5 ویژگی کلیدی نرم افزار حسابداری هتل را باید جستجو کنم؟
چه به صورت آنلاین، چه از طریق تلفن یا هر دو، مدیریت رزروها یکی از مهمترین وظایف نرم افزار برای صنعت مهمان نوازی است. با اتصال مستقیم به وب سایت خود، عملکردهای حسابداری و رزرو باید یکپارچه شوند تا پس از انجام رزرو، واریز و پرداخت ها مستقیماً به سیستم برود.
به ویژه در صنعت مهماننوازی، تبدیل هر سرنخ به فروش بسیار مهم است. نرم افزار Hospitality سرنخ ها را از تماس اولیه تا رزرو نهایی مدیریت می کند و داده های مشتری (یا مشتری بالقوه) را برای کمپین های بازاریابی آینده ذخیره می کند. سیستمهای قویتر برای هتلها و استراحتگاهها این را به «مدیریت تور» گسترش میدهند و به کاربر یک تور آنلاین ارائه میدهند.
میز پذیرش، دربان، هزینه اتاق، خانه داری، امنیت، رویدادهای خاص، تعمیر و نگهداری امکانات و سایر جنبه های مدیریت هتل باید به طور یکپارچه با عملکردهای حسابداری ادغام شود. این امر باعث می شود که هزینه ها و درآمدها مستقیماً به بخش مربوطه مرتبط شود.
برای اکثر شرکت های مهمان نوازی، نیروی کار هزینه شماره یک است. سیستمهای زمانبندی نمودارهای اولیه را ارائه میدهند و برنامههای پیشرفته حتی میتوانند آن زمانبندیها را بر اساس روند فروش، سابقه و در دسترس بودن کارمندان برای شما ایجاد کنند. این ویژگی به مدیران کمک میکند تا عملیات را سادهتر کنند، این ویژگی همچنین میتواند هزینههای نیروی کار را با برنامهریزی کارکنان بر اساس نوسانات در فعالیت کاهش دهد، هزینههای اضافه کاری را در بر بگیرد، اطمینان حاصل کند که بهترین کارمندان در زمانهای اوج خدمت میکنند و زمانبندی کارهای معمول در زمانهای استراحت را تسهیل میکند.
یکی از بزرگترین هزینه های قابل کنترل یک رستوران، هزینه غذا است. برخی از برنامه های مدیریت رستوران با شناسایی تفاوت در استفاده واقعی از غذای ایده آل، ضایعات بیش از حد، سرقت، حاشیه ها و سایر ناکارآمدی ها به کنترل هزینه های غذا کمک می کنند. آنها همچنین ممکن است شامل بودجه و قابلیت های پیش بینی برای حمایت از تصمیم گیری برای تغییرات منو، ویژه یا تبلیغات باشند
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،