به خوبی برنامه ریزی شده که برای سازمان و کارکنان شما طراحی شده است، در واقع می تواند نتیجه کسب و کار شما را بهبود بخشد. کارفرمایان در بخش هتلداری به طور فزاینده ای اهمیت و چالش های مرتبط با جذب و حفظ کارگران خوب را تشخیص می دهند و مسائل منابع انسانی را در راس فهرست اولویت های خود قرار می دهند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
موفقیت تجاری هرگز نمی تواند تنها توسط یک نفر به دست آید. یک تیم - و تیم مناسب - برای شما و کسب و کار شما لازم است. بنابراین چگونه میتوانید افراد مناسب را پیدا کنید، جذب کنید و نگه دارید تا برای شما و کسبوکارتان کار کنند؟ شما این کار را با اولویت دادن به کارمندان انجام می دهید. برخی از مزایای کلی شیوه های منابع انسانی خوب شامل رضایت بیشتر کارکنان، جابجایی کارکنان کمتر، خدمات برتر به مشتریان و البته افزایش سودآوری است. به طور خلاصه، هدف اصلی یک بخش منابع انسانی اجرای انواع عملکردهایی است که به صورت استراتژیک برای جذب و حفظ نیروی کار مؤثر طراحی شده اند.
برنامه ریزی منابع انسانی: از طریق تجزیه و تحلیل شغل و برنامه ریزی استراتژیک، از جمله ارزیابی محیط و پیش بینی های کسب و کار آینده، سازمان ها می توانند نیازهای کارکنان کوتاه مدت و بلندمدت و استفاده استراتژیک از عملکردهای منابع انسانی را برای برآوردن این نیازها پیش بینی کنند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
تجزیه و تحلیل شغل و شرح شغل: تجزیه و تحلیل شغل برای تعریف وظایف و مسئولیت های مربوط به هر شغل و تعیین صلاحیت های مورد نیاز برای انجام موفقیت آمیز الزامات شغلی استفاده می شود. شرح شغل اسناد حاصل است. آنها مبنایی برای سایر عملکردهای منابع انسانی فراهم می کنند.
استخدام: روش های مختلفی برای جذب متقاضیان مناسب از استخرهای کار استفاده می شود.
انتخاب: فرآیند انتخاب برای استخدام بهترین افراد در موقعیت هایی که برای آنها مناسب تر هستند استفاده می شود.
جهت گیری: معرفی اولیه یک کارمند جدید به شرکت اطلاعات ضروری را ارائه می دهد و اولین برداشت مثبت را ایجاد می کند.
آموزش و توسعه: این کارکردها توسعه دانش، مهارتها و نگرشهای مورد نیاز کارکنان را تسهیل میکند تا در موقعیت فعلی خود عمل کنند و/یا برای پیشرفت آماده شوند.
غرامت، مزایا و شناخت: کسبوکارها باید انواع و سطوح مناسب پاداش و مشوقها، از جمله دستمزد، مزایا رسمی، و امتیازات (پرداخت) را تعیین کنند.
مدیریت عملکرد: ارائه بازخورد به کارکنان در مورد عملکرد کاری آنها باعث تشویق و حمایت از بهبود می شود. همچنین در مدیریت عملکرد، کوچینگ گنجانده شده است. نظم و انضباط پیشرو یک فرآیند جداگانه است که به عنوان یک فرآیند اصلاحی رسمی برای رسیدگی به رفتار نامطلوب یا عملکرد شغلی در نظر گرفته شده است.
خاتمه: کسب و کارها باید فرآیند خروج کارکنان از سازمان را به دلیل عادلانه مدیریت کنند یا اینکه خاتمه مرحله نهایی نظم و انضباط مترقی است. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،