نرم افزار هتلداري رايا نرم افزار هتلداري رايا .

نرم افزار هتلداري رايا

لاندري هتل چيست و چگونه كار مي كند؟

شايد شما هم هنگام رزرو هتل و در بين امكانات آن به كلمه لاندري برخورد كرده باشيد. ممكن است اين سئوال برايتان پيش آمده باشد كه لاندري يا همان خشكشويي در هتل چه مي كند و چطور قرار است به شما سرويس دهد. البته توضيح وظيفه خشكشويي هتل با جزئيات از حوصله شما خارج است، نرم افزار هتل داري رايا قصد دارد در اين پست به معرفي اين مطلب بپردازند و هر آنچه در مورد لاندري هتل بدانيد را برايتان گردآوري كرده و از جزئيات فني و تخصصي در آن خبري نيست.

لاندري هتل چيست؟

لاندري يا همان خشكشويي هتل جايي است كه در آن ملحفه، روتختي، روبالشتي، پتو، پرده، روميزي و اقلامي از اين دست مورد شستشو قرار مي گيرد. البته بخشي از وظيفه لاندري هتل نيز شستشوي لباس هايي است كه از طرف مهمان ها به آن واگذار شده است. به طور كلي مي توان گفت لاندري هتل به شستشو و خشك كردن اين اقلام مي پردازد:

ملحفه، روبالشتي، روتختي، پرده، پتو، روميزي، حوله هاي استخر و سونا، يونيفرم تمام كاركنان هتل، تمام پارچه هاي مورد استفاده در رستوران و بخش خانه داري هتل.

انواع سرويس لاندري در هتل ها

هتل هاي مختلف از سرويس خشكشويي به شكل هاي متفاوتي استفاده مي كنند. بد نيست نگاهي به دو نوع اصلي سرويس لاندري مورد استفاده در صنعت هتلداري بيندازيم:
خشكشويي هايي كه خارج از هتل هستند و هم كار شستشوي ملحفه هاي اتاق ها را انجام مي دهند و هم روميزي رستوران ها را،
خشكشويي هايي كه داخل هتل هستند و كار شستشو و اتو كردن ملحفه ها، روميزي ها و لباس هاي مهمانان يك هتل را انجام مي دهند.

وظايف لاندري هتل؛ از آغاز تا پايان كار

براي اينكه تصوير كاملي از نحوه كار لاندري هتل داشته باشيد، بيايد اين پروسه را از آغاز تا پايان و از زمان پذيرش سفارش تا تحويل بررسي كنيم. فرض را بر اين مي گذاريم كه هتل مورد نظر شما تمام گام هاي ضروري را براي داشتن يك سرويس لاندري كارآمد برداشته، از جمله:

 

قدم اول: خدمه آموزش مي بينند

همانطور كه مي دانيد پرسنل هتل كليد اصلي موفقيت در ارتباط با بخش لاندري هستند. يك سرويس دهي باكيفيت هم در مرحله اول به آموزش كاركنان خود توجه مي كند. چطور؟ حداقل يك نماينده از طرف سرويس خشكشويي، كاركنان هتل را در جريان نكات مهمي قرار مي دهد؛ نكاتي مثل اينكه چگونه ملحفه ها را مطابق اصول آنها مرتب و دسته بندي كنند، چطور براي پذيرش سفارش آماده شوند يا اينكه چطور وزن درست ملحفه ها را مشخص كنند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

قدم دوم: ملحفه هاي كثيف از راه مي رسند

كاركنان آموزش لازم را ديده اند. حالا سرويس لاندري در زمان از قبل تعيين شده ملحفه ها، روميزي ها، روبالشي ها و لباس هاي كثيف مهمان ها را براي شستشو آماده مي كند. به طور معمول ملحفه هاي تميز و شسته شده در عرض 24 ساعت تحويل داده مي شوند؛ اما هميشه ممكن است اتفاقات غير مترقبه هم رخ دهد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

