تاریخچه مختصری از مهمان نوازی
صنعت هتلداری از زمان پیدایش چگونه تکامل یافته است؟
اگرچه مفهوم اصلی مهماننوازی از زمان پیدایش آن - یعنی برآورده کردن نیازهای اولیه مسافران مانند تهیه غذا و محل اقامت - تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماند - ایده ساخت هتل تنها با هدف میزبانی از مهمانان در کنار پیشرفتهای تکنولوژیکی و پیدایش وسایل حملونقل بهتر پدیدار شد. در اواخر قرن 18
دور از خانه، در محاصره غریبه ها و با این حال احساس می کنید خوش آمدید. مهمان نوازی که از کلمه لاتین "hospes" به معنای بازدید کننده و غریبه گرفته شده است، ریشه در تاریخ باستان دارد.
از آن زمان، این بخش رشد بیوقفهای را نشان داده است و مفهوم مهماننوازی را میتوان برای تقریباً هر شرکتی که با رضایت مشتری سر و کار دارد و به جای نیازهای اولیه، بر تامین نیازهای اوقات فراغت مسافران تمرکز دارد، به کار برد.
برچسب: هتل، اتوماسیون هتلداری، نرم افزار هتلداری، هوش تجاری، مدیریت هتل، خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، منابع انسانی، خانه داری، لاندری، رزرواسیون، منابع انسانی، نرم افزار هتل، فرانت آفیس، پذیرش، حسابداری، حساب داری، خزانه داری، رستوران، پارکینگ هتل، ارتباط با مشتری، کاست کنترل، بهای تمام شده، امور مالی هتل، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، پورتال سازمانی، پورتال هتل، انبارداری، انبار، اموال و دارایی ثابت، حقوق و دستمزد، کارگزینی، گزارش سفر هتل، قیمت گذاری پویا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید: