بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
جت بت بدون فیلتر
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
لانا کازینو
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
baxbet
وان ایکس بت
mahbet
بازی انفجار
تک بت
منوتوبت
سایت پارس نود
وین بت
بازی پاسور شرط بندی
بازی تخته نرد شرط بندی
بازی حکم شرط بندی
جت بت
سایت حضرات بت
سیب بت
وین پارس
بت 365
سایت بازی انفجار
بت فوروارد
سایت وان ایکس بت
سایت هات بت
وان ایکس بت فارسی
بت فا
ورود به تک بت
سایت دنس بت
ورود به حضرات
هات بت
دنس بت
بازی انفجار انلاین
ورود به بازی انفجار
بازی انفجار دنس
دانلود بازی انفجار
سایت شرط بندی انفجار
سایت بت فا
سایت هتریک
بازی انفجار شرط بندی
خرید موتور سیکلت
bettime90vip
اپلیکیشن وان ایکس بت
yekbet
بت
بازی بلک جک
سایت شرط بندی با شارژ کارت به کارت
سایت شرط بندی پیش بینی
megashart
سایت شرط بندی
بت یک
جت بت
ac90bet
سایت یک بت
سایت شرط بندی بت یک
1xborobet
1xyekbet.com
plinkobet.casino
bet
برو بت
borobet
enfejar.win
سایت شرط بندی ورزشی
جت بت بدون فیلتر
jet900
جت بت ایران
اس بت
جت بت
جت بت ایران
جت بت انفجار
بت ۳۰۳
اپلیکیشن بت
جادوبت
bet90
بازی انفجار پولی
pishbini1.com
betforward سایت
سایت اصلی وان ایکس بت
آهنگ زنگ بزن آمبولانس
 نرم افزار هتلداری رایا نرم افزار هتلداری رایا .

نرم افزار هتلداری رایا

آشنایی با بخش منابع انسانی در هتل

 

پرسنل کارآمد، سخت کوش و مدبر، ستون فقرات هر کسب و کار موفقی هستند. این در مورد صنعت خدمات بیشتر است. عملیات موفقیت آمیز هتل توسط کارکنان مشتری مدار و سخت کوش که شایستگی های کافی دارند حفظ می شود. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

بخش منابع انسانی یک هتل به پیش بینی، کسب، انتخاب و توسعه نیازهای حال و آینده کارکنان هتل مشغول است. همچنین شامل فرآیندهای ارزیابی شغل، استخدام، انتخاب و جهت گیری می شود. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

چالش‌هایی که بخش منابع انسانی در صنعت مهمان‌نوازی با آن مواجه است، و همچنین راه‌هایی برای تقویت حفظ کارکنان و انگیزه کارکنان مورد بحث قرار می‌گیرد.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۵:۱۸ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

مدیریت منابع انسانی در صنعت هتلداری چیست؟

مدیریت منابع انسانی (HRM) مدیریت افراد برای دستیابی به سطوح رفتار و عملکرد است که اثربخشی سازمان را افزایش می دهد. این یک عملکرد مدیریتی است که به مدیران کمک می کند تا اعضای یک سازمان را برنامه ریزی، استخدام، انتخاب، آموزش دهند، توسعه دهند، پاداش دهند و حفظ کنند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

منابع انسانی هتل افراد را تشویق می کند تا اهداف و پاداش های شخصی تعیین کنند و آنها را راهنمایی می کند تا رفتار خود را مطابق با اهداف سازمانی که آنها را به کار می گیرد شکل دهند. HRM به طور سنتی مدیریت پرسنل نامیده می شد، اصطلاحی که به معنای محدود استخدام و مدیریت کارکنان استفاده می شد. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

روندهای کنونی تأکید بیشتری بر تقویت روحیه کارکنان و روش های حفظ کارکنان با استفاده از آزمون های روانشناختی پیچیده تر در انتخاب کارکنان، آموزش کارکنان برای انجام بیش از یک کار، و با تشویق همه اعضای یک نیروی کار به پذیرش دارند. مسئولیت


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۳:۲۹ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

برخی از ویژگی های کلیدی که هنگام انتخاب یک راه حل نرم افزار گزارشگری و حسابداری برای هتل خود باید به آن توجه کنید چیست؟