قدم سوم: وزن ملحفه ها مشخص و پذيرش مي شوند

به محض اينكه ملحفه ها از هتل مي رسند، وزن مي شوند. وزن اين ملحفه ها سپس در جايي و مطابق با اصول خاص خشكشويي ها ثبت و ضبط مي شوند. اقدام ديگري كه در اين مرحله انجام مي شود، پذيرش ملحفه ها در يك سيستم كامپيوتري مركزي بوده و از طريق آن بر سفارش هاي پذيرفته شده نظارت مي شود. به عبارت ديگر اين سيستم مجهز كه كاركنان لاندري مرتب آن را چك مي كنند، تضمين مي كند كه قرار نيست ملحفه هايي كه از جاهاي مختلف آمده با هم قاطي شوند. در مورد لباس هاي مهمان ها درست مانند خشكشويي هاي معمولي شما بايد يك فرم پر كنيد. در اين فرم مشخصات شما، شماره اتاق، نوع و تعداد لباس نوشته مي شود تا در هنگام تحويل گرفتن به مشكلي برخورد نكنيد. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

قدم چهارم: ملحفه ها و لباس ها مرتب مي شوند

در اين بخش از كار از كامپيوتر خبري نيست. ملحفه ها، روميزي ها و لباس ها بر اساس اندازه و نوع آن هم به صورت دستي مرتب مي شوند. در واقع اين شيوه اطمينان مي دهد كه هر چيزي غير از ملحفه ها كه ممكن است به صورت اشتباهي توسط خدمه خانه داري جمع آوري شده باشد، وارد دستگاه نشود. اشياء غير متفرقه مانند لباس، ظروف شيشه اي يا حتي اسباب بازي در اين مرحله جدا شده و كنار گذاشته مي شوند. از سوي ديگر لباس ها نيز بر اساس رنگ و جنس پارچه جداسازي شده و به ماشين هاي شستشوي متفاوتي سپرده مي شوند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

قدم پنجم: ملحفه ها شسته، خشك، اتو و تا مي شوند

بالاخره مرحله اصلي كه شستشو است، از راه مي رسد. بسياري از لاندري ها تلاش مي كنند تا شستشو به بهينه ترين شكل ممكن انجام شود. اين كار نه فقط براي صرفه جويي در مصرف انرژي و حفاظت از محيط زيست سودمند است، بلكه براي خود خشكشويي هم منافع مالي به همراه دارد. سيستم هاي جديد و پيشرفته لاندري حتي از جنس ملحفه ها هم محافظت مي كنند و اين باعث افزايش عمر آنها مي شود. اجازه بدهيد اقدامات اين مرحله را مرور كنيم:

شستشو: ملحفه ها بعد از مرتب شدن كنار گذاشته مي شوند تا مورد شستشو قرار بگيرند. خبر خوب اين است كه دستگاه هاي امروزي چهار برابر آب و انرژي كمتري را براي شستن ملحفه ها مصرف مي كنند،
خشك كردن: بعد از تكميل شستشو، نوبت خشك كردن ملحفه ها است. خوشبختانه دستگاه هاي مدرن سنسورهايي در خود دارند كه از خشك كردن بيش از حد و آسيب زدن به بافت ملحفه ها جلوگيري مي كنند،
اتو كردن:
 در اين مرحله ملحفه ها به صورت دستي داخل اتوهاي بسيار بزرگي گذاشته مي شوند. اين اتوها هم ملحفه ها را خشك مي كنند و هم كار صاف كردن آنها را بر عهده دارند،
تا كردن:
 در اين ميان اقلامي كه اتو نشده اند، داخل دستگاه هايي قرار مي گيرند كه كار تا كردن، مرتب كردن و جمع كردن آنها روي يكديگر را انجام مي دهد.

قدم ششم: وزن ملحفه ها دوباره اندازه گيري شده و به مرحله تسويه مي رسند

در اين مرحله براي آخرين بار ملحفه ها وزن و براي تحويل به هتل آماده مي شوند. البته آن دسته از اقلامي كه آسيب ديده يا لكه داشته و نياز به شستشوي ويژه دارند، به صورت جداگانه وزن مي شوند. لباس هايي كه مهمان ها به لاندري هتل داده اند، وضعيت پيچيده اي ندارد. اگر لاندري جزو خدمات اتاق شما بوده و هزينه آن نيز محاسبه شده باشد، شما قرار نيست چيزي به لاندري پرداخت كنيد. در غير اينصورت هزينه در پايان هنگام تسويه از شما گرفته مي شود. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

چگونه لباس خود را به لاندري هتل تحويل دهيم؟

در واقع تحويل لباس به خشكشويي هتل قرار نيست به صورت مستقيم توسط شما انجام شود. معمولا هتل ها در اتاق هاي خود كيسه پلاستيكي قرار مي دهند كه روي آن نوشته شده: لطفا لباس هاي خود را در صورتي كه نياز به شستشو دارند، در اين كيسه بگذاريد تا به لاندري هتل سپرده شود. البته روي اين كيسه يك فرم است كه شما بايد آن را پر كنيد؛ فرمي كه اطلاعات زير را از شما مي خواهد:
نام مسافر،
شماره اتاق،
انواع لباس،
تعداد لباس،
نوع شستشو يا اتو،
و اينكه مي خواهيد لباس ها چطور به شما تحويل داده شوند؛ تا شده يا آويزان.

همانطور كه گفتيم برخي از هتل ها لاندري را در زمره خدمات خود به حساب آورده و هزينه آن را هنگام رزرو اتاق محاسبه مي كنند. با استفاده از اتوماسيون هتلداري رايا مي توانيد تمامي فرايند اين بخش را تحت كنترل خود در آوريد. در اين بخش به شما گفته شده كه آيا هتل مورد نظر شما علاوه بر خدمات اوليه، امكان استفاده از لاندري را به شما مي دهد يا خير؟ 


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۱:۲۹ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

بهترين هتل جهان ، جوايز انتخاب خوانندگان 2021

يك اثر بسيار خاص توسط La Mamounia اعمال مي‌شود، كه به نظر مي‌رسد در لحظه‌اي كه از پله‌هاي كاشي‌كاري‌شده سبز به سمت اين نامتعارف‌ترين مدل‌هاي بزرگ مي‌رويد، تأثير مي‌گذارد. چرچيل با ديدن ديوارهاي صورتي رنگ و رو رفته لا مامونيا، عادت داشت كت و شلوار را كنار بگذارد و برس هاي آبرنگش را بردارد. پل مك‌كارتني در سال 1973 «مامونيا» (به معناي پناهگاه امن در زبان عربي) را نوشت. و هيچكاك، كه فيلم مردي كه خيلي زياد مي دانست را در اينجا فيلمبرداري كرد، الهام خود را براي فيلم پرندگان از چند فنچ بيش از حد مشتاق در يك بالكن رو به محوطه باغ گرفت. لا مامونيا هميشه تركيبي كنجكاو از آرت دكو، بربر و موري هاي مجلل بود، و اين مكان قديمي در طول تقريباً 100 سال تغييرات چهره زيادي داشته است - از استايل هاي درخشان ژاك ماژورل در سال 1946 تا بازسازي تئاتري توسط ژاك گارسيا (Hotel غير مجاز مي باشدtes) ) و اخيراً مجموعه اي از افزوده هاي حيله گر توسط آينده پژوهان پاريسي جوين مانكو، از جمله سينما و چايخانه جديد. همه ستون‌ها، حياط‌هاي پر از شاخ و برگ، و موزاييك‌هاي فتوژنيك‌ترين مدينا رياد وجود دارد - به‌جز اين‌كه اسپيكر چرچيل دودي، يك رستوران ژان جورج ونگريختن آسيايي با رنگ‌هاي سياه و قرمز تندش، و آن افسانه‌اي و وسيع وجود دارد. استخر مربعي، كه در اطراف آن تماشاي مردم را غيرقابل مقاومت مي دانم (عينك آفتابي تيره بياوريد). دليلي وجود دارد كه بازيگران و ستاره هاي راك مدام مي آيند. شيك پوشان با كافتان و سيگار. لا مامونيا با همه چيزهايي كه مانند گره هاي فرش بربر در مراكش بافته شده است، هرگز، هرگز خسته كننده نبوده است. دو نفره از 600 دلار. -نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۰:۲۳ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

