مشاغل هتل در بخش خانه داری چیست؟
نقش های رهبری: در هتل های بسیار کوچک، خدمه اتاق ممکن است مستقیماً به مدیر میز پذیرش یا مدیر کل گزارش دهند، اما بیشتر هتل ها نقش رهبری را در تیم خانه داری دارند. در هتل های متوسط، این نقش می تواند یک مدیر خانه داری یا یک خانه دار اجرایی باشد و در هتل های بزرگ، ممکن است یک مدیر خانه داری وجود داشته باشد که توسط یک دستیار مدیر خانه داری، یک مدیر خانه داری یا یک خانه دار اجرایی پشتیبانی می شود. رئیس خانهداری مسئول برنامهریزی کارکنان، مدیریت هزینهها و اطمینان از مطابقت تمام اتاقها و فضاهای عمومی با استانداردهای تمیزی هتل است. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
اتاقها: همه هتلها دارای اتاق مهمان هستند، بنابراین همه هتلها دارای مهماندار هستند که وظیفه نظافت اتاقها را در حین رزرو و بعد از آن بر عهده دارند. در برخی از هتل ها، ناظران طبقه ممکن است بر کارکنان اتاق در هر طبقه نظارت کنند و کنترل کیفیت را انجام دهند.
مناطق عمومی: درست مانند اتاق های مهمان، مکان های عمومی هتل نیز باید تمیز نگه داشته شوند. متصدیان مناطق عمومی لابی، فضاهای ملاقات، رستوران ها، بارها، دفاتر و هر مکان عمومی دیگر را مرتب و مرتب نگه می دارند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
لباسشویی: همه آن ملحفه ها و حوله ها باید به نحوی تمیز شوند! برخی از هتل ها لباس های شسته شده خود را به یک سرویس خشکشویی خارج از محل می فرستند، اما بسیاری از هتل ها اتاق های خشکشویی در محل دارند. کارکنان لباسشویی مسئول تمیز کردن، خشک کردن و فشار دادن تمام ملحفه ها، حوله ها و لباس های فرم هتل هستند. بسیاری از هتلها برای لباسهای میهمان، لباسهای خشکشویی ارائه میکنند، بنابراین کارکنان متخصص خشکشویی این موارد را مدیریت میکنند. برخی از هتلها همچنین دارای خیاطها و اثاثه یا لوازم داخلی هستند تا لباسهای فرم، مبلمان و اقلام لباس مهمان را تعمیر یا تغییر دهند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
اتاق کتانی: پس از شستن و خشک شدن ملحفه ها و حوله ها، متصدیان کتانی آنها را در اتاق کتانی مرتب می کنند و در بخش های مختلف هتل توزیع می کنند. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
نقشهای دیگر: برخی هتلها یک اپراتور تلفن اختصاصی برای بخش خانهداری دارند که به تماسهای مهمانان و سایر بخشهای هتل پاسخ میدهد و درخواست را به عضو تیم خانهداری مربوطه ارسال میکند. برخی از هتلها همچنین دارای خدمه مینیبار هستند که مسئول تهیه و پرداخت صورتحساب اقلام مینیبار هستند، و همچنین افراد خانهدار که در صورت درخواست، اقلام نظافتی مانند بالش یا حوله اضافی را به اتاقهای مهمان میآورند.
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،