وظایف مدیر خانه داری هتل
نقش مدیر خانه داری سازماندهی عملیات بخش خانه داری است. او معمولاً در هنگام برقراری ارتباط با سایر بخشها، مانند ایمیلها یا جلسات، فرد اصلی بخش خانهداری است. مدیر خانه داری برنامه زمانی بخش را تنظیم می کند و تیم را مسئول رعایت استانداردهای خدمات هتل می داند.
. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
وظایف روزانه یک مدیر خانه داری عبارتند از:
جمع آوری گزارش های ورود و خروج
برای یک یا دو هفته آینده، کارکنان خانه داری را برنامه ریزی کنید
کار با میز پذیرش برای ترتیب دادن درخواست های خاص یا امکانات رفاهی
شرکت در جلسات رهبری هتل
برگزاری جلسات تیمی قبل از نوبت کاری
حل مسائل مربوط به خدمات میهمانان مربوط به خانه داری
استفاده از فناوری برای برقراری ارتباط با سایر بخش ها و پیگیری تکمیل کار
مدیریت هزینه های بخش، مانند هزینه های تامین و حقوق و دستمزد
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،