از هتل لوكس چه انتظاري داشته باشيم؟

هتل لوكس بايد امكاناتي ارائه دهد كه مورد قبول مسافرها واقع شود؛ چون در ازاي هزينه‌ي زيادي كه متقبل مي‌شوند، از امكانات هتل انتظار بيشتري دارند. كلمه‌ي لوكس به قدري در موقعيت‌هاي نامناسب استفاده شده كه به نظر مي‌رسد ارزش معنايي سابقش را از دست داده استهتل بايد در زمينه‌ي خدمات، اتاق‌ها، پذيرايي و تمام امكاناتي كه هر هتلي ارائه مي‌دهد، بهترين باشد. براي هتل لوكس هيچ استانداري تعريف نشده است. هتل‌هاي چهار ستاره و پنج ستاره هم خدمات خود را در حد لوكس معرفي مي‌كنند. با اين اوصاف، مسافران حق دارند از هتل لوكس چه انتظاراتي داشته باشد؟

رزرو هتل لوكس نبايد پيچيده و مشكل باشد

روند رزرو بايد ساده باشد و مسافر بتواند با راهنمايي هتل، اتاق رزرو كند. اين شرايط بايد در تمام روش‌هاي رزروي مختلف صادق باشد. مثلا رزرو اتاق به‌صورت مستقيم و از قسمت پذيرش هتل، رزرو آنلاين از طريق وب‌سايت اصلي هتل يا رزرو آنلاين توسط وب‌سايت‌هايي كه پيشنهاد ويژه در اختيار شما قرار مي‌دهند.

مسافران دوست ندارند هنگام پذيرش يا تسويه حساب معطل شوند

مسافري كه تمام طول روز را در هواپيما بوده، دوست ندارد در صف‌هاي طولاني پذيرش منتظر بماند. مسافران لوكس هم از اين قائده مستثني نيستند. برخي از هتل‌ها از اپل استور كمك مي‌گيرند، در نتيجه هيچ صفي در قسمت پذيرش وجود ندارد. به محض اينكه به اتاق رزرو شده وارد شديد، كاركنان هتل ۱۰ دقيقه فرصت دارند تا چمدان‌هاي شما را به دست‌تان برسانند. روزي كه هتل را ترك ميكنيد، هتل بايد هر كاري انجام بدهد تا مسافران لوكس منتظر نمانند.

اتاقي كه به شما داده مي‌شود، همان اتاقي است كه انتخاب كرده‌ايد

اتاقي كه به شما داده مي‌شود، بايد دقيقا همان اتاق مورد نظرتان باشد. يك هتل لوكس واقعي بايد تمام موارد را در نظر بگيرد. مثلا نوع اتاق درخواست شده (براي افرادي كه آلرژي دارند، قصد دارند با حيوان خانگي سفر كنند يا از نظر بدني نقص حركتي دارند)، موقعيت مكاني اتاق در هتل (نزديك لابي، با ديد شهر، باغ يا ساحل، طبقه‌ي همكف، طبقه‌ي بالا، نزديك آسانسور، با فاصله از ژنراتورهاي تهويه‌ي هوا و دور از دستگاه آب‌سردكن)، يك تخت دو نفره يا دو تخت يك نفره و در آخر اتاقي كه تراس داشته باشد.

امكانات بايد طبق نظر مسافر باشد كه بابت اتاق پول زيادي پرداخته است

هتلي كه با واژه‌ي لوكس معرفي مي‌شود، بايد امكانات خاصي ارائه دهد. مسافري كه پول زيادي مي‌پردازد، تمايل دارد اتاقي داشته باشد كه به محض وارد شدن به آن، همه چيز مورد پسندش واقع شود. چنين اتاقي به زيبايي و با وسايل و مبلمان باكيفيت طراحي شده است؛ اتاقي آرام دور از آسانسور، ژنراتور و تجهيزات تهويه‌ي هوا كه هوايي تازه بدون بوي سيگار قديمي، كپك يا خوشبوكننده‌ي قوي در آن جريان داشته باشد. مسافران دوست دارند ديوارهايي زيبا بدون كاغذ ديواري‌هاي تقلبي ببينند. تابلوهاي هنري روي ديوار، اصل باشند و از پوسترهاي ارزان‌قيمت استفاده نشده باشد. بهتر است حداقل يك پنجره‌ي واقعي (كه باز شود) در اتاق باشد. يك صندلي راحتي براي مطالعه، ميز كار، تلويزيون با سايز بزرگ، ساعت بي‌صدا، قهوه‌ساز، آينه‌ي قدي، سيستم خنك‌كننده يا گرم‌كننده‌ي سالم و كم‌صدا از ديگر امكاناتي هستند كه براي هر مسافري ضروري محسوب مي‌شود.

براي مسافرهاي لوكس، دستشويي هتل اهميت زيادي دارد

دستشويي هتل دقيقا مثل دستشويي خانه‌هاي لوكس به فضايي براي نشان دادن امكانات تبديل شده و بهتر است اين موارد در آن وجود داشته باشد: دستگاه تهويه‌ي هوا، سينك براي خانم‌ها و آقايان، فضاي كافي كنار سينك براي قرار دادن وسايل شخصي، پريز به تعداد كافي، استفاده از سنگ‌هاي گران‌قيمت كه لكه روي آن‌ها به جا نمي‌ماند، يك وان دو نفره، فشار آب مناسب براي دوش، شوينده‌هايي كه بويي خيلي زنانه يا خيلي مردانه نداشته نباشند، ژل حمام، صابون (دو عدد)، حوله و دمپايي حوله‌اي، تعداد زيادي حوله‌ي باكيفيت، آينه‌‌اي كه نور كافي داشته باشد، تعداد كافي گيره‌ي لباس براي خشك شدن لباس‌هاي خيس. (تهيه كردن اين مورد بسيار ساده است در عين حال در هتل‌ها كمتر ديده مي‌شود)

خدمات هتل يكي از حياتيترين بخش‌هاي هتل لوكس است

مهمانان هتل‌هاي لوكس دوست دارند شناخته شوند و مورد توجه قرار بگيرند. بهتر است كاركنان هتل، نام مسافران را بدانند و با آن‌ها احوال‌پرسي كنند. مسئول نظافت هتل هيچ وقت نبايد وسايل شخصي مسافر را جا‌به‌جا كند. حتي چمدان‌هاي خالي، كاغذ كادوي پاره، بطري آب كه تا نيمه استفاده شده يا حوله‌ي خيس. خدمات نظافت شبانه از واجبات است. در حين نظافت هتل نبايد از شوينده‌هاي شيميايي با بوي غليظ يا مواد ارزان‌قيمت استفاده شود. اين مسئله نه تنها در اتاق‌ها بلكه در فضاهاي عمومي هتل از جمله رستوران هم صادق است.

هتل‌ها بايد حداقل يك سالن غذاخوري مناسب داشته باشند

حتي كوچك‌ترين هتل‌ها هم بايد يك سالن غذاخوري جداگانه در نظر بگيرند. در حالت ايده‌آل بهتر است يك سالن ديگر براي صرف نوشيدني هم وجود داشته باشد. رستوران و كافه بايد جذاب باشند. به علاوه سرويس سفارش غذا و تحويل درب اتاق بايد ۲۴ ساعته فعال باشد. هتل‌ها بايد صبحانه را به بهترين شكل در اختيار مهمانان قرار دهند. بعضي از هتل‌هاي اروپايي هزينه‌ي صبحانه را روي قيمت رزرو اتاق قرار مي‌دهند. اين صبحانه‌ها معمولا بوفه‌ي آزاد هستند و تنوعي از غذاهاي مختلف ارائه مي‌شود.

