انواع خدمات خانه داری در هتل ها
کل بخش خانه داری 24 ساعته کار می کند. این بخش هرگز تعطیل نشد. انواع خدمات خانه داری در شیفت های مختلف به هتل و اتاق مهمان داده می شود. شیفت ها عمدتاً به سه دسته شیفت صبح، شیفت بعد از ظهر و شیفت شب تقسیم می شوند. خدمات صبح و عصر که توسط خانه داری ارائه می شود از شیفتی به شیفت دیگر متفاوت است. در زیر به طور مختصر به عنوان سرویس صبح و عصر به این موضوع پرداخته شده است. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد
1. خدمات خانه داری صبح - شیفت صبح شلوغ ترین ساعات در بخش خانه داری است. تمام پریزهای مناطق عمومی، خروجی دفتر پشتی باید قبل از شروع عملیات تمیز شوند. حتی در طبقه مهمان، اتاق های مهمان اشغال شده باید تمیز شوند و اتاق های خروج باید برای فروش مجدد به مهمانان دیگر آماده شوند.
2. سرویس خانه داری عصرگاهی- اساساً در عصر فشار کار در بخش خانه داری نسبتاً کمتر از شیفت صبح است. در عصر، اساساً سرویس غذاخوری به اتاق های مهمان ارائه می شود. بررسی کامل پریزهای مختلف f/b قبل از باز شدن برای عملیات عصرگاهی انجام شده است. در حین سرویس نوبت دهی، تخت خواب برای مهمان آماده شده است. مقداری شکلات شب بخیر روی تخت مهمان گذاشته می شود. نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،