بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
جت بت بدون فیلتر
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
لانا کازینو
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
baxbet
وان ایکس بت
mahbet
بازی انفجار
تک بت
منوتوبت
سایت پارس نود
وین بت
بازی پاسور شرط بندی
بازی تخته نرد شرط بندی
بازی حکم شرط بندی
جت بت
سایت حضرات بت
سیب بت
وین پارس
بت 365
سایت بازی انفجار
بت فوروارد
سایت وان ایکس بت
سایت هات بت
وان ایکس بت فارسی
بت فا
ورود به تک بت
سایت دنس بت
ورود به حضرات
هات بت
دنس بت
بازی انفجار انلاین
ورود به بازی انفجار
بازی انفجار دنس
دانلود بازی انفجار
سایت شرط بندی انفجار
سایت بت فا
سایت هتریک
بازی انفجار شرط بندی
خرید موتور سیکلت
bettime90vip
اپلیکیشن وان ایکس بت
yekbet
بت
بازی بلک جک
سایت شرط بندی با شارژ کارت به کارت
سایت شرط بندی پیش بینی
megashart
سایت شرط بندی
بت یک
جت بت
ac90bet
سایت یک بت
سایت شرط بندی بت یک
1xborobet
1xyekbet.com
plinkobet.casino
bet
برو بت
borobet
enfejar.win
سایت شرط بندی ورزشی
جت بت بدون فیلتر
jet900
جت بت ایران
اس بت
جت بت
جت بت ایران
جت بت انفجار
بت ۳۰۳
اپلیکیشن بت
جادوبت
bet90
بازی انفجار پولی
pishbini1.com
betforward سایت
سایت اصلی وان ایکس بت
آهنگ زنگ بزن آمبولانس
 نرم افزار هتلداری رایا نرم افزار هتلداری رایا .

نرم افزار هتلداری رایا

مدیر روابط با مهمان چه کاری انجام می دهد؟

مدیران روابط با مهمان وظایف متنوعی را بر عهده دارند. برخی از این وظایف، اما نه همه، عبارتند از:

 

خوشامدگویی به مشتریان خوشامدگویی به مهمانان در هنگام ورود اولین تاثیر فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند احساس کنند بیشتر در خانه هستند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

هماهنگی ورود و خروج. مدیران روابط با مهمان به میز پذیرش کمک می کنند تا به خوبی از ورود و خروج به موقع اطمینان حاصل کنند. آنها همچنین جمع آوری و نگهداری چمدان ها را هماهنگ می کنند و بر تراکنش های مالی میز جلو نظارت می کنند.

اطلاع رسانی به مهمانان در مورد امکانات هتل: این شامل استخر، اسپا، و سایر امکانات مانند صبحانه و گزینه های ناهار خوری می شود.

توصیه امکانات خارج از سایت این امکانات ممکن است شامل مناطق توریستی و مراکز غذاخوری و خرید باشد.

نظارت بر کارمندان: این شامل میز پذیرش، پذیرش، و دربان است.

آماده سازی اتاق. مدیران روابط با مهمان اطمینان حاصل می کنند که اتاق ها قبل از ورود و ورود مهمانان آماده است.

رسیدگی به شکایات: همه چیز همیشه به آرامی پیش نمی رود، بنابراین این وظیفه مدیر روابط مهمان است که به شکایات رسیدگی کرده و حل و فصل کند و سپس پیگیری کند تا مطمئن شود همه چیز به روال خود برگشته است.

مراقبت از مهمانان با نیازهای ویژه. این شامل مهمانان معلول، سالمندان، کودکان و افراد VIP می شود.

ارتباط. مدیران روابط با مهمان مسئول حفظ خطوط باز ارتباط بین کارکنان و مهمانان هستند.

مدیریت. این شامل نظارت بر سایر اعضای تیم روابط با مهمان، از جمله پذیرش، دربان، خانه دار، و کارکنان منتظر می شود. این همچنین شامل ارزیابی عملکرد کارکنان است.

بازخورد میدانی این شامل بررسی بازخورد مهمان، چه در هتل و چه آنلاین، و اجرای روش‌هایی برای بهبود است. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۱۱ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

مسئولیت های روابط مهمان در هتل چیست؟

آگاهی از مسئولیت های خود بخشی از شناخت آنهاست. همانطور که همه ما می دانیم، کارکنان هر هتل کارهای متفاوتی را برای رفع نیازهای مهمانان انجام می دهند. و اگر می خواهید یکی از افسران روابط مهمان شوید، بهتر است ابتدا وظایف خود را بدانید. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

شما به عنوان یک کارمند برای این شغل، به تمام سوالات مهمانان در مورد برنامه ها، امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل پاسخ می دهید.

همه مشتریان از خدماتی که هتل ارائه می دهد راضی نیستند. بنابراین باید برای مواجهه و رسیدگی به شکایات هر مشتری آماده باشید.

شما به هر مهمانی که وارد هتل می شود و از آن خارج می شود احوالپرسی می کنید.

از شما انتظار می رود دوستانه و صمیمی باشید.

شما باید به صورت رسمی و مودبانه با مهمان ارتباط برقرار کنید.

از شما انتظار می رود قابل اعتماد و مشتری مدار باشید.

شما باید به نیازهای هر مهمان حساس باشید.

برای استقبال از مهمانان مورد انتظار، فهرست ورود را بررسی خواهید کرد.

شما شرکت کرده و به مهمانان VIP کمک خواهید کرد.

شما برخی از اطلاعات مهمانان را در دفترچه روزانه ثبت خواهید کرد.

یکی از مهمترین شرح وظایف روابط با مهمانان هتل، منعطف و وقت شناس بودن است. بنابراین برای رسیدن به آن باید سخت تلاش کنید. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۴۱ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

نقش مدیر روابط با مهمان چیست؟

مسئولیت‌های مدیر روابط با مهمان شامل خوشامدگویی به مشتریان در هنگام ورود، هماهنگی ورود آنها به اتاق‌های اختصاص‌یافته و اطلاع‌رسانی به آنها در مورد امکانات هتل است. همچنین مطمئن خواهید شد که کارکنان میز پذیرش ما، از جمله پذیرش و دربان، خدمات فوق‌العاده‌ای به مشتریان ارائه می‌دهند و تجربه‌های مهمان‌نوازی به یاد ماندنی را برای مهمانان ما فراهم می‌کنند.

نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

اگر تجربه قبلی از مهمان‌داری دارید و با روش‌های هتل مانند رزرو، جمع‌آوری چمدان، نگهداری و فرآیندهای ورود/خروج آشنا هستید، مایلیم با شما ملاقات کنیم. کاندیداهای ایده آل ما استعدادی برای برقراری ارتباط دارند و می توانند مسائل را به موقع و دقیق حل کنند.

در نهایت، شما با پاسخ به درخواست‌های مهمانان و اطمینان از رضایت بازدیدکنندگان ما، خدمات مهمان و تصویر هتل ما را مدیریت خواهید کرد. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۳:۰۶ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

نکات CRM و بهترین روش ها برای مدیر روابط با مهمان

نظرسنجی ها را کوتاه کنید به طور کلی، هرچه نظرسنجی کوتاه تر و ساده تر باشد، نرخ تکمیل بالاتر است. روی مناطقی تمرکز کنید که بازخورد مهمان بیشتر مورد نیاز است.

بخش های هدف سفارشی کردن نظرسنجی ها را برای بخش های مختلف مهمانان مانند شرکت کنندگان در کنفرانس، مسافران شرکتی و مهمانان اوقات فراغت در نظر بگیرید.

یک یادآوری ارسال کنید. برای افزایش نرخ تکمیل، یک یادآوری خودکار برای مهمانانی که درخواست نظرسنجی را باز نمی‌کنند یا روی آن کلیک نمی‌کنند ارسال کنید - اما برای جلوگیری از لغو اشتراک، آن را به عنوان یک یادآوری بگذارید.

سوال نهایی را بپرسید مهم ترین سوالی که می توانید از مهمانان بپرسید؟ "چقدر احتمال دارد که هتل ما را به یک همکار یا دوست توصیه کنید؟" پاسخ، امتیاز خالص تبلیغ کننده شما را تشکیل می دهد، که یک شاخص کلیدی برای رضایت و حمایت از مهمان است.

سوالات دقیق اگر پاسخ های نظرسنجی بینش مورد نیاز شما را ارائه نمی کند، سعی کنید سوالات را اصلاح کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که ثابت نگه داشتن سؤالات به شما در مقایسه رتبه‌بندی در طول زمان کمک می‌کند.

معطل نکنید به شکایات در نظرسنجی ها و املاک در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهید تا از افزایش آنها به بررسی های آنلاین منفی جلوگیری کنید. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

قدرت حل مسئله خود را نشان دهید. میهمانان هتل ها را کمتر بر اساس مواردی که اشتباه می کنند قضاوت می کنند تا نحوه برخورد کارکنان با این موضوع. هر شکایتی را جدی بگیرید، صمیمانه عذرخواهی کنید و نشان دهید که درک می کنید و برای کمک کردن اینجا هستید. زمانی که به صورت ماهرانه در اختیار شما قرار گیرد، سرسخت ترین مشتریان شما می توانند قوی ترین حامیان شما شوند.

هرگز اجازه ندهید که مهمان ناراضی برود. هر روز صبح لیست عزیمت را اسکن کنید تا به دنبال مهمانانی بگردید که در طول اقامت خود شکایت یا حادثه ای داشته اند و با آنها تماس بگیرید. این ممکن است آخرین فرصت برای جلب نظر آنها قبل از ارسال یک بررسی بد باشد!

پاسخ ها را شخصی کنید از الگوهای پاسخ برای صرفه جویی در زمان استفاده کنید، اما در صورت امکان پیام ها را با صحبت با نظرات خاص شخصی سازی کنید. در صورت لزوم، شخصاً با مهمان تماس بگیرید یا از مدیر کل بخواهید این کار را انجام دهد.

از طرفداران خود تشکر کنید فقط بر بازخورد منفی تمرکز نکنید؛ به مروجین و مدافعان نیز پاسخ دهید. آنها به اندازه مخالفان مهم هستند، اگر نه بیشتر.

تیم ارتباط با مهمانان ما با مهمانان درگیر می شود تا درباره ترجیحات و علایق آنها بیشتر بداند و آن را در CRM وارد کند. تیم های دیگر ما به CRM نگاه می کنند و بر اساس این اطلاعات عمل می کنند. یک مثال این است که مهمانی در رستوران هتل درخواست یک کوکای رژیمی کرده است، کارکنان ناهار خوری ما به خانه داری [هشدار] داده اند تا محصولات موجود در مینی بار خود را به کوکای رژیمی تغییر دهند. او یک بررسی واقعا خوب از تریپ ادوایزر برای ما گذاشت. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۲:۳۳ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

نرم افزار هوش تجاری چگونه می تواند سودآوری و کارایی را بهبود بخشد؟

ابزارهای هوش تجاری منحصراً برای تجزیه و تحلیل طراحی شده اند. برای دسترسی سریع و گسترده به اطلاعات و بینش دقیق. از طریق داشبورد، گزارش و تجزیه و تحلیل. کاربران می توانند کسب و کار خود را کاوش کنند - هم عملکرد تاریخی و هم فعالیت های آینده. BI گزارش‌دهی را خودکار می‌کند و تولیدکنندگان گزارش را به مصرف‌کنندگان اطلاعاتی تبدیل می‌کند که به نوبه خود می‌توانند یافته‌های خود را برای تأثیرگذاری بر نتایج کسب‌وکار تحلیل و اعمال کنند. هوش تجاری در مورد جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف و سپس استفاده از فناوری برای ارائه اطلاعات به تصمیم‌گیرندگان به روش‌هایی است که به آنها کمک می‌کند تا بفهمند فرصت‌ها در کسب‌وکارشان کجاست. در سراسر صنعت هتلداری، ما از کمبود اطلاعات انتقادی و به موقع در مورد اساسی ترین جنبه های کسب و کار خود رنج می بریم. ما سعی می کنیم این کمبود را از طریق گزارش دستی برطرف کنیم. چاپ گزارش از سیستم های عملیاتی، کلید زنی اعداد در صفحات گسترده و ارسال فایل های ایمیلی روزانه. این برخی از باهوش ترین ذهن های صنعت را به تهیه کنندگان گزارش ساده تبدیل می کند. BI گزارش‌دهی را خودکار، تسریع و تقویت می‌کند و این تولیدکنندگان گزارش را به مصرف‌کنندگان اطلاعاتی تبدیل می‌کند که می‌توانند یافته‌های خود را تحلیل و اعمال کنند تا از فرصت‌های تجاری در زمانی که هنوز وجود دارند استفاده کنند. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۰:۵۴ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

مهمترین ویژگی های نرم افزار هوش تجاری چیست؟

زیرساخت ابری: سهولت دسترسی به BI در سراسر دستگاه ها. بدون اجرای گران، طولانی یا نصب فیزیکی در محل.

عمق اطلاعات: امکان مشاهده نه تنها آمار و ارقام، بلکه امکان غواصی عمیق تر در داده ها و درک اینکه چه چیزی بر این نتایج تأثیر می گذارد.

مدیریت داده ها: توانایی مدیریت و پاکسازی داده ها برای حفظ کیفیت و دقت داده ها و گزارش ها.

پشتیبانی از پیش‌بینی و بودجه: پیش‌بینی/بودجه‌گذاری در دقیق‌ترین سطح به هتل‌ها این امکان را می‌دهد تا عملکرد خود را برای دستیابی به اهداف خود به طور مداوم اندازه‌گیری کنند.

گزارش‌دهی سطح سازمانی: به کاربران اجازه می‌دهد عملکرد چندین هتل را با استفاده از استانداردهای یکپارچه مشاهده کنند، گزارش‌دهی را در سطح منطقه یا نمونه کار آسان‌تر می‌کند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۹:۵۱ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

موارد استفاده از هوش تجاری برای هتل ها

با توجه به فراوانی منابع داده و انواع اطلاعات موجود، سیستم‌های BI مدرن دیدگاهی نسبتاً جامع از فعالیت‌ها و معیارهای هتل را پیشنهاد می‌کنند. بیایید نگاهی دقیق تر به موارد اصلی داشته باشیم، اما به خاطر داشته باشید که این فهرست به هیچ وجه کامل نیست.

 

تقسیم بندی مشتریان

Hospitality برای یک رویکرد منحصر به فرد و منحصر به فرد برای هر مشتری تلاش می کند. میهمانان را می توان بر اساس جمعیت شناسی، جغرافیا، رفتار و غیره تقسیم بندی کرد. همه این داده ها از رزروهای انجام شده در وب سایت، خرید از طریق سیستم های POS، CRM یا هر مکان دیگری که ترجیحات شخصی نشان داده می شود، به دست می آید. به عنوان یک مورد استفاده عملی، تقسیم بندی مشتری به شما کمک می کند تا پیشنهادات شخصی را در نظر بگیرید یا از فرصت های جدید در تجربه مشتری بهره ببرید. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

 

تجزیه و تحلیل رزرو

ضریب اشغال یکی از معیارهای اصلی برای پذیرایی است که نشان می دهد چند درصد از واحدها در طول دوره زمانی اشغال شده است. منبع یابی نرخ اشغال گذشته از PMS به شما این توانایی را می دهد که تجزیه و تحلیل کنید چه عواملی در گذشته بر آن تأثیر گذاشته و برای آینده پیش بینی کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید داده‌های سالانه را با هم مقایسه کنید تا بررسی کنید که چه تأثیری بر اشغال می‌گذارد، خواه این تغییرات فصلی، رویدادها، تغییرات در بازار رقیب یا استراتژی‌های قیمت‌گذاری/بازاریابی خودتان باشد. به این ترتیب، می توانید بفهمید که کدام گرایش ها به طور منظم رخ می دهند، و چگونه می توانید برای بهینه سازی درآمد خود به آنها پاسخ دهید. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۸:۲۸ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

هوش تجاری در هتل ها: منابع داده ها و مؤلفه ها

قبل از شروع بحث در مورد موارد استفاده واقعی BI، اجازه دهید نگاهی به اجزای کلیدی همه سیستم‌های BI بیندازیم و اینکه کدام منابع داده را می‌توان در هتل‌ها استفاده کرد.

 

سیستم‌های هوش تجاری وظیفه استخراج داده‌ها از منابع مختلف، تبدیل آن‌ها، جمع‌آوری آن‌ها در یک مخزن متمرکز و در نهایت پرس و جو از این مخزن را بر عهده می‌گیرند تا داده‌ها را به‌عنوان نمودارها و نمودارهای معنادار برای استفاده انسان‌ها ارائه کنند.

 

منابع داده هتل یک منبع داده می تواند هر سیستم داخلی/خارجی باشد که حاوی داده های ارزشمندی درباره کسب و کار، معیارها، اطلاعات مشتری و غیره شما باشد. سیستم مدیریت دارایی (PMS) و ماژول های آن مانند سیستم مدیریت درآمد (RMS) یا سیستم رزرواسیون مرکزی (CRS) و مدیریت کانال را می توان به عنوان منابع اصلی داده در مهمان نوازی در نظر گرفت. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۳۷ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

چالش های زنجیره تامین در صنعت هتلداری

مدیر خرید همیشه تحت فشار دائمی است تا نیازهای برنامه ریزی نشده بخش های کاربر را برآورده کند. در نتیجه، مدیر خرید همیشه سعی می‌کند تا سهام بافری بزرگی داشته باشد، مبادا نتواند رضایت بخش‌های عملیات/کاربر هتل را جلب کند. اما این بدان معنا نیست که فرآیندهای مدیریت کیفیت باید کاملاً نادیده گرفته شوند.

هزینه مواد: یک فروشگاه هتل با مقادیر زیادی از اقلام با قیمت بسیار کمتر سروکار دارد. بخش عمده ای از هزینه مستقیم مواد در چنین مواردی سرمایه گذاری می شود. اکثر مواد مصرفی هتل فاسدشدنی هستند و به همین دلیل نمی توان از صرفه جویی در خرید عمده استفاده کرد. این باعث افزایش تعداد تراکنش ها و در نتیجه هزینه های تراکنش می شود. این منجر به افزایش هزینه های تراکنش می شود. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.

 

هزینه های سفارش مواد: بخش های جداگانه معمولاً از تورفتگی های دستی و نیازهای خرید به طور مستقل استفاده می کنند. در بسیاری از املاک، هتل ها نیازهای تورفتگی و خرید کامپیوتری ندارند. ادغام چنین تورفتگی‌ها و درخواست‌هایی کاملاً زمان‌بر است. مشخص شد که دپارتمان خرید به دلیل مشکل در تجمیع، سفارش‌های انفرادی را برای محصولات مشابه انجام می‌دهد.

 

هزینه های نگهداری موجودی: بخش خرید از ترس اینکه نتواند اقلام مناسب را به موقع در اختیار بخش های کاربر قرار دهد، مقادیر زیادی مواد را ذخیره می کند. این فضای بزرگی را اشغال می کند و در نتیجه منجر به افزایش هزینه ها می شود.

 

خرید اضطراری: خریدها به درخواست واحدهای کاربر به صورت فوری انجام می شود و بعداً با انجام کاغذهای مورد نیاز منظم می شود. به دلیل عدم برنامه ریزی، خریدهای اضطراری امری عادی است و استثنایی نیستنرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۴۱ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)

عوامل موثر بر مدیریت زنجیره تامین در صنعت هتلداری

درک این نکته ضروری است که زمینه ای که صنعت هتلداری تحت آن فعالیت می کند با سایر صنایع بسیار متفاوت است. هزینه های سرمایه ای صنایع بالاست، هزینه های عملیاتی نسبتاً کمتر است. صنعت هتلداری دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است، مانند مشتری مداری، انواع مختلف مدیریت و غیره.

مهمان یا مشتریان برای صنعت هتلداری بسیار مهم هستند. رضایت مشتری برای صنعت هتلداری از اهمیت بالایی برخوردار است. در صنعت مهمان نوازی به فعالیت های مرتبط با مشتری مانند تولید و خدمات غذا و نوشیدنی، خانه داری، مدیریت فرانت آفیس اهمیت زیادی داده می شود. عملیات پشتیبان مانند حساب ها، خریدها، مدیریت زنجیره تامین، ثبت درآمد و غیره در جایگاه دوم قرار می گیرند.

انواع مختلف سیستم های مدیریتی، مانند هتل های مالکیت، صاحب امتیاز، هتل هایی که بر اساس قراردادهای عملیاتی توسط زنجیره ها و غیره اداره می شوند

در صنعت هتلداری تمام تلاش ها مشتری مدار است در نتیجه کاهش هزینه های زیادی که می تواند از طریق بهبود عملکردهای بالادستی مدیریت زنجیره تامین به دست آید از بین می رود. روندهای فعلی در صنعت نشان می دهد که از سیستم های کامپیوتری مدیریت املاک استفاده می شود، اما عمدتاً برای مدیریت دفتر و سیستم های رزرواسیون استفاده می شود. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد


برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۰۶ توسط:تحلیلگران موضوع: نظرات (0)