گزارش روزانه خودکار: گزارش روزانه خودکار، گزارشی که به PMS نقشه می‌دهد و داده‌ها را مستقیماً به پلتفرم حسابداری شما می‌کشد، یکی از سودمندترین اجزای هر راه‌حل حسابداری است. با خودکار کردن این فرآیند می توانید تا نیم ساعت در روز در هر هتل صرفه جویی کنید. ناگفته نماند، شما به احتمال زیاد از خطاهای ورودی انسانی که می تواند باعث تاخیرهای بی شمار و خطاهای پرهزینه در تحلیل نهایی شما شود، اجتناب کنید. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

گزارش سفارشی: به مشتریان اجازه می دهد تا داده ها را به گونه ای گزارش کنند که برای سازمان آنها منطقی باشد. گزارش تلفیقی در سطح شرکت، گزارش دهی خاص بخش، و گزارش اقلام خطی به افراد مختلف در سطوح مختلف نمودار سازمانی اهمیت دارد.

عملکرد بین شرکتی: زمانی که شرکت های مدیریت می توانند هزینه ها را در سطوح سازمانی وارد کنند و این ورودی ها به سطح دارایی پایین می روند. هزینه های مشترک را می توان بین املاک در سطح مناسب تقسیم کرد و نیازی به ورودی سطح دارایی ندارد.

تصویربرداری هوشمند: فناوری OCR که فاکتورها را می خواند و سپس ماژول گردش کار سفارشی شده را برای ورود فاکتور یاد می گیرد که باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و تضمین دقیق فاکتورها برای پرداخت می شود. سپس فاکتور را می توان به ایمیل خاصی ارسال کرد که به طور خودکار آن را در برنامه اصلی حسابداری آپلود می کند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

دسترسی و گزارش گیری مبتنی بر مجوز: این به سازمان ها این امکان را می دهد تا حساب هایی را ببینند که بر نیازهای روزمره آنها تأثیر می گذارد و برای آنها مهم است در مقابل حساب هایی که برای محافظت از اطلاعات محرمانه به دسترسی محدودی نیاز دارند.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۲:۰۶ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

مزایای نرم افزار حسابداری هتل چیست؟

نرم افزار حسابداری اطلاعات را از چندین منبع از طریق شبکه های یکپارچه قوی استخراج می کند و آن اطلاعات را روی داشبوردی با مصرف آسان قرار می دهد که کاربر می تواند به جای چند ساعت، اطلاعات جمع آوری شده را در چند ثانیه پردازش کرده و بر اساس آن عمل کند. وظایف روزانه پشتیبان مانند حقوق و دستمزد و مدیریت دارایی را می توان از طریق اتوماسیون مطابق با رویه های حسابداری استاندارد تسریع بخشید - و مهمتر از آن، این وظایف روزانه را می توان در بین چندین کاربر در یک فرآیند سازگار و قابل مدیریت ساده کرد. داشبوردهایی با قابلیت گزارش دهی قدرتمند می توانند بینش ارزشمندی در مورد روندها و خطوط پایه مورد نظر ارائه دهند و کاربر می تواند از این گزارش ها برای ایجاد بینش عملی در مورد هزینه هایی مانند هزینه های کار یا اقلام عملیاتی گران قیمت استفاده کند، اما همچنین می تواند شفافیتی را در مورد آنچه که سود را افزایش می دهد و اجازه می دهد ارائه دهد. در هر اتاق اشغال شده بالاتر. سربار اساساً می تواند کاهش یابد و هزینه های پایین افزایش یابد. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

شرکت های هتلداری باید بر مجموعه ای از بخش ها، جریان های درآمد و هزینه ها نظارت و مدیریت کنند. رزروها، خدمات اتاق، غذا و نوشیدنی و ضیافت، انواع مختلف و هر تعداد از امکانات رفاهی مهمان باید مدیریت شود و همچنین هزینه های عملیاتی در خط محاسبه شود. یک پلت فرم حسابداری قوی به هتلداران کمک می کند تا این نقاط داده را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند و همچنین شفافیت بیشتری را در عملیات خود از جمله جایی که می توان هزینه ها را کاهش داد و سود را به حداکثر رساند. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

