صنعت هتلداری امروز چیست؟
امروزه صنعت مهمان نوازی از چهار بخش مجزا تشکیل شده است:
اقامتگاه: کاخهای مجلل، هتلهای بوتیک، تختخواب و صبحانه، محوطههای کمپینگ، خوابگاهها... بخش اقامتگاه طیف بسیار متنوعی از املاک را پوشش میدهد.
غذا و نوشیدنی (با نام مستعار بخش F&B): بزرگترین بخش در مهماننوازی، از املاکی تشکیل شده است که غذا، تنقلات، نوشیدنیها را برای مصرف فوری، در داخل یا خارج از محل تحویل میدهند.
تفریح: مراکز تفریحی بر سرگرمی و آرامش مهمانان تمرکز می کنند. املاکی مانند سالن های سینما یا شهربازی در این دسته قرار می گیرند.
سفر و جهانگردی: شامل وسایل حمل و نقل برای جابجایی مسافران از مکانی به مکان دیگر است. خطوط هوایی، کشتی های کروز، اتوبوس ها، قطارها در این دسته قرار می گیرند.
در حالی که همه بخش ها به هم مرتبط هستند و به یکدیگر متکی هستند، همه بخش های مهمان نوازی به دلیل فناوری های جدید و تغییر ذهنیت مشتری به سرعت در حال تکامل هستند.
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،