نکاتی برای بهبود عملیات خانه داری
شماره 1 - سرمایه گذاری در آموزش = سرمایه گذاری روی کارمندان
آموزش کارکنان برای بهبود عملکرد شغلی خانه داری بسیار مهم است. هتل ها به طور فزاینده ای از خدمات آژانس های برون سپاری متخصص در نظافت تجاری استفاده می کنند تا به کارکنان خانه داری در خانه در مورد نحوه اجرای شیوه های بهداشتی ایمن و بهداشتی و همچنین ارائه خدمات شخصی به مهمانان آموزش دهند. همچنین برای کارکنان خانه داری ضروری است که نقش کلیدی خود را در سودآوری هتل با فراهم کردن فضاهای تمیز برای مهمانان ارزشمند برای انجام فعالیت های تجاری و تفریحی خود درک کنند.
یک فرآیند تمیز کردن بی عیب و نقص پیچیده است، بنابراین همسویی با کارشناسانی مانند Jani-King یک راه مقرون به صرفه برای پیروزی با آموزش و روش های خانه داری فراهم می کند. سرمایه گذاری با متخصصان نظافت، سرمایه گذاری بر روی خود کارکنان است که مسئول کمک به شکل گیری بالاترین سطح رضایت مهمانان هستند.
در اینجا یک امتیاز دیگر برای همسویی با یک شرکت برون سپاری وجود دارد - این می تواند تعداد مطالبات غرامت یک کارگر را کاهش دهد زیرا آژانس برون سپاری مسئولیت چنین مسائلی را بر عهده می گیرد. و، اتحاد با یک پیمانکار فرعی برای خدمات خانه داری به این معنی است که هتل ها می توانند مزایایی را که طبق قانون مراقبت مقرون به صرفه باید داشته باشند، کاهش دهند. این در مورد کاهش هزینه های نیروی کار بدون قربانی کردن تمیزی اتاق است.
شماره 2 - تجهیزات لباسشویی خود را بشناسید
تجهیزات لباسشویی کارآمد و قدرتمند یکی از ارکان یک بخش خانه داری با عملکرد بالا است. هنگامی که عملکرد تجهیزات ضعیف می شود، خانه داری قادر به اجرای مسئولیت های شغلی نیست و این اثر کاهشی می تواند تأثیر منفی بر تجربه مهمان بگذارد. تاخیر برای ملافه تمیز. تاخیر برای حوله آبگرم و استخر. تاخیر برای دستمال سفره در رستوران ها.
برای تقویت عملیات، مراقبت از تجهیزات لباسشویی با نگهداری پیشگیرانه ضروری است. تهیه چک لیستی از رویههای مهمی که تیم باید دنبال کند (در نحوه مراقبت از ماشینهای لباسشویی و خشککن) راهنماییهای ضروری را ارائه میدهد و مسئولیتپذیری ایجاد میکند. هدف جلوگیری از تعمیرات پرهزینه و خرابی تجهیزات است. دانستن زمان تعویض تجهیزات نیز کلیدی است - به این معنی که در پایان عمر خود است اما قبل از خراب شدن. پولی که برای خرید ماشین لباسشویی و خشک کن جدید صرف می شود با صرفه جویی در خدمات و افزایش بهره وری کارکنان هزینه خود را پرداخت می کند.
هنگامی که ماشین لباسشویی با ظرفیت کامل کار می کند، اعضای تیم خانه داری می توانند حوله و ملحفه را بدون تاخیر تحویل دهند.
شماره 3 - با میکروب های غذایی خداحافظی کنید و به سودها سلام کنید
رستورانهای هتل که حلقهای از کثیفی و میکروبها را به نمایش میگذارند، مشتریان را در مورد بقیه قسمتهای هتل شگفت زده میکنند - و به طور پیوسته سود و اعتبار را در این فرآیند از بین میبرند.
نظافت و ضدعفونی کردن یک رستوران مستلزم توانایی های تیمی است که به طور خاص برای رعایت استانداردهای EPA آموزش دیده اند و اینجاست که تخصص یک شرکت متخصص برون سپاری بسیار ارزشمند است. آنها در مورد نحوه ضدعفونی موثر وسایل تجاری، تکنیک های مناسب برای استریل کردن سطوح و ظروف آماده سازی غذا، و اجرای یک چک لیست دقیق از جارو کردن کف، شستن پنجره ها و تمیز کردن سرویس های بهداشتی دانش دارند. همسویی مطمئن با یک شرکت برون سپاری مانند Jani-King که در آن توجه به جزئیات در سراسر فضا بسیار مهم است، نیازی به کاهش بودجه نیز ندارد.