هتل‌هاي لوكس به سرگرمي مهمانان فكر مي‌كنند

هر هتل لوكس بايد يك مركز ورزشي ۲۴ ساعته با تجهيزات حداقل براي ورزش داشته باشد. تجهيزاتي مثل: تردميل، دوچرخه فضايي، وزنه و زيرانداز ورزشي. با توجه به فضاي هتل در صورت امكان استخر داشته باشد. لابي مجهز به شبكه‌ي اينترنت، كاناپه‌هاي راحت و نوشيدني باشد. سرويس خشك‌شويي لباس، پرستاري كودك، مربي ورزشي و خدماتي كه درب اتاق تحويل داده مي‌شوند مدام خدمت‌رساني كنند. برخي از كاركنان هتل‌هاي لوكس حتي لباس‌هاي شما را از چمدان در مي‌آورند. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۴۹ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)

با پيشرفته ترين هتل هاي جهان آشنا شويد

امروزه بسياري از هتل‌ها با استفاده از تكنولوژي‌هاي روز دنيا سعي دارند مشتريان بيشتري را جذب كنند. از اين رو ليستي از پيشرفته ترين هتل هاي جهان منتشر شده است كه در ادامه با هر يك از اين‌ هتل‌هاي جذاب آشنا مي‌شويم .

در حال حاضر هتل‌هاي مختلفي در جهان وجود دارند كه براي جذب مشتري بيشتر خدمات مختلفي را ارائه مي‌دهند، اما برخي از هتل‌ها هم وجود دارند كه با استفاده از تكنولوژي، خدمات متفاوتي را براي مشتريان فراهم مي‌كنند كه بسيار هيجان‌انگيز و جالب خواهد بود. براي مثال بعضي‌ از هتل‌ها با ربات به مشتريان سرويس مي‌دهند يا در برخي از هتل‌ها مي‌توان در زير آب استخرها نيز به آهنگ گوش داد. نرم افزار هتل داري رايا قصد دارد در اين پست به معرفي اين ۱۰ هتل كه جزو پيشرفته ترين هتل هاي جهان شناخته مي‌‌شوند، مي پردازد.

هتل دبليو سنگاپور

هتل دبليو سنگاپور (W Singapore) در محله اقامتگاه ساحلي جزيره سنتوسا (Sentosa Island) قرار دارد. اين هتل داراي ۲۴۰ اتاق است كه استخر‌هاي آن به بلندگوهاي پيشرفته‌اي مجهز هستند و در زير آب تجربه هيجان‌انگيزي را برايتان فراهم مي‌كنند. در كنار استخر‌هاي اين هتل كابين‌هايي قرار دارد كه مجهز به آيپد هستند و مي‌توانيد در داخل آن‌، آهنگ‌هاي محبوبتان را گوش كنيد. همچنين هتل دبليو سنگاپور داراي سوييت‌هاي ويژه‌اي است كه با نام WOW Suite شناخته مي‌شوند و مشتريان مي‌توانند در آن يك دي جي اختصاصي داشته باشند. اتاق‌هاي كنفرانس هتل دبليو سنگاپور از تكنولوژي‌هايي نظير پخش موسيقي در لحظه، افشاندن عطر‌هاي خاص در فضا و نورافشاني با لامپ‌هاي LED بهره مي‌برد. هزينه اقامت هر شب براي دو نفر در اين هتل ۴۱۸ تا ۸۳۴ دلار است. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

هتل ان اچ كالكشن برلين فريدريكستراس

افرادي كه به مسافرت‌هاي كاري مي‌روند، انتخاب هتل ان اچ ( Nh Hotel) بهترين گزينه براي آن‌ها محسوب مي‌شود. اين هتل داراي شعبه‌هاي پرطرفداري است كه شعبه ان اچ كالكشن برلين فريدريكستراس (Hotel NH Collection Berlin Friedrichstrasse) جزو محبوب‌ترين آن‌ها به شمار مي‌رود و ديگر شعبه‌هاي اين هتل در شهرهاي ميلان و بارسلونا قرار دارند. اين هتل‌ براي جلسه‌هاي كاري و كنفرانس‌ها از تكنولوژي‌هاي خاصي مانند نمايش تصاوير سه بعدي بهره مي‌برد. هتل ان اچ براي برطرف كردن خستگي مسافران خود خدمات ويژه‌اي در نظر گرفته است؛ در واقع شما مي‌توانيد درخواست كنيد تا در اتاق شما ساز‌هاي موسيقي نظير گيتار و كيبورد نواخته شود. همچنين اين هتل داراي ۲۶۸ اتاق و ۱۰ اتاق كنفرانس است كه پذيراي ۳۵۰ مهمان خواهند بود. هزينه اقامت هر شب براي دو نفر در اين هتل ۱۵۱ تا ۳۱۵ دلار است. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