نرم افزار حسابداری می تواند به هتلداران کمک کند تا نقاط مشکلی را که می توان آنها را حذف یا کاهش داد، و همچنین کارایی هایی که می توانند تقلید و تکرار شوند، شناسایی کنند. این امکان را برای افزایش درآمد عقل سلیم فراهم می کند. 2افزایش درآمد با محافظت از داده های شما و انباشته شدن آنها در یک سیستم نرم افزاری، عملکرد گزارش دهی آسان تر می شود و در عین حال قابلیت های سیستم پیچیده تر از همیشه است. با فناوری قدرتمند، می‌توانید به راحتی روندها را مطالعه کنید و بر اساس روندهایی که داده‌هایتان نشان می‌دهند، اقدام کنید


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۰:۵۸ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

5 ویژگی کلیدی نرم افزار حسابداری هتل را باید جستجو کنم؟

رزرواسیون

چه به صورت آنلاین، چه از طریق تلفن یا هر دو، مدیریت رزروها یکی از مهمترین وظایف نرم افزار برای صنعت مهمان نوازی است. با اتصال مستقیم به وب سایت خود، عملکردهای حسابداری و رزرو باید یکپارچه شوند تا پس از انجام رزرو، واریز و پرداخت ها مستقیماً به سیستم برود.

مدیریت ارتباط با مشتری

به ویژه در صنعت مهمان‌نوازی، تبدیل هر سرنخ به فروش بسیار مهم است. نرم افزار Hospitality سرنخ ها را از تماس اولیه تا رزرو نهایی مدیریت می کند و داده های مشتری (یا مشتری بالقوه) را برای کمپین های بازاریابی آینده ذخیره می کند. سیستم‌های قوی‌تر برای هتل‌ها و استراحتگاه‌ها این را به «مدیریت تور» گسترش می‌دهند و به کاربر یک تور آنلاین ارائه می‌دهند.

عملیات روزانه

میز پذیرش، دربان، هزینه اتاق، خانه داری، امنیت، رویدادهای خاص، تعمیر و نگهداری امکانات و سایر جنبه های مدیریت هتل باید به طور یکپارچه با عملکردهای حسابداری ادغام شود. این امر باعث می شود که هزینه ها و درآمدها مستقیماً به بخش مربوطه مرتبط شود.

برنامه ریزی کار

برای اکثر شرکت های مهمان نوازی، نیروی کار هزینه شماره یک است. سیستم‌های زمان‌بندی نمودارهای اولیه را ارائه می‌دهند و برنامه‌های پیشرفته حتی می‌توانند آن زمان‌بندی‌ها را بر اساس روند فروش، سابقه و در دسترس بودن کارمندان برای شما ایجاد کنند. این ویژگی به مدیران کمک می‌کند تا عملیات را ساده‌تر کنند، این ویژگی همچنین می‌تواند هزینه‌های نیروی کار را با برنامه‌ریزی کارکنان بر اساس نوسانات در فعالیت کاهش دهد، هزینه‌های اضافه کاری را در بر بگیرد، اطمینان حاصل کند که بهترین کارمندان در زمان‌های اوج خدمت می‌کنند و زمان‌بندی کارهای معمول در زمان‌های استراحت را تسهیل می‌کند.

کنترل هزینه مواد غذایی

یکی از بزرگترین هزینه های قابل کنترل یک رستوران، هزینه غذا است. برخی از برنامه های مدیریت رستوران با شناسایی تفاوت در استفاده واقعی از غذای ایده آل، ضایعات بیش از حد، سرقت، حاشیه ها و سایر ناکارآمدی ها به کنترل هزینه های غذا کمک می کنند. آنها همچنین ممکن است شامل بودجه و قابلیت های پیش بینی برای حمایت از تصمیم گیری برای تغییرات منو، ویژه یا تبلیغات باشند


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۰:۲۳ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

مهارت ها و الزامات یک کارمند خانه داری هتل

در حالی که وظایف خانه داری هتل بسیار مهم است - و شغل در بخش خانه داری می تواند پاداش دهنده باشد - این کار اغلب چالش برانگیز است. کارکنان خانه داری برای موفقیت در نقش خود به مهارت های مختلف، اشتیاق به خدمات و سطح بالایی از فداکاری نیاز دارند.

نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

کارکنان خانه داری، به ویژه خدمه اتاق، باید بتوانند فعالیت های بدنی مختلفی را انجام دهند که می تواند سخت باشد:

گاری نظافت خانه را هل دهید/کشید

برای مدت طولانی بایستید، راه بروید یا زانو بزنید

اجسام سنگین مانند تشک یا صندلی را بلند یا حرکت دهید

از هماهنگی دست و چشم و مهارت های حرکتی ظریف استفاده کنید

علاوه بر الزامات فیزیکی، کارکنان خانه داری باید دارای اخلاق کاری قوی و مهارت های نرم زیادی باشند، از جمله:

توجه به جزئیات

تفکر رو به جلو مهمان

کار تیمی و همکاری

مهارت های سازمانی و مدیریت زمان

مهارت های شنیداری

صداقت و درستی

سطوح انرژی بالا

نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

اگر هرگز در بخش خانه داری کار نکرده اید، اشکالی ندارد! اکثر کارکنان در حین کار برای مهارت‌های خانه‌داری مورد نیاز برای نقش خود، مانند نحوه درست کردن تخت و نحوه کار با ماشین‌های لباسشویی، آموزش می‌بینند.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۷:۵۰ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

مهارت ها و الزامات یک کارمند خانه داری هتل

در حالی که وظایف خانه داری هتل بسیار مهم است - و شغل در بخش خانه داری می تواند پاداش دهنده باشد - این کار اغلب چالش برانگیز است. کارکنان خانه داری برای موفقیت در نقش خود به مهارت های مختلف، اشتیاق به خدمات و سطح بالایی از فداکاری نیاز دارند.

نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

کارکنان خانه داری، به ویژه خدمه اتاق، باید بتوانند فعالیت های بدنی مختلفی را انجام دهند که می تواند سخت باشد:

گاری نظافت خانه را هل دهید/کشید

برای مدت طولانی بایستید، راه بروید یا زانو بزنید

اجسام سنگین مانند تشک یا صندلی را بلند یا حرکت دهید

از هماهنگی دست و چشم و مهارت های حرکتی ظریف استفاده کنید

علاوه بر الزامات فیزیکی، کارکنان خانه داری باید دارای اخلاق کاری قوی و مهارت های نرم زیادی باشند، از جمله:

توجه به جزئیات

تفکر رو به جلو مهمان

کار تیمی و همکاری

مهارت های سازمانی و مدیریت زمان

مهارت های شنیداری

صداقت و درستی

سطوح انرژی بالا

نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

اگر هرگز در بخش خانه داری کار نکرده اید، اشکالی ندارد! اکثر کارکنان در حین کار برای مهارت‌های خانه‌داری مورد نیاز برای نقش خود، مانند نحوه درست کردن تخت و نحوه کار با ماشین‌های لباسشویی، آموزش می‌بینند.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۷:۴۷ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

وظایف متصدی اتاق لباسشویی/کتانی

اگرچه اکثر متصدیان رختشویخانه یا اتاق کتانی مستقیماً با مهمانان ارتباط برقرار نمی کنند، اما کار آنها برای عملکرد کلی هتل بسیار مهم است. بدون ملحفه و حوله تمیز، مهمانداران اتاق نمی توانند وظایف خود را انجام دهند و مهمانان تمایل دارند در جای دیگری بمانند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

وظایف روزانه کارکنان خشکشویی یا کارکنان اتاق کتانی عبارتند از:

مرتب سازی، شستن، خشک کردن، تا کردن، اتو کردن، و سازماندهی تمام لباس های شسته شده هتل، که می تواند شامل حوله، ملحفه، حوله، دستمال سفره، رومیزی، لباس فرم و موارد دیگر باشد.

