مهارت ها و الزامات یک کارمند خانه داری هتل
در حالی که وظایف خانه داری هتل بسیار مهم است - و شغل در بخش خانه داری می تواند پاداش دهنده باشد - این کار اغلب چالش برانگیز است. کارکنان خانه داری برای موفقیت در نقش خود به مهارت های مختلف، اشتیاق به خدمات و سطح بالایی از فداکاری نیاز دارند.
نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
کارکنان خانه داری، به ویژه خدمه اتاق، باید بتوانند فعالیت های بدنی مختلفی را انجام دهند که می تواند سخت باشد:
گاری نظافت خانه را هل دهید/کشید
برای مدت طولانی بایستید، راه بروید یا زانو بزنید
اجسام سنگین مانند تشک یا صندلی را بلند یا حرکت دهید
از هماهنگی دست و چشم و مهارت های حرکتی ظریف استفاده کنید
علاوه بر الزامات فیزیکی، کارکنان خانه داری باید دارای اخلاق کاری قوی و مهارت های نرم زیادی باشند، از جمله:
توجه به جزئیات
تفکر رو به جلو مهمان
کار تیمی و همکاری
مهارت های سازمانی و مدیریت زمان
مهارت های شنیداری
صداقت و درستی
سطوح انرژی بالا
نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
اگر هرگز در بخش خانه داری کار نکرده اید، اشکالی ندارد! اکثر کارکنان در حین کار برای مهارتهای خانهداری مورد نیاز برای نقش خود، مانند نحوه درست کردن تخت و نحوه کار با ماشینهای لباسشویی، آموزش میبینند.
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،