هتل سيلكن پوئرتا امريكا

اگر قصد سفر به شهر مادريد را داريد، مي‌توانيد يكي از پيشرفته ترين هتل هاي جهان را انتخاب كنيد. هتل سيلكن پوئرتا امريكا (Hotel Silken Puerta América) داراي استانداردهاي معماري ويژه‌اي است. اين هتل از ۱۲ طبقه تشكيل شده كه ۹ تن از برجسته‌ترين معماران دنيا براي هر طبقه از آن طرح به‌خصوصي را به‌كار برده‌اند و حتي جزئيات اين هتل نيز به خوبي طراحي شده است. اين هتل داراي ۳۱۵ اتاق است و اتاق‌هاي كنفرانس آن بيش‌ از هزار نفر را در خود جاي مي‌دهند. هزينه اقامت هر شب براي دو نفر در اين هتل ۱۱۲ تا ۲۷۵ دلار است. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

هتل پنينسولا توكيو

هتل پنينسولا (Peninsula Hotel) به دليل داشتن فضايي تكنولوژيك بدون شك جزو پيشرفته ترين هتل هاي جهان شناخته مي‌شود. اين هتل از ۳ هزار ايستگاه راديوي اينترنتي بهره مي‌برد و از ديگر امكانات آن مي‌توان به گوشي هاي موبايل بي‌سيم سازگار با اسكايپ، پدهاي لمسي، خشك كن لاك ناخن و بازي پوكمون گو اشاره كرد. اين هتل داراي ۳۱۴ اتاق مهمان و ۱۰ اتاق پذيرايي است و حداكثر مي‌تواند پذيراي ۲۵۰ مهمان باشد. هزينه اقامت هر شب براي دو نفر در اين هتل ۸۳۵ تا ۱۴۵۰ دلار است. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

يوتل نيويورك سيتي

هتل يوتل نيويورك سيتي (The Yotel New York City) به امكاناتي نظير كيوسك تحويل اتاق، تخت‌هاي هوشمند و سيستم تهويه مطبوع با سنسور حركت مجهز است و يكي از پيشرفته‌ترين امكانات اين هتل، وجود ربات يوبوت است. مسافران مي‌توانند وظيفه نگهداري وسايل خود را به اين ربات محول كنند تا آن را در محفظه‌اي مخصوص نگهداري كند و بر اساس كد مخصوص و نام‌خانوادگي خود مي‌توانيد وسايلتان را دريافت كنيد. هتل يوتل نيويورك سيتي داراي ۶۶۹ اتاق مهمان است و در اتاق‌هاي كنفرانس آن بيش از ۴۰۰ نفر جاي مي‌گيرند. هزينه اقامت هر شب براي دو نفر در اين هتل ۱۰۹ تا ۸۸۹ دلار است.نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

هتل اكلستون اسكوئر لندن

هتل اكلستون اسكوئر (Eccleston Square) در شهر لندن قرار دارد و براي مسافران خود امكاناتي چون پد لمسي كنترل موسيقي و روشنايي، دوش‌هاي ديواري هوشمند، تلويزيون‌هاي صفحه تخت در آينه‌هاي حمام و آيپادهايي براي كنترل سيستم‌هاي مختلف را ارائه مي‌كند. هتل اكلستون اسكوئر داراي ۳۹ اتاق است و اتاق‌هاي كنفرانس آن گنجايش حدود ۱۴ تا ۳۰ نفر را دارد. هزينه اقامت هر شب براي دو نفر در اين هتل ۲۵۸ تا ۳۷۹ دلار است. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