از بین بردن کتانی که دارای لکه یا سوراخ است

کارکردن ماشین های لباسشویی و خشک کن

مخلوط کردن و اندازه گیری صابون ها، مواد شوینده و محصولات پاک کننده

رسیدگی به خشکشویی و خشکشویی مهمان نوکر در بازه زمانی توافق شده


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۶:۱۳ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

وظایف متصدی مناطق عمومی

مانند مهمانداران اتاق، مهمانداران مناطق عمومی تأثیر زیادی بر برداشت مهمان از هتل دارند. هیچ‌کس نمی‌خواهد وقتی در هتل اقامت می‌کند، سطل‌های زباله پر از زباله، مبلمان لابی گرد و غبار، یا فرش‌های کثیف در راهروها را ببیند، بنابراین شغل یک متصدی منطقه عمومی در ایجاد یک تجربه مثبت از مهمانان بسیار مؤثر است. برخی از متصدیان مناطق عمومی در شیفت های روز کار می کنند، در حالی که برخی دیگر در شیفت های عصر یا شب کار می کنند تا مکان های پرتردد مانند لابی ها را تمیز کنند، زمانی که مهمانان از آنها استفاده نمی کنند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

وظایف روزانه یک متصدی منطقه عمومی عبارتند از:

تمیز کردن فضاهای عمومی مانند لابی ها، رستوران ها و اتاق های جلسه

تمیز کردن قسمت‌های پشت خانه مانند اتاق‌های رختکن اداری و کارمندان

نظافت راهروها، راهروها و آسانسورها

تخلیه سطل زباله در اماکن عمومی

گزارش اقلام شکسته به بخش تعمیر و نگهداری


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۵:۰۰ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

وظایف مهماندار اتاق/خانه داری هتل

مهماندار اتاق یکی از مهمترین مشاغل در کل هتل را بر عهده دارد. اگر اتاق مهمان هنگام ورود تمیز نباشد یا وسایل ضروری در اواسط اقامت دوباره تهیه نشده باشد، آنگاه می‌توان تصور منفی از هتل داشته باشد. آنها ممکن است دیگر هرگز در هتل اقامت نکنند و ممکن است نظر بدی درباره هتل به صورت آنلاین بنویسند. از سوی دیگر، اگر یک مهماندار اتاق فراتر از ارائه خدمات سریع و توجه به جزئیات باشد، میهمان می تواند تجربه بسیار مثبتی داشته باشد که الهام بخش آنها برای بازگشت دوباره و دوباره است. مهمانداران اتاق مسئولیت زیادی دارند و می توانند تجربه مهمان را ایجاد کنند یا آن را خراب کنند. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

خدمه اتاق معمولاً در شیفت های 8 ساعته کار می کنند که در طی آن ممکن است 16 اتاق مهمان را تمیز کنند. بسیاری از هتل‌ها خدمات نظافتی را فقط یک بار در روز ارائه می‌دهند، بنابراین مهمانداران اتاق یک شیفت روزانه (معمولاً از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر، تقریباً) کار می‌کنند، در حالی که هتل‌های سطح بالا که خدمات نوبت‌دهی عصرانه ارائه می‌دهند، یک شیفت دوم از کارکنان خانه‌داری دارند که بعد از ظهر و عصر کار می‌کنند. ساعت ها. برخی از هتل ها نیز ممکن است خدمات خانه داری 24 ساعته ارائه دهند، بنابراین تعدادی از مهمانداران اتاق ممکن است در شیفت شب کار کنند. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

وظایف و مسئولیت های متصدی خانه دار عبارتند از:

نظافت اتاق های مهمان در اواسط اقامت و بعد از خروج

درست کردن تخت

تعویض ملحفه و حوله کثیف

تجهیز مجدد امکانات اتاق مهمان مانند لوازم بهداشتی، لیوان نوشیدنی، و دفترچه یادداشت

حذف زباله، بازیافت و سینی های سرویس اتاق

برداشتن و بازگرداندن اقلام رختشوی خدمتکار

سازماندهی و انبار کردن گاری های خانه داری

اطلاع دادن به بخش تعمیر و نگهداری در مورد لوازم خانگی خراب، لامپ های قدیمی یا آسیب دیدگی

رعایت استانداردهای محرمانه و امنیتی هتل

احترام به تابلوهای "مزاحم نشوید" و حریم خصوصی مهمان


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۳:۴۱ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)