با یک فرآیند بهبودیافته برای تمیز کردن رستورانهای هتل، سرآشپزها و کل تیم آشپزخانه میتوانند روی ارائه غذای رویایی که میل میکنند تمرکز کنند - یک وعده غذایی بیعیب و نقص آماده که کام را الهام میبخشد.
شماره 4 - برای افزایش پاکیزگی خلاقانه فکر کنید
وجود رویههای خانهداری ضروری است، اما باز بودن برای بهبود عملیات به همان اندازه ضروری است. خارج از چارچوب فکر کنید و با راه حل های خانه داری خلاق باشید تا کارایی را به حداکثر برسانید و بودجه را با موفقیت مدیریت کنید. لباسهای شسته شده را در شب بشویید، زیرا برق معمولاً در ساعات غیر اوج مصرف ارزانتر است، واشرها را با ظرفیت کامل کار کنید (بدون بار نیمه خالی)، طرحبندی گردش کار را بررسی کنید، و از استراتژیهای تاشو هوشمند استفاده کنید تا کارکنان بتوانند با پشتکار بیشتری کار کنند.
اغلب، آن دسته از اعضای تیم که روز به روز در خانه داری کار می کنند، ایده های خوبی برای افزایش بهره وری خود ارائه می دهند. اعضای خانه داری را تشویق کنید تا راه حل های بالقوه ماهری را به مدیریت ارائه دهند - و سپس به آن کارکنان پاداش دهید و بر این اساس رویه های جدید را اجرا کنید. این یک انگیزه قوی برای عملکرد شغلی در یکی از بخشهای سختتر هتل است.
شماره 5 - از فناوری برای افزایش کارایی استفاده کنید
فناوری هتل با موفقیت عملیات را سادهتر کرده، ارتباطات را بهبود بخشیده و هوش تجاری را در بسیاری از بخشها تقویت کرده است - و همین امر را میتوان در امور خانهداری نیز اعمال کرد. اتخاذ راه حل های موثر فن آوری خانه داری کارکنان را قادر می سازد تا تصمیمات شغلی هوشمندانه در لحظه اتخاذ کنند، بهره وری کارکنان را افزایش می دهد و به هتل ها اجازه می دهد تا موجودی اتاق را بهینه کنند - در نهایت امتیاز رضایت مهمانان را افزایش می دهد.
حفظ اطلاعات در مورد وضعیت بیدرنگ اتاقها کلیدی است، زیرا هدف کاهش زمانی است که مهمانان باید قبل از ورود به محل اقامت خود منتظر بمانند. خانه داری باید تعیین کند که چه اتاق هایی باید به ترتیب اولویت تمیز شوند، در حالی که مهمانانی که دیرتر به خانه می روند و مکان هایی که نظم دادن به آنها بزرگ یا چالش برانگیزتر است را در نظر بگیرد. و این اطلاعات باید در زمان واقعی به تیم میز جلو منتقل شود تا آنها بتوانند ورود و انتظارات را در مورد زمان دسترسی مشتریان به اتاق هایشان مدیریت کنند.
راه حل فن آوری مناسب ارتباط بهتری بین نظافت خانه و میز جلو تضمین می کند (و سردرگمی کمتری در مورد اینکه چه اتاق هایی در چه زمانی آماده هستند)، و اینکه اطلاعات دقیق دیده می شود و سپس در همه جا به اشتراک گذاشته می شود تا مسئولیت های شغلی بدون نقص اجرا شوند. فناوری تمیز کردن اتاق را سریع بدون افت کیفیت تشویق می کند. این فقط برای یک عملیات داخلی نیست - هتلهایی که راهحل فنآوری خانهداری را اجرا میکنند به همکاری با شرکتهای نظافتی برونسپاری ادامه میدهند زیرا یادگیری سیستمها اغلب ساده و استفاده آسان است. . نرم افزار هتلداری رایا شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می بخشد.
نتیجه
بهبود عملیات خانه داری "سنت" و منطقی است زیرا راهی غیرقابل انکار برای افزایش سود و ایجاد رضایت بیشتر مهمانان است. ارائه ابزارهای لازم برای پیشرفت اعضای تیم خانه داری - چه کمک یک آژانس برون سپاری متخصص در تمیز کردن هتل ها، تعمیر و نگهداری فعال در تجهیزات خشکشویی، روش های هوشمندتر و صرفه جویی در زمان بیشتر، یا راه حل های فناوری که کارایی را افزایش می دهد - باعث می شود تفاوت فوق العاده در دنیایی که اهمیت تمیزی هتل غالب است.
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،