هتل الافت كاپرتينو كاليفرنيا

هتل الافت كاپرتينو (Aloft Cupertino) به دليل امكانات ويژه‌اي كه ارائه مي‌دهد بدون شك جزو پيشرفته ترين هتل هاي جهان محسوب مي‌شود. اين هتل به امكاناتي نظير آشپزخانه رباتيك، ربات‌هاي تحويل‌دهنده حوله در استخر، ربات‌هاي هشدار دهنده و ربات‌هاي هدايت‌كننده آسانسور مجهز است. هتل الافت كاپرتينو داراي ۱۳ اتاق است كه هر اتاق از تلويزيون اپل و مبلمان با كيفيت بالا بهره مي‌برد. هزينه اقامت هر شب براي دو نفر در اين هتل ۴۲۶ تا ۵۶۹ دلار است. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

هتل كپسولي پنهانگ

هتل كپسولي پنهانگ (Pengheng Space Capsules Hotel) داراي ۱۷ كپسول پيشرفته است كه از امكاناتي نظير ربات‌هاي پيش خدمت، ربات دربان، سطوح نئوني و سطوح شيشه‌اي برخوردار است. هزينه اقامت هر شب براي هر كپسول در اين هتل ۱۴ دلار است. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

هتل بلوآپ هال ۵۰۵۰

هتل بلوآپ هال ۵۰۵۰ (Blow Up Hall 5050) در كشور لهستان قرار دارد و در طراحي‌ آن از طرح‌هاي هنرمندانه و تكنولوژي‌هاي روز دنيا استفاده شده است. زماني كه در اين هتل پذيرش مي‌شويد، يك گوشي آيفون به شما داده مي‌شود كه حاوي كد ديجيتالي است و با آن مي‌توانيد وارد اتاقتان شويد. هتل بلوآپ هال داراي ۲۲ اتاق است كه در اتاق‌هاي كنفرانس آن بيش از ۴۰۰ نفر جاي مي‌گيرند. هزينه اقامت هر شب براي دو نفر در اين هتل ۱۴۳ تا ۲۶۶ دلار است. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.

هتل ۱۰۰۰ سياتل

هتل ۱۰۰۰ سياتل داراي امكانات پيشرفته‌اي است كه به دليل همين ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد خود، جزو پيشرفته ترين هتل هاي جهان شناخته مي‌شود. مسافران در هر يك از اتاق‌هاي اين هتل مي‌توانند درجه حرارت اتاق، نوع موسيقي و نوع عطر را انتخاب كنند. همچنين اين هتل داراي اتاق گلف شبيه‌سازي شده است. هتل ۱۰۰۰ سياتل داراي ۱۲۰ اتاق است كه هر يك از اين اتاق‌ها به اشعه مادون قرمز مجهز هستند و حضور مهمان‌ها را به نيروهاي خدماتي هشدار مي‌دهند تا سرويس‌هاي مناسب را ارائه كنند. هزينه اقامت هر شب براي دو نفر در اين هتل ۳۹۵ تا ۱۱۹۵ دلار است. نرم افزار هتلداري رايا شما را در پيشبرد اهدافتان ياري مي بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسيون هتلداري، نرم افزار هتلداري، هوش تجاري، مديريت هتل، خدمات مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري، منابع انساني، خانه داري، لاندري، رزرواسيون، منابع انساني، نرم افزار هتل، فرانت آفيس، پذيرش، حسابداري، حساب داري، خزانه داري، رستوران، پاركينگ هتل، ارتباط با مشتري، كاست كنترل، بهاي تمام شده، امور مالي هتل، تعمير و نگهداري، تاسيسات، پورتال سازماني، پورتال هتل، انبارداري، انبار، اموال و دارايي ثابت، حقوق و دستمزد، كارگزيني، گزارش سفر هتل، قيمت گذاري پويا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۵۴ توسط:تحليلگران موضوع: نظرات (0)